Questions මචන් මම එළකිරියට අළුත් මට පොඩි උදව්වක් ඔනේ

Sasindu Nimsara

Well-known member
  • Oct 27, 2021
    335
    289
    63
    Screenshot_20220403_093422.jpg
    "Cannot load facebook SDK" කියලා වැටෙන්නේ ඇයි adblocker,tracker off කරලත් බැලුවා ඒක්ට හේතුව සහ fix කරගන්න හැටි කියන්න පුළුවන්ඩ්ද?
    Note(දැන් වැඩේ හරි ගියා reply කරපු හැමෝටම ස්තූතියි)
     
    Last edited:

    Gavesha108

    Well-known member
  • May 4, 2020
    279
    281
    63
    ub dala thiyena data package eken facebook yanna ba neda.dialog work and learn package eka wage.oya thiyenne facebook link ekak nisa oka load wenne na.mageth ohoma wenawa.
    habai vpn dammama mage nm hari yanawa.
     

    Sasindu Nimsara

    Well-known member
  • Oct 27, 2021
    335
    289
    63
    internet slowda? matath ohoma una slow welawata.. wifi nam ehema wela naha? uba wifi da?datadA?
    Vade hari kollo VPN dala thibbata eka hariyata connect vela nadda kohedo dan mn opera built in VPN on karala baluva dan vade hari 😇👍Anyway thanks help ekata

    ub dala thiyena data package eken facebook yanna ba neda.dialog work and learn package eka wage.oya thiyenne facebook link ekak nisa oka load wenne na.mageth ohoma wenawa.
    habai vpn dammama mage nm hari yanawa.
    Work and learn package ekayi normal data plan ehekuyi dala thiyenne bro.Mn normal vada karanne nathi hinda VPN ekk dala baluva ethkotath ehema thama ave.Baladdi VPN eka hariyaya connect vela na bro.Dan aye opera browser eke built in VPN enable karala baluva dan vade hari 😇.Anyway thanks for the reply.👍
    ------ Post added on Apr 3, 2022 at 10:04 AM
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    මට වැඩ බන් VPN එකක් යූස් කරන්න
    මම opera බිල්ට් ඉන් වීපීඑන් එක යූස් කරන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Sasindu Nimsara

    Sasindu Nimsara

    Well-known member
  • Oct 27, 2021
    335
    289
    63
    chrome eke wada na matath
    VPN ekk dala balahn mage dan vada kalin hariyata VPN eka connect vela neme thibbe dan vada.VPN eka aye connect karala baluva dan vada.Social Media block eka hinda vennathi samahra vita oyage vada natte VPN ekk dala balahan 😇👍

    මට වැඩ බන් VPN එකක් යූස් කරන්න
    මම opera බිල්ට් ඉන් වීපීඑන් එක යූස් කරන්නෙ
    Elma bro mage hariyat VPN connect vela thibbe na dan aye connect karala baluva dan vada.Anyway thanks for the reply 😊
    ------ Post added on Apr 3, 2022 at 10:26 AM

    Ah registration fees gewwada
    ඔවු ඔවු 😅😅😅😅👍
    ------ Post added on Apr 3, 2022 at 10:27 AM
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996