මචං මේක සීරියස්! ටැටූ අක්කි උදේම වට්ස්ඇප් dp එක update කරලා 🤔

Candid-B

Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,392
    1
    62,018
    113
    Mother Earth
    ඉතින් කෙලින්ම අහපන්කො පිරිමියෙක් වගේ. "අක්කෙ ඔයා මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසයිද ?" ඔච්චරයි. ඔව් නම් ඔව් කියයි බෑ නම් බෑ කියයි. ගියොත් වචනයක් ආවොත් සැප කඳක්. :)
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    භාව කියල කියන්නේ උන්. කුට්ටමේ ෆොටෝ යවපන් කියල කියන්නේ .

    අන්න එතකොට තමයි ඇත්තටම කැමැත්ත බලාගන්න පුළුවන් වෙන්නේ
    කොල පනස් දෙකේ?
    ඉතින් කෙලින්ම අහපන්කො පිරිමියෙක් වගේ. "අක්කෙ ඔයා මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසයිද ?" ඔච්චරයි. ඔව් නම් ඔව් කියයි බෑ නම් බෑ කියයි. ගියොත් වචනයක් ආවොත් සැප කඳක්. :)
    ගියොත් වචනයක් විතරක් නෙවෙ.. ගියොත් මගෙ character එකත් එක්ක හේදිලා යනවා වෙන්න පුලුවන්
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,694
    2,790
    113
    කොල පනස් දෙකේ?

    ගියොත් වචනයක් විතරක් නෙවෙ.. ගියොත් මගෙ character එකත් එක්ක හේදිලා යනවා වෙන්න පුලුවන්.
    ඕකටත් වෙන්නෙ අර කීල්ස් එකට උණ එකම තමා. 😄 තව උපරිම මාසයක් උබ එක්ක මැසේජ් කරයි. 🤫
     

    Grand_Canyons

    Well-known member
  • Jul 18, 2022
    368
    477
    63
    පමුණුවෙ ටැටූ අක්කි හැමදාම උදේ මට good morning කියලා වට්සැප් ස්ටිකර් එකක් එවනවනෙ. මාත් රිප්ලයි විදිහට ස්ටිකර් එකක් යවනවා.

    දැන් වෙලාව උදේ හතයි පනහ විතර ඇති. ටැටූ අක්කි පුරුදු විදිහටම වට්සැප් ස්ටිකර් එක එව්වා. මට එතකොට තමයි මීටර් වුනේ අක්කි වට්ස්ඇප් dp එක update කරලා. වෙනදා තිබ්බෙ අක්කිගෙ සෙල්ෆි එකක්. ඒ වෙනුවට මෙන්න මේක දාලා.

    Gc2SpiC.jpeg


    උඹලා හිතන්නේ මෙහෙම එකක් දාන්න ඇත්තෙ කාට පේන්නද? මේකෙන් අක්කි කියන්න හදන්නේ මොකක්ද? ඒ කාටද?

    @Mr_Unknown @aggregate @Tricle_Buwa @Kodiya97 @හෙළයෙක් @kasun090354t @Emios @Dreko Phoenix @podiya22 @sakuntha1996 @Rapunzel003 @dayt0na @NaiRobi @pdkuma @Dead Cupid @thesasindu @wmdoca @Ritigala Jayasena69 @AEG @SLK_sri @SimMaster @2osama @speedmalli @beam_tech @PrasangaSPerera @EKGuest @hecker_thama @ExamHe @shenat @luk3r @kevin_levin @AhhhCapaCapa @Absolute Zero @AnjanaROCK @Sen-lu @Mr Bones @rangana26 @Wade Ripple @Fade @jennt @hichchiputha @Pol hora @you are ugly but I @ob_server @pavithra_uk @Voldemort Bro @lovethebomb @Loku Aiyaa @ST.PIERRE @Candid-B @Sandy_Fdo @Chimpanzee Putha @Nanosudha @B.Chat @Purple2022 @stasia @Erzo @geeko @newbie22 @your_love @malakadss @RottenCOLT @usa_nihaal @Galvatron @LZP1992 @thisNameIsForElakiri @FalconX @Yakka putha @gama22 @Master malli @dmtx @Psiko @dmsupun @EdNygma @dilann @inranasingha @Hankook @emoji diaries @ceylonexplorer @sakilla @siri_ayya @reddit @577 @ArnoDorian @kingkusa @hasithayad @Asmodeus @PrameshD.12 @Maui_15 @FenixBird123 @Banda_23 @FlashBoz @Mandalorian @DiksonAlex @ChamaraGL @charitha2011 @helayalk @EnIgma001 @kolavari @windows_ubuntu @PodiPCY @itguy77
    Chatgpt එකෙන් අහපන් අපි දන්නේ නෑ ඔය අපබ්‍රංස විසඳන්න
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    ඕකටත් වෙන්නෙ අර කීල්ස් එකට උණ එකම තමා. 😄 තව උපරිම මාසයක් උබ එක්ක මැසේජ් කරයි. 🤫
    Still the room for that girl to approach me is there..

    That anticipation also going on..
    Chatgpt එකෙන් අහපන් අපි දන්නේ නෑ ඔය අපබ්‍රංස විසඳන්න
    This is emotional.. Ai has no heart
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    උබ බෙහෙතක් ගනින්කො හුත්තො
    උබෙ කතා දැන් බෝරිං
    I wouldn't make stories for you. Anything I'd post here are real
    Nopamawa kamaththa ahanna tyenne
    මේ ක්‍රමය හොඳයිද
    ↓↓
    Send her a message and ask shall we go out for a coffee on saturday. Use the words "go out" not "meet".

    ඇබරී ඇබරි ඉන්නේ නැතුව ටෝක් කරලා ගහපන් උත්තෝ :rolleyes2:
    එහෙම මෝටිව්ස් නෑ.. I'm not a womanizer
    Oya DP ekama ubath DP eka widihata daagannna. iita passe balamu iilaga piyawara
    ↑↑
    @Absolute Zero @vishamacharya මේගැන මොකද හිතන්නේ

    පමුණුව? Tattoo අක්කි??
    Very well, just keep dragging it on like a Netflix show that should've ended three seasons ago


    shaq-drinking.gif
    It's a real thing that has been going on. Still it's up to you to believe it or not
    උබ හාවෙක් වගේද දන්නැහ් ඒකිට
    Maybe.. I'm not bearing any lusty motive behind btw
    Thawa huttak patan gatta da epara
    It's a real story.. I wouldn't mind if you ignore me assuming I'm just a story maker. I'm telling the truth
     
    • Sad
    Reactions: kevin_levin

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    I'm not a womanizer.
    not bearing any lusty motive behind btw

    උඹ පණ්ඩිත මොඩ huththo. You're nothing. First admit that.

    So be " something" first. Or "Anything"
    You're not in a position to make demands. You're NOTHING but a sorry ass.

    You need to be flexible first. If she's into sex go for it. If she's not. Don't go for it. Find what she's interested
    Get some real experience first.
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,470
    36,419
    113
    මැදමහනුවර
    උඹ පණ්ඩිත මොඩ huththo. You're nothing. First admit that.

    So be something first. Anything.
    You're not in a position to make demands. You're NOTHING but a sorry ass.

    You need to be flexible first. If she's into sex go for it. If she's not. Don't go for it. Find what she's interested
    Get some real experience first.
    Sex is not love
    Love is not sex
    Read again