Online jobs kiyala FB eke advertise karana serama scam thamai. Mulin karanne zoom ekakta join wenna kiyala ali pada talk ekak denava eeta passse invest karala earn karana mindset ekata wahallunwa form karanava. Ahu wela kelawagattu un henata innava lajjawe nisa ehema una kiyanne na.
Thavath aluthma ekak thamai phone eke app ekakata 20$ 50$ 100$ vage amount ekak wallet eke dala eken daily adds click karanna dena eka. daily 5$ worth vage ads denava click karanna. Payouts ganna ba lesiyen.