මෙක දෙකක් බං. Best life කියන්නේ හොරණ පැත්තේ තියන pyramid business එකක්. Global lifestyle කියන්නේ කොල්ලුපිටියේ තියන තව pyramid එකක්.Global Life style(Best life)
Sports Chain
Danata lanakwe thibaa lokuma crypto ponzi scam eka. Anuradhapura, Polonaruwa area ekee gewal thiiyala salli dapu unuth indala thiyanawaa. lanakwe eliyeth 3-10 million LKR dapu un innawa
total scam eka 8000 million LKR kiyala thama kiyanne. China eka maru unaa scam eka karala. uda hitapu lanakwe unta naduwak yanawa danna widiyata
Al Jazeera ekee mehama giyee
When 37-year-old Harshana Pathirana quit his job in the hotel sector, sold his car and invested in what he believed was a cryptocurrency, he dreamed of making a fortune...
https://www.aljazeera.com/economy/2022/8/15/sri-lankans-make-crypto-ponzi-scam-claims
Onmax ekath negala yanawa neda man danna un set ekak fb post danawa kotipathiyo wage
FB eke nagala yanne winwinlk. Adath mechcharai adath mechcharai sthuthiyi sthuthiyi kyla posts kotiyaiOnmax ekath negala yanawa neda man danna un set ekak fb post danawa kotipathiyo wage
Lancer eka wikunala invest karamuda? Rangerover ekak bassanna puluwan luFB eke nagala yanne winwinlk. Adath mechcharai adath mechcharai sthuthiyi sthuthiyi kyla posts kotiyai
ubotto
Ado Meka piramid da bn? Mama karala sallith gaththa habayiubotto
Sadakal bus eke thamaLancer eka wikunala invest karamuda? Rangerover ekak bassanna puluwan lu
ඕක pyramid වලට වඩා ponzi scheme එකක් වගේ. මුලින් join වෙන උන්ට හොඳයි, අන්තිමට සල්ලි දාන උන්ට වෙන්නේ හුලං තමයි.Ado Meka piramid da bn? Mama karala sallith gaththa habayi
A unata oya kattiya aran tibbe photo ehema dala. Ekkenekta thawa masa ganakin range rover ekak ganna puluwan luSadakal bus eke thama![]()
ඔව් බං. මුන්ගේ එක වගේ sites ගොඩක් තියෙනවා. ඔක්කොම mobile sites.Meka thama aluthma eka. Kellek kari wadayak dunna okata $100 k danna kiyala. Oya set ekema thiyenne ekama app eka nama witharai wenas.
දන්න තරමින් Global lifestyle එක යටතේ තමයි best life එකත් තියෙන්නෙමෙක දෙකක් බං. Best life කියන්නේ හොරණ පැත්තේ තියන pyramid business එකක්. Global lifestyle කියන්නේ කොල්ලුපිටියේ තියන තව pyramid එකක්.
Eka thamayiඕක pyramid වලට වඩා ponzi scheme එකක් වගේ. මුලින් join වෙන උන්ට හොඳයි, අන්තිමට සල්ලි දාන උන්ට වෙන්නේ හුලං තමයි.