Note(දැන් වැඩේ හරි ගියා reply කරපු හැමෝටම ස්තූතියි)
Last edited:
Ehema dalath baluva bn. Eka ehema venne ayi?vpn dapan.. 2 50 slow internet thiyeddith ohoma wenawa
internet slowda? matath ohoma una slow welawata.. wifi nam ehema wela naha? uba wifi da?datadA?E
hema dalath baluva bn. Eka ehema venne ayi?
Vade hari kollo VPN dala thibbata eka hariyata connect vela nadda kohedo dan mn opera built in VPN on karala baluva dan vade hariinternet slowda? matath ohoma una slow welawata.. wifi nam ehema wela naha? uba wifi da?datadA?
Work and learn package ekayi normal data plan ehekuyi dala thiyenne bro.Mn normal vada karanne nathi hinda VPN ekk dala baluva ethkotath ehema thama ave.Baladdi VPN eka hariyaya connect vela na bro.Dan aye opera browser eke built in VPN enable karala baluva dan vade hariub dala thiyena data package eken facebook yanna ba neda.dialog work and learn package eka wage.oya thiyenne facebook link ekak nisa oka load wenne na.mageth ohoma wenawa.
habai vpn dammama mage nm hari yanawa.
VPN ekk dala balahn mage dan vada kalin hariyata VPN eka connect vela neme thibbe dan vada.VPN eka aye connect karala baluva dan vada.Social Media block eka hinda vennathi samahra vita oyage vada natte VPN ekk dala balahanchrome eke wada na matath
Elma bro mage hariyat VPN connect vela thibbe na dan aye connect karala baluva dan vada.Anyway thanks for the replyමට වැඩ බන් VPN එකක් යූස් කරන්න
මම opera බිල්ට් ඉන් වීපීඑන් එක යූස් කරන්නෙ
ඔවු ඔවුAh registration fees gewwada
Oo dan hari giya bn kalin VPN haritata connect vela thibbe na dan vade hari thanks for the replyබ්රවුසරේ මාරු කරල බැලුවද