උස්සලා ගහනවා පොලොවේ පරයඒකත් අපෙන් අහන පෙන්දෙක් එක්කද ඒකි දෙවෙනි පාර සෙට් වෙන්න යන්නෙ
උබ බැන්දට පස්සේ ඒකිට උබට වඩා Active පොරක් හම්බුනොත් , උබට මොකෝ වෙන්නේ ?මචන්ලා මට කෙල්ලෙක් සෙට් උනා.හැබැයි එකී එන්ගේජ් වෙලා ඉන්නේ,කෙල්ල කියපු විදිහට නම් ඌ එච්චර ඇක්ටිව් ඩයල් එකක් නෙමෙයි නිකන් පෙන්දෙක් වගේ ඩයල් එකක් ,කෙල්ලම කියනවා හදිසි වෙලා කරගත්ත මෝඩකමක් කියල.මන් ඒ කෙල්ලව බදිනවා නම් ඩිවෝස් එකක් ගන්න වෙයිද .නැත්නම් මට බදින්න පුලුවන්ද ,කෙල්ල කැමති අරුගේ පුකට පයින් ගහලා මාත් එක්ක එන්න
mama dan mk ?
වැඩේ කරගත්තට පස්සෙ කමක් නෑ බදින්නම ඕනෙ නෑඋඹ ඒකිව බැන්දොත් ඒකි ඊලඟට සෙට් වෙන එකත් එක්ක උඹ ගැන ඔය කතාවම කියයි.
නෑ මම කිව්වේ ඌට ඔබේ කොමෙන්ට් එක දෑක්කම හිතෙන දේ...
හම්මො යකො... ඕකා දැන් සති දෙක තුනක් යනකන් මට ෆේක් දෙක තුනකින් කෙලී.... අර කුක්කු කොකාද මොකාද පකයත් එහෙමනෙනෑ මම කිව්වේ ඌට ඔබේ කොමෙන්ට් එක දෑක්කම හිතෙන දේ...![]()
![]()
![]()
නාන සාරත් රෙද්දේ රෙවුනාම කෝල් කරලා කියන්නේ එහෙමලුනේ
හා හා හා ඒ මම නෙමෙයි
මූම තව ටික කාලෙකින් දාන ත්රෙඩ් එක මේක. හිස්ටරි රිපීට් වෙනවා දිගටම. ඉවරයක් නෑ. පිරිමි දෙන්න විතරයි වෙනස් එන්නේ, එකම කෙල්ල.
apooo me uba kello gena katha karanna epa, ara allapu gedara ammata duwatai dennatama kotanna chance eka thiyaddi nikan idala dan baila gahanawa.
mata set wela thibunoth melahakata ammai duwai dennama mata tharageta kema aran enne