මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Maxxwell

Member
Nov 19, 2013
1,143
275
0
7c4830ba69cc54158e921c11222c95b9.gif
 

smith500

Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    ube prashne apita therenawa

    mehemai machan...

    ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    mehemai machan...

    ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.
    thx ban commet ekata:D
     

    Kosala Chandana

    Junior member
  • Jun 15, 2011
    129
    4
    18
    ubata kellek set unama hithei oke anit paththa. obe attitude eka wenas karaganin mulinma. anika MC eke dakina hama love ekama love neme ban, love kiyanne okata neme
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    mehemai machan...

    ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.

    matath duka hithuna ban meka baluwama.. aththa.. dan apita wena kollek ekka yalu wela nathi kellek hoyanna nathi taram.. ehema yalu wela dan single kelloth ganan ussanawa
     

    DonDuli

    Member
    Oct 23, 2012
    1,074
    380
    0
    Nugegoda
    mehemai machan...

    ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.

    Sahathika aththa machn...
    matath une oya tikama tamai...awurudu 3nak adare karapu kellawa wenas karanna puluwn wuna wena ekekta...

    uuth mee theory ekamai use kare...
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    mehemai machan...

    ube prashne apita therenawa.godak aya ubata a gena upades deela thiyana nisa ithin mata amuthuwen kiyanna deyak na.kellek set karaganna eka sambandawa lankawe thiyenne amuthuma system ekak ban.a system eka allagaththa ekaata oka amuthu gemak nemei.uba Adina paladina widiya.katha karana widiya ehema hada gaththama oka gemak na.anika thamai uba oya prashne nitharama hithe thiyagena inda epa.kellonta kisima welawaka pennanda epa ubata un ekka yaalu wenda loku onikamak thiyanawa kiyala.ehema unoth un ganan ussanawa.uba nikam friendship ekata katha karala joke ehema karala hitapan.ethakota un nikamma set wenawa.uba kalabala wela wede ana ganda epa.anika oya kelinma ahana eka hema welema hariyanne na.uba mama kiuwa widiyata mulinma friendship ekak hadagena.eeta passé hemita kellawa kathawenma nama ganda balapan.anthimata ubatama therei ahanda oni welawa.oka amuthuma subject ekak ban.uba thaama kellonge heti danne na.lankawe kello uba hithana tharam mal wage na.ube kanenuth ringai.godak inne kolloth ekka natala inna eun.kollek ekka yalu une nathi kellek hoyandama nathi tharam.eka hinda parissam weyan.


    සිරා කතාව මචන්! නියමයි! තව පොඩ්ඩෙන් මමත් ඔහොම use කරපු කෙහෙල්මලක්ට කර ගහන්න වෙනවා! ඔය theory එක මම දාන්න ගිහින්! :lol::lol::lol::lol:
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    oya kiyana kathaa aththatama hama welaawatama hariyanne naha. luck ekath thiyenna ona kiyana eketh aththak thiyenawa ban.
    matath oya problem ekama thiyenawa.
    job kalaata salli hewuwata gewal haduwata penuma thibunata kello laga nawenne nathiwa decant hitiyatama kello labenne naha. ehenam matath kello bara gaanak labenna ona.
    ekata welaawath thiyenna ona kiyana ekath aththa ban.
    anoka kello hoyaagannawa kiyalaa mokekhari ekek hoyana eka neweyine ban ape aramuna.
    apita hithata wadina apita galapen kellekne hoyaganna ona.
    ithin luck ekak nathnam oya mona sudusukam thibunath, koyi widiyata hitiyath kelloo labenne naha ban.
    owa wadiya ganan ganna giyoth ape wena wadath athapasu wenawa.
    labenawa nam labei kiyalaa fit eke inna eka thamayi hodama de..
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    oya kiyana kathaa aththatama hama welaawatama hariyanne naha. luck ekath thiyenna ona kiyana eketh aththak thiyenawa ban.
    matath oya problem ekama thiyenawa.
    job kalaata salli hewuwata gewal haduwata penuma thibunata kello laga nawenne nathiwa decant hitiyatama kello labenne naha. ehenam matath kello bara gaanak labenna ona.
    ekata welaawath thiyenna ona kiyana ekath aththa ban.
    anoka kello hoyaagannawa kiyalaa mokekhari ekek hoyana eka neweyine ban ape aramuna.
    apita hithata wadina apita galapen kellekne hoyaganna ona.
    ithin luck ekak nathnam oya mona sudusukam thibunath, koyi widiyata hitiyath kelloo labenne naha ban.
    owa wadiya ganan ganna giyoth ape wena wadath athapasu wenawa.
    labenawa nam labei kiyalaa fit eke inna eka thamayi hodama de..

    opps.... i also have the same problem buddy.... same age, same hight.. ;)
    :dull::dull::dull::D