I'm not you
ahapu ekata uththra denna kondak naha neda?
I'm not you
රවට්ටලා sex කරන්න motive එකක් නෑ එච්චරයිahapu ekata uththra denna kondak naha neda?
Oya DP ekama ubath DP eka widihata daagannna. iita passe balamu iilaga piyawara
Her Good morning seems to be gone after doing what you suggested. Just reverted back to myown dpdone this.. a moment ago.
good morning sticker danawa kiyanne love kiyalada uba hithan inne?????එතකොට මට good morning sticker එවන්නෙ?
වෙන්න බැරිදgood morning sticker danawa kiyanne love kiyalada uba hithan inne?????
රවට්ටලා sex කරන්න motive එකක් නෑ එච්චරයි
වෙන්න බැරිද
එහෙනම් ඇයි සෙක්ස් කතා කියන්නේ?rawattala sex karanna kiuwe kawuda??
mn kawadawath ehema karala naha,
kohethma baha
------ Post added on Mar 8, 2025 at 10:39 AM
sex katha kiuwe ithin ubageta set wena ganunge hati nisa,එහෙනම් ඇයි සෙක්ස් කතා කියන්නේ?
sex katha kiuwe ithin ubageta set wena ganunge hati nisa,
anika good morning danawata love kiyala hithan inna uba wage ekek ekka genu sex walata enne naha
Sex කරන්න එනවද නැද්ද කියන එක තීරණය වෙන්නේ පස්සෙනෙ. ඇයි ඒවට එහෙම ඉස්සර වෙන්නේ?
ඇයි තිහ පැන්නම retired වෙන්න ඕනිදithin good morning walata ai uba love karanawai kiyala hithanne,
anika ubage wayasa kiyada ekige wayasa kiyada????
ekige wayasa 30+ , eki dan love karana wayasa newei inne
retired wena kathawak newei, good morning sanawata love kiyala hithana uba wage ekek ekka mona love da.ඇයි තිහ පැන්නම retired වෙන්න ඕනිද
ඉතින් good morning කියන්නත් පොඩි වෙලාවක් හරි යනවනෙretired wena kathawak newei, good morning sanawata love kiyala hithana uba wage ekek ekka mona love da.
ඉතින් good morning කියන්නත් පොඩි වෙලාවක් හරි යනවනෙ
ithin podi welawa uba hithanne love kiyalada?
yako ehenam mata udeta good morning reply karanna 5mins withara yanawa, kiyakda counting naha, 95 % serama kello/genu ehenam ewa serama love da? naha, ewa serama respect each others, kawuru hari kata hari good morning danne puruddata, reply karana eka thamai a dana manussayata api karana respect eka,
muta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwaraiithin podi welawa uba hithanne love kiyalada?
yako ehenam mata udeta good morning reply karanna 5mins withara yanawa, kiyakda counting naha, 95 % serama kello/genu ehenam ewa serama love da? naha, ewa serama respect each others, kawuru hari kata hari good morning danne puruddata, reply karana eka thamai a dana manussayata api karana respect eka,

යකෝ good morning කියන්නත් යම් කාලයක් යනවාmuta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwarai
naththan mu apen darunu athal ekak gannawa![]()
muta track bn.kello normally chat karana gm eka danawa. gm kiwwa kiyala mu me ekiwa bandala lamai hadalath iwarai
naththan mu apen darunu athal ekak gannawa![]()
ubata thamai ban hina
යකෝ good morning කියන්නත් යම් කාලයක් යනවා
අනික ඇයී එහෙම හේතුවක් නැතුව good morning කියන්නේ?
This is the exact problem.What's happening there?