ඕකුන් නැති තරමට හොඳය් බන්.බඩුවක් ගහල ඉන්න පුළුවන්
දවසේ කතාව.. සහතික ඇත්ත ..
ඕකුන් නැති තරමට හොඳය් බන්.බඩුවක් ගහල ඉන්න පුළුවන්
ithin ithin ube katuka jivithe gana kiyahanko bn.katu kala kella dagaththada??hoda kello allaganna tikak amarui ban kohomath..patta kattak kanna one...kalin yaluwela idala boot kaapu ekak nam lesiyen allaganna puluwanun pata gala set wenawa...
uba diha balana un nam daganna awulak na...lesiy..eth api kamathi eka daganna ne amaru..maath hena kattak kawa![]()

E kathaawa nam kiyala wadak nakatu kiyanne maarama katta oi kawe
ma dihath nam kello balanawa ban..eth mama echara lassana na
kettui...habai kello nam ona tharam talk karanawa
eth katta kaala da gatta kella yalu kiyala ithin inna kellai, ata dekai parissam karan innawa
![]()

උස මදි බන් එකයි අවුල
![]()
,වෙන නම් බෑ පුතෝ,එහෙම නෑ මචන් ඔය වැඩිය උස නැති උන් ඉන්නෙ පට්ට කෑලි දාගෙන.... 






.ithin ithin ube katuka jivithe gana kiyahanko bn.katu kala kella dagaththada??![]()
anthime barima thana, adahasa athaarala daanna onna menna thiyenakota kellage yaluwek set una fb eken godaa kalekata passe...

ඒකනෙ බන් කියන්නෙ ,ඉතින් මෙකෙ ඉන්න උන්ට දැනගන්නත් එක්ක කියපන්කො.එකෙක් හරි ගොඩ යන්නෙ නැතැයි![]()
උඹට ඕනෙ නම් 2 inch දෙන්නම්,වෙන නම් බෑ පුතෝ,එහෙම නෑ මචන් ඔය වැඩිය උස නැති උන් ඉන්නෙ පට්ට කෑලි දාගෙන....
![]()
e unath budu kattak kawa ban
dukata sapata hitapu yaluwo nisa thamai ithin harigiye
ma ekka paya ganan bus halt wala unuth hitiya 
[FONT="]මචංලා ඇයි අපිට සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ [/FONT]
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="]මම අද MC පැත්තේ ගියා හැම තැනම C[/FONT]ouple[FONT="] බන් ලස්සන කෙල්ලොන්ට චාටර් කොල්ලෝ හිටියා බන් මම එ කොල්ල්න්ට අපහස කරනවා නෙවෙයි බන් එත් සමහර කොල්ලෝ රස්තියාදු කාරයෝ වගේ එත් ඉන්නේ මල් වගේ ලස්සන කොල්ලෝ මම handsome smart කොල්ලෙක් කියනවා නෙවෙයි බන් එත් මට ඉට වඩා පොඩ්ඩක් හරි පෙනුමක් තියෙනවා රස්තියාදු නම් නැ මගේ ගාව එත් සමහාර C[/FONT]oup[FONT="] හැසිරුනේ සබ්ය විදියටත් නෙවෙයි මට මේවා දකිනකොට ජිවිතෙත් එපා වෙනවා බන් මම කෙල්ලක් හොයන්නේ room ගානේ එකක් යන්න නෙවෙයි මචංලා මමත් ආසයි ආදරය කරන්න මම කෙට්ටු කෙනෙක් එකද කෙල්ලෝ කැමති නැත්තේ මට උස 5.5 වගේ අවුරුදු 23 වෙනවා එත් ජිවිතෙට කෙල්ලෙක් එකක් කතා කරාලා නැ බන්[/FONT]
[FONT="]මට මේවා කියනන් වෙන කවුරුත් නැ යාලුවනේ එකයි එලකිරි එකේ හොද කොල්ලෝ සෙට් එකක් ඉන්න නිසා මේකේ දැම්මේ ජිවිතේ එපා උනා වගේ බන් මට දැන් C[/FONT]ouple[FONT="] දකිද්දී මට එන්නේ ඉරිසියාවකුයි තාරහකුයි බන් [/FONT]
උස මදි බන් එකයි අවුල
![]()

Machan kello set wenne naththan salli hoyanna patan ganin .Kawada hari Billionaire kenek wela nawathinawa kiyala hithaganin ..![]()
ට්ව බලන්නේ නැතුව ඩෙක් 1 විතරක් ගන්න මචෝ, ඔයාගේ ඩෙක් පීස් 1 විතරක් දාන්න ඕනි නම්, ට්වී 1 ඩෙක් 1 දෙකම එකපාර ටිකක් ගණන් - ජය



