පොඩි උන්ට voice chat වගේ platform නැද්ද බන්.ලංකාවේ online class දාගත්තත් තවම යන්නෙ A For Apple සීන් එක.මම හොයන්නෙ පොඩි උන් සෙට් වෙන platform එකක් වගේ තිබුනොත් ඒකෙන් තව කඩ්ඩ පොලිශ් වෙයිනෙ කියන අයිඩියා එකෙන්.තියනවා නම් ලින්ක් ටිකක් කොටාගෙන යමල්ලා.
mn nam goda dagaththe masa keepayakin wage.පොඩි උන්ට voice chat වගේ platform නැද්ද බන්.ලංකාවේ online class දාගත්තත් තවම යන්නෙ A For Apple සීන් එක.මම හොයන්නෙ පොඩි උන් සෙට් වෙන platform එකක් වගේ තිබුනොත් ඒකෙන් තව කඩ්ඩ පොලිශ් වෙයිනෙ කියන අයිඩියා එකෙන්.තියනවා නම් ලින්ක් ටිකක් කොටාගෙන යමල්ලා.![]()
den wedk naluBritish Council hoda nadda
Meka hodi. Unge online class thiyenawa. Last year eke puthawa dala thiba. Dan aye scl yanakota ethanata Aran Yana Oni.British Council hoda nadda
Meka hodi. Unge online class thiyenawa.
Last year eke puthawa dala thiba. Dan aye scl yanakota ethanata Aran Yana Oni.
තාම නෑ ලබන අවුරුද්දේ. මට දැන් 30+
අඩෙ උබට ස්කොලෙ යන ලමයිනුත් ඉන්නවද
මන් හිතුවෙ 20-25 එකෙක් කියල![]()
එහෙම කියන්න එපා මචන්. මුල අමතක කරන ජාතියකට පාර වැරදෙන්න වැඩි කාලයක් යන්නෙ නෑ. සිංහල කියන්නෙ identity එක. ඒ identity එක උඩ හැදුන moral values, culture එකක් තියෙනවා. භාෂාවක් කඩා වැටෙනවා කියන්නෙ ජාතියක කඩා වැටීම. බොරු නම් බලපං ලෝකෙ දැන් මළ භාෂා කියන භාෂාවල් තිබ්බ සංස්කෘති වලට වෙලා තියෙන දේ.Sinhala nam therumak nh
එහෙම කියන්න එපා මචන්. මුල අමතක කරන ජාතියකට පාර වැරදෙන්න වැඩි කාලයක් යන්නෙ නෑ. සිංහල කියන්නෙ identity එක. ඒ identity එක උඩ හැදුන moral values, culture එකක් තියෙනවා. භාෂාවක් කඩා වැටෙනවා කියන්නෙ ජාතියක කඩා වැටීම. බොරු නම් බලපං ලෝකෙ දැන් මළ භාෂා කියන භාෂාවල් තිබ්බ සංස්කෘති වලට වෙලා තියෙන දේ.

ඉතින් හොදනෙ.සින්හල කියල මටනන් ලැබුන දෙයක් නෑ මගෙ ජීවිතේට.එහෙම කියන්න එපා මචන්. මුල අමතක කරන ජාතියකට පාර වැරදෙන්න වැඩි කාලයක් යන්නෙ නෑ. සිංහල කියන්නෙ identity එක. ඒ identity එක උඩ හැදුන moral values, culture එකක් තියෙනවා. භාෂාවක් කඩා වැටෙනවා කියන්නෙ ජාතියක කඩා වැටීම. බොරු නම් බලපං ලෝකෙ දැන් මළ භාෂා කියන භාෂාවල් තිබ්බ සංස්කෘති වලට වෙලා තියෙන දේ.
උබට නැතිවුණ නිසා අනිත් හැමෝටම නැතිවෙලා යන්න ඕනෙ කියලද කියන්නෙඉතින් හොදනෙ.සින්හල කියල මටනන් ලැබුන දෙයක් නෑ මගෙ ජීවිතේට.