මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා

Ryan08

Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ඒකිට තව එකෙක් සෙට් වෙච්ච දවසට උබේ පුකටත් පයින් ගහනබව මතක තියාගෙන කරන මගුලක් කරපන්
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    EssJeeEm

    Well-known member
  • Jan 7, 2020
    2,134
    3,662
    113
    මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා.හැබැයි එකී එන්ගේජ් වෙලා ඉන්නේ,කෙල්ල කියපු විදිහට නම් ඌ එච්චර ඇක්ටිව් ඩයල් එකක් නෙමෙයි නිකන් පෙන්දෙක් වගේ ඩයල් එකක් ,කෙල්ලම කියනවා හදිසි වෙලා කරගත්ත මෝඩකමක් කියල.මන් ඒ කෙල්ලව බදිනවා නම් ඩිවෝස් එකක් ගන්න වෙයිද .නැත්නම් මට බදින්න පුලුවන්ද ,කෙල්ල කැමති අරුගේ පුකට පයින් ගහලා මාත් එක්ක එන්න

    mama dan mk ?
    උබ බැන්දට පස්සේ ඒකිට උබට වඩා Active පොරක් හම්බුනොත් , උබට මොකෝ වෙන්නේ ?
     
    • Haha
    Reactions: Kfire

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    උඹ ඒකිව බැන්දොත් ඒකි ඊලඟට සෙට් වෙන එකත් එක්ක උඹ ගැන ඔය කතාවම කියයි.
    වැඩේ කරගත්තට පස්සෙ කමක් නෑ බදින්නම ඕනෙ නෑ
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    උබද salitha22 කිය්න්නෙ :rofl: :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    නෑ මම කිව්වේ ඌට ඔබේ කොමෙන්ට් එක දෑක්කම හිතෙන දේ... 😂 😂 😂 😂 නාන සාරත් රෙද්දේ රෙවුනාම කෝල් කරලා කියන්නේ එහෙමලුනේ
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    නෑ මම කිව්වේ ඌට ඔබේ කොමෙන්ට් එක දෑක්කම හිතෙන දේ... 😂 😂 😂 😂 නාන සාරත් රෙද්දේ රෙවුනාම කෝල් කරලා කියන්නේ එහෙමලුනේ
    හම්මො යකො... ඕකා දැන් සති දෙක තුනක් යනකන් මට ෆේක් දෙක තුනකින් කෙලී.... අර කුක්කු කොකාද මොකාද පකයත් එහෙමනෙ :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    rumesh.fbi

    Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    පොඩ්ඩක් හිටපන්. ඒ බැදපු එකත් ඇවිල්ල thread එකක් දාල තිබ්බ මොකද කරන්නෙ කියල. තව ටිකකින් කෙල්ලත් එයි මොකද කරන්නෙ කියල thread එකක් දාගෙන 😂
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මූම තව ටික කාලෙකින් දාන ත්‍රෙඩ් එක මේක. හිස්ටරි රිපීට් වෙනවා දිගටම. ඉවරයක් නෑ. පිරිමි දෙන්න විතරයි වෙනස් එන්නේ, එකම කෙල්ල.


    apooo me uba kello gena katha karanna epa, ara allapu gedara ammata duwatai dennatama kotanna chance eka thiyaddi nikan idala dan baila gahanawa.

    mata set wela thibunoth melahakata ammai duwai dennama mata tharageta kema aran enne
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,271
    113
    34
    Kalutara
    apooo me uba kello gena katha karanna epa, ara allapu gedara ammata duwatai dennatama kotanna chance eka thiyaddi nikan idala dan baila gahanawa.

    mata set wela thibunoth melahakata ammai duwai dennama mata tharageta kema aran enne


    බ්‍රහ්මචාරී පතන් ගෑනු නොපතන්..

     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri