ඇමෙරිකන් එව්වා රහ වැටිලා වගේ.. කාර් එකේ බැක් සීට් එකේ ජාතක වෙච්ච තොට මොන රූම්ද?
DAN 600yi with TVමචංලා කෙල්ලක් එක්ක යන්න පුලුවන් room එකක් කියපන්කො මාතර පැත්තෙ.. Rs 400 ට Rs 500 ට වගේ තියන...පොලිසියෙන් පනිනේ නැති තැනක්...පොල් හේන පැත්තෙනම් එප මස්සිනේ...
City Line එකේ Price එක දැන් කොහොමද??කලින් නම් 400යි කියලා ගහලා තිබුනා...දැන් එක උඩින් කොලයක් අලවලා....
දන්න එකෙක් දාපන්කෝ Comment එකක් හරි PM එකක් හරි...
ලොකු උදව්වක්.....


බඩු කාරයෙක්..
400ටත් රුම් තිනවද බන් :O
DAN 600yi with TV
tv nathnam 500yi
patta rooms banz mama adath giyaaa![]()

බැදලා කරපන් Police යෙන් පැන්නොත් උබට කුඩු පැකට් එකක් දාලා හිරේ දායි අවුරුදු ගාණකට, කෙල්ලව පොලිස් කාරයෝ රේප් කරයි ඊට පස්සේ හුටා තමයි.




රුපියල් 400ට රූම්ස් තියෙනව ඇහුවමයි. අපි ඉස්කොලෙ යන කාලෙත් 750 දැන් 1800ක් ද කොහෙද.උඹ කියන්නෙ රූම් එකක් ගැනද නැත්තන් කබානා එකක් ගැනද?





විනඩි 10 ට 500ක් 1000ක් දෙන්නෙ නැතුව ගෙඩරට වෙලා අ# ගහපන් බන්

ජේමිස් බන්ඩා;16544081 said:කෙල්ලෙක්ව අමාරුවේ දන්නද යන්නේ? නැත්තන් ගොනෙක්ව අදින්නද? උඹලගේ අම්මා උඹව හොඳට හදලා තියනවා කියලා පේනවා.. වදාපු දෙමාපියන්ට උඹලා වගේ ලමයි වාසනාවන්.




රුපියල් 400ට රූම්ස් තියෙනව ඇහුවමයි. අපි ඉස්කොලෙ යන කාලෙත් 750 දැන් 1800ක් ද කොහෙද.උඹ කියන්නෙ රූම් එකක් ගැනද නැත්තන් කබානා එකක් ගැනද?


eeya bn 400 ta 500 ta tiyenne mama hitanne mudukku.
mama dawasak mage fit kellek ekka giya hotel sansu ekata, narahenpita, 5500.
400 ta 500 ta nam pare pol atu walin geyak hadan ekata yana eka laabai.




2පරක් අතෙ ගැහුවයි පස්සෙ මොන Feeling බන්.අතේ ගහලා හරියන්නේ නැ බන්...දැන් එවාට Feeling නැ බන්...
ඉටත් මොන විනඩි 10ද? වැඩෙට යන්න කලින් 2පරක් අතෙ ගහලා පලයන පැය 2කට මලාට බඩු යන්නේ නැ...
නැත්නම්
වියාඝ්ර පෙත්තක් හරි සිලඝ්ර පෙත්තක් ඇදලා දාල පලකො...![]()

