bump
bump
bump
badu tika (cement, sand, reinforcement) uba denawada???? Ehema denawanam 150/= per sq.ft wage thama yanne.. (May depends on the thickness of ur slab)
Menna me thread eka poddak kiyawala balapan..
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1665687
slab thickness keeyada
5" thick R.C.C slab in Cement concrete 1:2:4 (3/4") using mixer and vibrator in first floor 6.25 Cube 39,075.00
slab thickness 1 100mm & single net...
badu (cement,sand,chip metal(3/4),reinforcement) uba dila rs 100-130 sqr feet..bass satarima board dala gahanawanam..
normaly (cement,sand,chip metal(3/4) walata rs 500sqr feet walata yanawa..
ube requirement eka dapan etakota ituru wisatara kiyannam...


bump
අඟල් 5ක් ගනකමට 1:2:4(20) ෂටරිම ගහලා කම්බි බැඳලා කොන්ක්රීට් දාන්න වර්ග අඩියකට 350ක් විතර යනවා.