මචන්ලා මට ලොකු හෙල්ප් එකක් ඔනේ...මාතර Rooms ගැන...

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    විනඩි 10 ට 500ක් 1000ක් දෙන්නෙ නැතුව ගෙඩරට වෙලා අ# ගහපන් බන්
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    ඇමෙරිකන් එව්වා රහ වැටිලා වගේ.. කාර් එකේ බැක් සීට් එකේ ජාතක වෙච්ච තොට මොන රූම්ද?

    අනේ නැහැ බන් ...අපි පොඩි කාලේ අපිට වාහන තිබුනේ නැහැ...අම්ම bus එකෙමයි හොස්පිටල් එකට ගිහින් තියෙන්නෙත්
     

    shawije

    Well-known member
  • May 6, 2009
    770
    1,998
    93
    36
    රුහුණේ
    :angry::angry::angry:මචංලා කෙල්ලක් එක්ක යන්න පුලුවන් room එකක් කියපන්කො මාතර පැත්තෙ.. Rs 400 ට Rs 500 ට වගේ තියන...පොලිසියෙන් පනිනේ නැති තැනක්...පොල් හේන පැත්තෙනම් එප මස්සිනේ...:shocked::shocked::shocked::shocked:

    City Line එකේ Price එක දැන් කොහොමද??කලින් නම් 400යි කියලා ගහලා තිබුනා...දැන් එක උඩින් කොලයක් අලවලා....

    දන්න එකෙක් දාපන්කෝ Comment එකක් හරි PM එකක් හරි...

    ලොකු උදව්වක්.....
    DAN 600yi with TV
    tv nathnam 500yi
    patta rooms banz mama adath giyaaa:P:P
     

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    බැදලා කරපන් Police යෙන් පැන්නොත් උබට කුඩු පැකට් එකක් දාලා හිරේ දායි අවුරුදු ගාණකට, කෙල්ලව පොලිස් කාරයෝ රේප් කරයි ඊට පස්සේ හුටා තමයි.


    යකො අව්රුදු 18 වඩා අඩු උනොත් තමඉ ඔය seen තියෙන්නෙ..එහෙම නැත්නම් කිසි case එකක් නැ බං...එක තමයි යනකොයටම ID දෙක බලලා ඇතුලට දාන්නේ....:shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    රුපියල් 400ට රූම්ස් තියෙනව ඇහුවමයි. අපි ඉස්කොලෙ යන කාලෙත් 750 දැන් 1800ක් ද කොහෙද.උඹ කියන්නෙ රූම් එකක් ගැනද නැත්තන් කබානා එකක් ගැනද?


    එවා මාතර විතරයි බන් තියෙන්නේ...එකට හැතුව මාතර beach එකේ ඉන්න බැ Policeයෙන් පනිනවා නේ...


    පොලිසියෙ උන්ගෙ ප* නගින්නේ නැ නේ...උන් අල්ලනවා කරට අත දාන් හිටියත්.තෙ නිසා room වල ගාන අඩුයි බන්..අව්රුදු 18 වැඩි නම් no case බං
    :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    විනඩි 10 ට 500ක් 1000ක් දෙන්නෙ නැතුව ගෙඩරට වෙලා අ# ගහපන් බන්


    අතේ ගහලා හරියන්නේ නැ බන්...දැන් එවාට Feeling නැ බන්...


    ඉටත් මොන විනඩි 10ද? වැඩෙට යන්න කලින් 2පරක් අතෙ ගහලා පලයන පැය 2කට මලාට බඩු යන්නේ නැ...
    නැත්නම්
    වියාඝ්‍ර පෙත්තක් හරි සිලඝ්‍ර පෙත්තක් ඇදලා දාල පලකො...:no:
     
    Last edited:

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    ජේමිස් බන්ඩා;16544081 said:
    කෙල්ලෙක්ව අමාරුවේ දන්නද යන්නේ? නැත්තන් ගොනෙක්ව අදින්නද? උඹලගේ අම්මා උඹව හොඳට හදලා තියනවා කියලා පේනවා.. වදාපු දෙමාපියන්ට උඹලා වගේ ලමයි වාසනාවන්.


    නැ බන් කෙල්ලෙක් බෙරගන්න යන්නේ....:angry::angry::angry::angry:
     

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    රුපියල් 400ට රූම්ස් තියෙනව ඇහුවමයි. අපි ඉස්කොලෙ යන කාලෙත් 750 දැන් 1800ක් ද කොහෙද.උඹ කියන්නෙ රූම් එකක් ගැනද නැත්තන් කබානා එකක් ගැනද?


    එවා තියෙන්නේ මාතර විතරයි බන්...:shocked::shocked:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    eeya bn 400 ta 500 ta tiyenne mama hitanne mudukku.
    mama dawasak mage fit kellek ekka giya hotel sansu ekata, narahenpita, 5500.
    400 ta 500 ta nam pare pol atu walin geyak hadan ekata yana eka laabai.
     

    sunerudx

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,539
    974
    113
    37
    කටුවයි බඩේ ඇතුලේ
    eeya bn 400 ta 500 ta tiyenne mama hitanne mudukku.
    mama dawasak mage fit kellek ekka giya hotel sansu ekata, narahenpita, 5500.
    400 ta 500 ta nam pare pol atu walin geyak hadan ekata yana eka laabai.


    ඒ බන් කොලඹ නේ....මේ මාතර ...හම්බන්තොට මීටත් වඩා ගාන අඩුයි:P:P:P:P
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අතේ ගහලා හරියන්නේ නැ බන්...දැන් එවාට Feeling නැ බන්...


    ඉටත් මොන විනඩි 10ද? වැඩෙට යන්න කලින් 2පරක් අතෙ ගහලා පලයන පැය 2කට මලාට බඩු යන්නේ නැ...
    නැත්නම්
    වියාඝ්‍ර පෙත්තක් හරි සිලඝ්‍ර පෙත්තක් ඇදලා දාල පලකො...:no:
    2පරක් අතෙ ගැහුවයි පස්සෙ මොන Feeling බන්.:baffled:
    ලගදි එකෙක් ඔය පෙත්තක් ගහල, හනිමුන් නයිට් එකේ කොරන්ඩත් කලින්,සෙත්ත පොච්චි උනා නේද, තොත් මැරිය.:P