thx ban commet ekatamehemai machan...
ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.

mehemai machan...
ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.
mehemai machan...
ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.
mehemai machan...
ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.




සිරා කතාව මචන්! නියමයි! තව පොඩ්ඩෙන් මමත් ඔහොම use කරපු කෙහෙල්මලක්ට කර ගහන්න වෙනවා! ඔය theory එක මම දාන්න ගිහින්!![]()




oya kiyana kathaa aththatama hama welaawatama hariyanne naha. luck ekath thiyenna ona kiyana eketh aththak thiyenawa ban.
matath oya problem ekama thiyenawa.
job kalaata salli hewuwata gewal haduwata penuma thibunata kello laga nawenne nathiwa decant hitiyatama kello labenne naha. ehenam matath kello bara gaanak labenna ona.
ekata welaawath thiyenna ona kiyana ekath aththa ban.
anoka kello hoyaagannawa kiyalaa mokekhari ekek hoyana eka neweyine ban ape aramuna.
apita hithata wadina apita galapen kellekne hoyaganna ona.
ithin luck ekak nathnam oya mona sudusukam thibunath, koyi widiyata hitiyath kelloo labenne naha ban.
owa wadiya ganan ganna giyoth ape wena wadath athapasu wenawa.
labenawa nam labei kiyalaa fit eke inna eka thamayi hodama de..
opps.... i also have the same problem buddy.... same age, same hight..![]()




ehma kiynna epa bansansare karapu paw walata wenna athieth kawadahari labei kiyala innawa..

