1st..
Ubaralage agame mahana wenawa nam kattiya ai hamowama thatte gahalama mawwe naththe ?? ai kattiya ehenam waradi karanne..
ahaganin..
apiwa wishwasa karana widiyata meka temporry life ekak kiyala.. meloke hariyata jiwath wena ayata witharai issarahata hodak wenne.. ehema eke okkoma hariyata mawala.. thibboth kohamada ban eken hoda aya ganne..
ubala kiyanawa widiyata ehenam hamowama Muslim widiyatama hadanna thibbane.. hamowama lassanata mawanna thibbane..
ubala hithana widiyata Kona nathi un Muslim kiyala naha yako.. eka karanne pirisudu kamata..
ape agame eka kotasak thamai Pirisidu kama kiyanne.. thamusela wage Nagita gena chu karala hodanne nathi jathiyak namai ban....
2nd . hama dema anga sampornawa mawala mokatada ban.. jiwath wena hati balanna thami mawala thiyenne.. mewa okkoma mawala thiyenne Test karanna minissunwa. Leda ehema awama kohamada muna denne kiyala.. beheth walata wada yamak puluwan kiyala..
thamusela wage Marry karapu ayath mahana wenna yanakota Pawla ,Lamay okkoma anatha karala yana jathiye agamak namai ban.. e wagema boru kiyala rawattala agamata ganna jathiyakuth namai..
ara unalage mokadda Jathaka kathawak thiyanawane.. ekkenek marry karanna innakota hamaduruwo ekkan yanawa me lagata yanawa kiyala. eya mrry karana kenath balan innakota.. boru kiya kiya ekkan yanawane.. api ehema naha ban. mata puluwan nam ekata uththarayak dipan