මචන්ලා Ausi PR ගත්ත, සහ ගන්න ඉන්න උන් වරෙල්ලා.

aggregate

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මං දන්නෙ නෑ ලංකාවෙ ඉඳන් ඇප්ලයි කරන උන්ට ඒක කරන්න පුලුවන්ද කියල ඒත් ඕස්ට්‍රේලියාවෙ තියෙනව කෝස් එකක් නාටි කියල ඒක නිකන් මොකක් හරි ලැන්වේජ් එකක් කලාම හම්බෙන සෙටිෆිකේට් එකක් ඒකට මං දන්න හැටියට පොයින්ට්ස් 5ක් හරි 10ක් හරි දෙනවා.අන්න ඒක පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්. ලේසිම විදිය පොයින්ට්ස් ගන්න

    https://www.naati.com.au/migration.html
     

    gaaca

    Junior member
  • Jun 22, 2007
    82
    23
    8
    40
    Negambo
    NAATI exam try karapan. eka tiyenawa Sinhala English Translation exam 1k. Amuaruma ne ithin Vocabulary hodanam. IELTS 7 demmanam ithin Vocabulary hodaine.Past papersnam hoyanna amarui.

    Another option hoda degree 1k tiyena , Skill list eke occupation 1k tiyena kellek partner vidiyata dala skill assstment karapan. ita passe partner qulification walata 5 points hambenwa. kellawa kasada badinna ona ne. Partner kiyala living to gether unanam ethi. unta Gay partner kenek unat kamak ne. :p
     

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    NAATI exam try karapan. eka tiyenawa Sinhala English Translation exam 1k. Amuaruma ne ithin Vocabulary hodanam. IELTS 7 demmanam ithin Vocabulary hodaine.Past papersnam hoyanna amarui.

    Another option hoda degree 1k tiyena , Skill list eke occupation 1k tiyena kellek partner vidiyata dala skill assstment karapan. ita passe partner qulification walata 5 points hambenwa. kellawa kasada badinna ona ne. Partner kiyala living to gether unanam ethi. unta Gay partner kenek unat kamak ne. :p

    :no::no: fake relationship pennala mattu unoth aai kawadawath ratata enna ba :no: gay da lesbian the straight da kiyana eka neme prashne aaigiya thaa idan A-Z hoyanawa relationship eka prove karanna
     

    namalcha

    Active member
  • Jul 5, 2007
    456
    43
    28
    Ya

    Mkakda umbe field 1 mcn

    1)IELTS 7 each thiyenawanam

    2)Recognised Bachelor degree (new Skilled Occupations List 1thiyena field 1k)

    1kuth 1kka GSM independent visa(189) apply karama enawa ban
     

    namalcha

    Active member
  • Jul 5, 2007
    456
    43
    28
    RE

    මං දන්නෙ නෑ ලංකාවෙ ඉඳන් ඇප්ලයි කරන උන්ට ඒක කරන්න පුලුවන්ද කියල ඒත් ඕස්ට්‍රේලියාවෙ තියෙනව කෝස් එකක් නාටි කියල ඒක නිකන් මොකක් හරි ලැන්වේජ් එකක් කලාම හම්බෙන සෙටිෆිකේට් එකක් ඒකට මං දන්න හැටියට පොයින්ට්ස් 5ක් හරි 10ක් හරි දෙනවා.අන්න ඒක පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්. ලේසිම විදිය පොයින්ට්ස් ගන්න

    https://www.naati.com.au/migration.html


    Meak gana thawa details dannawanam kiyanawada mcn.....
     

    psisuru

    Member
    Jan 14, 2011
    5
    0
    0


    මම IELTS ලියලා 7 each ගත්තා ගිය මාසේ.

    උබලට EOI ලොජ්මන්ට් එක ගැන හරි,IELTS ගැන හරි, කාට හරි දැනගන්න දෙයක් තියෙනවනම් මෙතනම අහපන්.දන්නා දෙයක් කියන්නම්.



    Machan Uba IELTS kale koheda ACBT or British council?
     
    Last edited:

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Meak gana thawa details dannawanam kiyanawada mcn.....

