ඉතින් කෙලින්ම අහපන්කො පිරිමියෙක් වගේ. "අක්කෙ ඔයා මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසයිද ?" ඔච්චරයි. ඔව් නම් ඔව් කියයි බෑ නම් බෑ කියයි. ගියොත් වචනයක් ආවොත් සැප කඳක්. 


කොල පනස් දෙකේ?භාව කියල කියන්නේ උන්. කුට්ටමේ ෆොටෝ යවපන් කියල කියන්නේ .
අන්න එතකොට තමයි ඇත්තටම කැමැත්ත බලාගන්න පුළුවන් වෙන්නේ
ගියොත් වචනයක් විතරක් නෙවෙ.. ගියොත් මගෙ character එකත් එක්ක හේදිලා යනවා වෙන්න පුලුවන්ඉතින් කෙලින්ම අහපන්කො පිරිමියෙක් වගේ. "අක්කෙ ඔයා මාත් එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසයිද ?" ඔච්චරයි. ඔව් නම් ඔව් කියයි බෑ නම් බෑ කියයි. ගියොත් වචනයක් ආවොත් සැප කඳක්.![]()
ඕකටත් වෙන්නෙ අර කීල්ස් එකට උණ එකම තමා.කොල පනස් දෙකේ?
ගියොත් වචනයක් විතරක් නෙවෙ.. ගියොත් මගෙ character එකත් එක්ක හේදිලා යනවා වෙන්න පුලුවන්.
muge me series eka awul. Indian masala daspaya gen puke ara gatha story thrill ekak tibba.Pissuda yako oluwa check karaganin
හාවාගෙ?
කාගෙද
Chatgpt එකෙන් අහපන් අපි දන්නේ නෑ ඔය අපබ්රංස විසඳන්නපමුණුවෙ ටැටූ අක්කි හැමදාම උදේ මට good morning කියලා වට්සැප් ස්ටිකර් එකක් එවනවනෙ. මාත් රිප්ලයි විදිහට ස්ටිකර් එකක් යවනවා.
දැන් වෙලාව උදේ හතයි පනහ විතර ඇති. ටැටූ අක්කි පුරුදු විදිහටම වට්සැප් ස්ටිකර් එක එව්වා. මට එතකොට තමයි මීටර් වුනේ අක්කි වට්ස්ඇප් dp එක update කරලා. වෙනදා තිබ්බෙ අක්කිගෙ සෙල්ෆි එකක්. ඒ වෙනුවට මෙන්න මේක දාලා.
![]()
උඹලා හිතන්නේ මෙහෙම එකක් දාන්න ඇත්තෙ කාට පේන්නද? මේකෙන් අක්කි කියන්න හදන්නේ මොකක්ද? ඒ කාටද?
@Mr_Unknown @aggregate @Tricle_Buwa @Kodiya97 @හෙළයෙක් @kasun090354t @Emios @Dreko Phoenix @podiya22 @sakuntha1996 @Rapunzel003 @dayt0na @NaiRobi @pdkuma @Dead Cupid @thesasindu @wmdoca @Ritigala Jayasena69 @AEG @SLK_sri @SimMaster @2osama @speedmalli @beam_tech @PrasangaSPerera @EKGuest @hecker_thama @ExamHe @shenat @luk3r @kevin_levin @AhhhCapaCapa @Absolute Zero @AnjanaROCK @Sen-lu @Mr Bones @rangana26 @Wade Ripple @Fade @jennt @hichchiputha @Pol hora @you are ugly but I @ob_server @pavithra_uk @Voldemort Bro @lovethebomb @Loku Aiyaa @ST.PIERRE @Candid-B @Sandy_Fdo @Chimpanzee Putha @Nanosudha @B.Chat @Purple2022 @stasia @Erzo @geeko @newbie22 @your_love @malakadss @RottenCOLT @usa_nihaal @Galvatron @LZP1992 @thisNameIsForElakiri @FalconX @Yakka putha @gama22 @Master malli @dmtx @Psiko @dmsupun @EdNygma @dilann @inranasingha @Hankook @emoji diaries @ceylonexplorer @sakilla @siri_ayya @reddit @577 @ArnoDorian @kingkusa @hasithayad @Asmodeus @PrameshD.12 @Maui_15 @FenixBird123 @Banda_23 @FlashBoz @Mandalorian @DiksonAlex @ChamaraGL @charitha2011 @helayalk @EnIgma001 @kolavari @windows_ubuntu @PodiPCY @itguy77
Still the room for that girl to approach me is there..ඕකටත් වෙන්නෙ අර කීල්ස් එකට උණ එකම තමා.තව උපරිම මාසයක් උබ එක්ක මැසේජ් කරයි.
![]()
This is emotional.. Ai has no heartChatgpt එකෙන් අහපන් අපි දන්නේ නෑ ඔය අපබ්රංස විසඳන්න
Still the room for that girl to approach me is there..
That anticipation also going on..
This is emotional.. Ai has no heart

That's a good idea
What if she doesn't have a bf? But a crush on me?
I wouldn't make stories for you. Anything I'd post here are realඋබ බෙහෙතක් ගනින්කො හුත්තො
උබෙ කතා දැන් බෝරිං
මේ ක්රමය හොඳයිදNopamawa kamaththa ahanna tyenne
Send her a message and ask shall we go out for a coffee on saturday. Use the words "go out" not "meet".
එහෙම මෝටිව්ස් නෑ.. I'm not a womanizerඇබරී ඇබරි ඉන්නේ නැතුව ටෝක් කරලා ගහපන් උත්තෝ![]()
↑↑Oya DP ekama ubath DP eka widihata daagannna. iita passe balamu iilaga piyawara
It's a real thing that has been going on. Still it's up to you to believe it or notපමුණුව? Tattoo අක්කි??
Very well, just keep dragging it on like a Netflix show that should've ended three seasons ago
![]()
Maybe.. I'm not bearing any lusty motive behind btwඋබ හාවෙක් වගේද දන්නැහ් ඒකිට
It's a real story.. I wouldn't mind if you ignore me assuming I'm just a story maker. I'm telling the truthThawa huttak patan gatta da epara
I'm not a womanizer.
not bearing any lusty motive behind btw
Sex is not loveඋඹ පණ්ඩිත මොඩ huththo. You're nothing. First admit that.
So be something first. Anything.
You're not in a position to make demands. You're NOTHING but a sorry ass.
You need to be flexible first. If she's into sex go for it. If she's not. Don't go for it. Find what she's interested
Get some real experience first.
You're wrong.I myself have realized that