මට අල්ලහ්ගෙන් ප්‍රශ්න දෙකක් අහන්න තියෙනව

aruna47

Well-known member
  • 1. අල්ලාහ් පිරිමියාව මැව්වනම් කොන තියලා,ඇයි මුස්ලිම් පිරිමි කොන කපන්නේ එක අල්ලාහ් ට කරන අගෞරවයක් ද ?නැත්නම් අල්ලාහ් ගෙන් වූ වරදක්ද?
    2.අල්ලාහ් මිනිසාව නිර්මාණය කරලා ඇයි ලෙඩ රෝග මිනිස්සුන්ට දුන්නේ ,එක අල්ලාහ් ගේ නිර්මාණයේ දෝෂයක්ද නැත්නම් අල්ලාහ් ලෙඩ රෝගත් මැව්වද ?




    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    1st..
    Ubaralage agame mahana wenawa nam kattiya ai hamowama thatte gahalama mawwe naththe ?? ai kattiya ehenam waradi karanne..
    ahaganin..
    apiwa wishwasa karana widiyata meka temporry life ekak kiyala.. meloke hariyata jiwath wena ayata witharai issarahata hodak wenne.. ehema eke okkoma hariyata mawala.. thibboth kohamada ban eken hoda aya ganne..
    ubala kiyanawa widiyata ehenam hamowama Muslim widiyatama hadanna thibbane.. hamowama lassanata mawanna thibbane..
    ubala hithana widiyata Kona nathi un Muslim kiyala naha yako.. eka karanne pirisudu kamata..
    ape agame eka kotasak thamai Pirisidu kama kiyanne.. thamusela wage Nagita gena chu karala hodanne nathi jathiyak namai ban....

    2nd . hama dema anga sampornawa mawala mokatada ban.. jiwath wena hati balanna thami mawala thiyenne.. mewa okkoma mawala thiyenne Test karanna minissunwa. Leda ehema awama kohamada muna denne kiyala.. beheth walata wada yamak puluwan kiyala..

    thamusela wage Marry karapu ayath mahana wenna yanakota Pawla ,Lamay okkoma anatha karala yana jathiye agamak namai ban.. e wagema boru kiyala rawattala agamata ganna jathiyakuth namai..
    ara unalage mokadda Jathaka kathawak thiyanawane.. ekkenek marry karanna innakota hamaduruwo ekkan yanawa me lagata yanawa kiyala. eya mrry karana kenath balan innakota.. boru kiya kiya ekkan yanawane.. api ehema naha ban. mata puluwan nam ekata uththarayak dipan
     

    thameera rathnayake

    Active member
  • Sep 5, 2010
    459
    55
    28
    34
    wattala
    1st..
    Ubaralage agame mahana wenawa nam kattiya ai hamowama thatte gahalama mawwe naththe ?? ai kattiya ehenam waradi karanne..
    ahaganin..
    apiwa wishwasa karana widiyata meka temporry life ekak kiyala.. meloke hariyata jiwath wena ayata witharai issarahata hodak wenne.. ehema eke

    මචන් බුද්ධ ධර්මයේ කවදාවත් කියලා නැහැ මිනිසා සහා අනිත් සත්තු මැව්වේ දෙවියෝ කියලා!!!
    අනික අපේ ආගමේ ගිහි සහා පැවිදි කියලා කොටස් දෙකක් තියෙනවා, අපිට කවදාවත් කියලා නැහැ නිවන් දකින්න නම් මහන වෙන්න ඔනේ කියලා!!! ගිහියෙකු වශයෙන් ඉදන් නිවනට යන්න පුලුවන්, හාමුදුරුවෝවරු ඉන්නේ ධර්මය පවාත්වාගෙන යන්න!!!
    මට තව ප්‍රශ්ණයක් තියෙනවා මම පොඩිකාලේ කියව්ව මුස්ලිම් පොතක තිබ්බා දෙවියන්ට සත්ව බිල්ලත් ලබා දෙනවා නම් සතාගේ බේල්ල කපන කෙනා සතාගේ බේල්ල කපද්දි ගිණියම් වෙච්ච යකඩයක් උඩ ඉදන් කපන්න ඔනේ කියලා.... ඒත් දැන් ඒ කෑල්ල කෝ??? උබලා උබලාට ඔන විදියට දැන් ආගම වෙනස් කරන් ද???
     