    වැඩි විස්තර නං දන්නෙ නෑ මචං ඕස්ට්‍රේලියා වල හිටපු මගේ යාලුවො ඕක කලා පීආර් එක ඇප්ලයි කරද්දි. ඔය ලින්ක් එකට ගිහින් පොඩ්ඩක් සර්ච් කරල බලපන් අයිඩියා එකක් ගන්න.
     

    sachinaussie

    Junior member
  • Apr 2, 2014
    67
    21
    8

    මචන්ලා Ausi PR ගත්ත, සහ ගන්න ඉන්න උන් වරෙල්ලා.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    ..
    .
    .,
    මට උදව්වක් ඕනේ උබලගෙන්.මම AUSI යන්න (Skill migration වලින් ) PR apply කරන ප්‍රොසෙස් එකේ ඉන්නේ.(Skill Assessment කරලා ඉවරයි.)
    මම IELTS ලියලා 7 each ගත්තා ගිය මාසේ.
    දැන් මචන් මම EOI lodge කරලා තියෙන්නේ.එත් මචන්,මට හරියටම පොයින්ට්ස් 60 ක් තමයි තියෙන්නේ.
    agent කියනවා කොහොමහරි 65 ක් ගන්න, නැත්නම් application එක පික් වෙන්නේ නෑ කියලා.සමහර විට ගන්නේ නැතිම වෙන්නත් පුළුවන්, මොකද එයාල 65,70 තියෙන EOI වලට priority 1 දෙන නිසා කියලා.:no::no::no:
    මට මචන් Exprnce තියෙන්නේ 3 years . ඒ නිසා Exprnce වලට පොයින්ට්ස් claim කරන්නත් බෑ.
    blood relation කෙනෙකුත් නෑ. ඒ නිසා additional පොයින්ට්ස් 5ක් ගන්න විදියක් නැතිව ඉන්නේ.උබල දන්නවනේ IELTS වලට 8 each ගන්නවා කියන්නේ කොච්චර අමාරුද කියලා.ඒ නිසා ඒක හරියන්නෙත් නෑ.
    මගේ ප්‍රශ්නේ මේකයි.උබල දන්නවද මොකක් හරි ජල්තරස් සීන් එකක් දාල, blood relation කියල පෙන්නන්න පුළුවන් විදියක් ගැන?.
    දන්නා එකෙක් ඉන්නවා නම් මෙතන දාන්න බැරි නම් PM එකක් හරි දාපන් මචන්ලා.
    මම මේ අවුරුද්දම කැප කරේ මේකට මචන්.මේ වෙන්න යන දේට මට ගොඩක් අප්සෙට්.පුළුවන් එවුන් උදව්කරපල්ලා.
    බැරි උන් බම්ප් එකක්වත් දාගෙන යමල්ලා.

    උබලට EOI ලොජ්මන්ට් එක ගැන හරි,IELTS ගැන හරි, කාට හරි දැනගන්න දෙයක් තියෙනවනම් මෙතනම අහපන්.දන්නා දෙයක් කියන්නම්.


    Machan, state sponsorship ekak ganna try karapan. Eken 5 marks hambenawa and direct 189 apply karanawata wada 190 apply kaloth priority processing hambenawa.
     

    ggktharu87

    Junior member
  • Feb 12, 2009
    114
    6
    18
    Mkakda umbe field 1 mcn

    1)IELTS 7 each thiyenawanam

    2)Recognised Bachelor degree (new Skilled Occupations List 1thiyena field 1k)

    1kuth 1kka GSM independent visa(189) apply karama enawa ban

    machan..
    mama demme 190.. mokada mata pts 55y enne.. state nomination eken ena +5 pts ekka thamay 60wenne. mata degree(Sftware Eng)+ 3 yrs thiyenne bn.. :(
     

    ggktharu87

    Junior member
  • Feb 12, 2009
    114
    6
    18
    :no::no: fake relationship pennala mattu unoth aai kawadawath ratata enna ba :no: gay da lesbian the straight da kiyana eka neme prashne aaigiya thaa idan A-Z hoyanawa relationship eka prove karanna

    :(:(:(:(:(


    Machan Uba IELTS kale koheda ACBT or British council?
    ACBT bn.. mara gemak dunna bn ekatath.. mage kaddath awl..
    mata thibbe 7,7,7.5(Rd),7.5(Lst)
    echchara karalath mehema unama epa wenawa bnz..
    un kiyanawa aye karala 8 each gannalu :angry::angry::angry:

    Machan, state sponsorship ekak ganna try karapan. Eken 5 marks hambenawa and direct 189 apply karanawata wada 190 apply kaloth priority processing hambenawa.
    190 thama bn apply kale.. eken ena pts +5 th ekka thma 60 wenne.. :(

    mehemay uba masters ekakata wage palayan
    ehema yanna salli ne utto.. me 9 lks hoyagatteth amaruwen..
    ehema yanna thama mulin beluwe.. ehema amarui bnz.. :no::no:
     

    ggktharu87

    Junior member
  • Feb 12, 2009
    114
    6
    18
    katta kala ielts karala, salli wiyadan kara assessment karala mehema inna weida banz. mewa ahanakota epa wenawa nee

    Ow bn.. denma gamatama kiyanna epa Ausi yanawa kiyala.. ehema unoth ubata masa k withara 'thama ne.. thawa tikak kal yay' kiya kiya thama inna wenne.. :P:P:P