මචන් එතෙක් මෙතෙක් තිබ්බ prymid ජාවාරම් මොනවද

Honda.putha

Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    machan mathaka widiyata


    Bestlife and Qnet .. thawa monwada ban
    nam karanna ba ban. etharam thiyenawa.

    ganunwa allanna thamai dan hena try ekak denne.

    wifeta yaluwo keepadenekma message ewwa call kara. unta owa pyramid kiwwama piliganneth na. pissuwen wage wena unwa allaganna try karanne.
     
    • Like
    Reactions: newmember200

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,040
    14,425
    113
    වැලිවේරිය
    Fast 3Cycle
    Lion Share
    eClub
    Equest

    මේදවස් වල ගොඩක් යන්නේ crypto,dropshipping course එකට එන උන්ගෙන් කොමිස් ගහන එව්වා
    තව ගොඩක් එව්වා තියෙනවා නම් මතක නෑ
     

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    පිරමීඩ්කාරයො කියන්නෙ හිඟන්නන්ටත් අන්ත ජාතියක්. ලැජ්ජාවක් නැහැ. පේමන්ට් එකේ ලේන්සුවක් දාගෙන හිඟා කන එකා රෙස්පා මිනිස්සු අන්දලා සල්ලි කඩාගන්න හදන පිරමීඩ් හිඟන්නන්ට වැඩිය නම්.
     

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,304
    5,911
    113
    ලොකු කතන්දරයක් කියල මෙහෙමයි මචං උඹ තව දෙන්නෙක් හොයාගන්න ඕන කිව්වොත් ඒක පිරමිඩ්
     
    • Love
    Reactions: Candid-B

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Sports Chain

    Danata lanakwe thibaa lokuma crypto ponzi scam eka. Anuradhapura, Polonaruwa area ekee gewal thiiyala salli dapu unuth indala thiyanawaa. lanakwe eliyeth 3-10 million LKR dapu un innawa

    total scam eka 8000 million LKR kiyala thama kiyanne. China eka maru unaa scam eka karala. uda hitapu lanakwe unta naduwak yanawa danna widiyata

    Al Jazeera ekee mehama giyee

    When 37-year-old Harshana Pathirana quit his job in the hotel sector, sold his car and invested in what he believed was a cryptocurrency, he dreamed of making a fortune...

    https://www.aljazeera.com/economy/2022/8/15/sri-lankans-make-crypto-ponzi-scam-claims
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    Online jobs kiyala FB eke advertise karana serama scam thamai. Mulin karanne zoom ekakta join wenna kiyala ali pada talk ekak denava eeta passse invest karala earn karana mindset ekata wahallunwa form karanava. Ahu wela kelawagattu un henata innava lajjawe nisa ehema una kiyanne na.

    Thavath aluthma ekak thamai phone eke app ekakata 20$ 50$ 100$ vage amount ekak wallet eke dala eken daily adds click karanna dena eka. daily 5$ worth vage ads denava click karanna. Payouts ganna ba lesiyen.
     
    • Like
    Reactions: Johnnie_Walker