    Huzain

    Active member
  • Oct 24, 2010
    453
    35
    28
    35
    Galle
    මචන් බුද්ධ ධර්මයේ කවදාවත් කියලා නැහැ මිනිසා සහා අනිත් සත්තු මැව්වේ දෙවියෝ කියලා!!!
    අනික අපේ ආගමේ ගිහි සහා පැවිදි කියලා කොටස් දෙකක් තියෙනවා, අපිට කවදාවත් කියලා නැහැ නිවන් දකින්න නම් මහන වෙන්න ඔනේ කියලා!!! ගිහියෙකු වශයෙන් ඉදන් නිවනට යන්න පුලුවන්, හාමුදුරුවෝවරු ඉන්නේ ධර්මය පවාත්වාගෙන යන්න!!!
    මට තව ප්‍රශ්ණයක් තියෙනවා මම පොඩිකාලේ කියව්ව මුස්ලිම් පොතක තිබ්බා දෙවියන්ට සත්ව බිල්ලත් ලබා දෙනවා නම් සතාගේ බේල්ල කපන කෙනා සතාගේ බේල්ල කපද්දි ගිණියම් වෙච්ච යකඩයක් උඩ ඉදන් කපන්න ඔනේ කියලා.... ඒත් දැන් ඒ කෑල්ල කෝ??? උබලා උබලාට ඔන විදියට දැන් ආගම වෙනස් කරන් ද???

    ehema giniyam wechcha deyak uda idan kiyala kathawak naha ban... ehema ekak adamai ahuwe.. kisima deyaka ehema deyak sadahan wela naha ban
     

    Kondis

    Member
    Mar 27, 2011
    102
    5
    0
    මචන් බුද්ධ ධර්මයේ කවදාවත් කියලා නැහැ මිනිසා සහා අනිත් සත්තු මැව්වේ දෙවියෝ කියලා!!!
    අනික අපේ ආගමේ ගිහි සහා පැවිදි කියලා කොටස් දෙකක් තියෙනවා, අපිට කවදාවත් කියලා නැහැ නිවන් දකින්න නම් මහන වෙන්න ඔනේ කියලා!!! ගිහියෙකු වශයෙන් ඉදන් නිවනට යන්න පුලුවන්, හාමුදුරුවෝවරු ඉන්නේ ධර්මය පවාත්වාගෙන යන්න!!!
    මට තව ප්‍රශ්ණයක් තියෙනවා මම පොඩිකාලේ කියව්ව මුස්ලිම් පොතක තිබ්බා දෙවියන්ට සත්ව බිල්ලත් ලබා දෙනවා නම් සතාගේ බේල්ල කපන කෙනා සතාගේ බේල්ල කපද්දි ගිණියම් වෙච්ච යකඩයක් උඩ ඉදන් කපන්න ඔනේ කියලා.... ඒත් දැන් ඒ කෑල්ල කෝ??? උබලා උබලාට ඔන විදියට දැන් ආගම වෙනස් කරන් ද???


    මාත් අහල තියනවා ඔය කතාව කෝ කව්රුහරි දෙන්ඩකෝ උත්තර
    ??
     

    thameera rathnayake

    Active member
  • Sep 5, 2010
    459
    55
    28
    34
    wattala
    ehema giniyam wechcha deyak uda idan kiyala kathawak naha ban... ehema ekak adamai ahuwe.. kisima deyaka ehema deyak sadahan wela naha ban

    පුලුවන්නම් හොද වයස් ගත අත්දැකීම් තියෙන ඉස්ලාම් පුජකවරයෙක් ගෙන් ‍ඔක අහන්න‍ කොර වෙන්නේ නැද්ද කියලා!!!!
    සිරස ටීවි එකේ මරික්කාල් ගෙන් ඇහැව්වාම මිනිහා ඇබරෙන්න පටන් ගත්තා !!! මම හිතන්නේ බොහෝ විට කොතනක හරි ආගම වෙනස් කරලා තියෙනවා!!
    බුද්ධ ධර්මයත් කීප සැරයක්ම ඔහොම ‍වෙනස් කරන්න හැදුවා ඒත් භික්ෂු වහන්සේලා මැදිහත් වෙලා ඒක නැවැත්තුවා!! පොඩ්ඩක් හොයලා බලන්න තමන්ගේ ආගම තමන් නිවැරදිව ආරක්ෂා කරගන්න ඔනේ!!!
     

    sanjeeme

    Well-known member
  • Mar 12, 2008
    3,901
    335
    83
    Colombo
    thamusela wage Marry karapu ayath mahana wenna yanakota Pawla ,Lamay okkoma anatha karala yana jathiye agamak namai ban.. e wagema boru kiyala rawattala agamata ganna jathiyakuth namai..

    මහණ වෙන්න යනකොට පවුල ළමයි අනාථ කරලා මහණ වෙන්න යනවා කියලා කොහේදිවත් මගේ ජීවිත කාලෙදි අහලා නෑ අනික යමෙකුට එහෙම කරන්නත් බෑ මහණ වෙන එක නිකන් සිවුරක් අරන් පන්සලකට ගිහින් ඒ සිවුර පොරවගත්ත පමණින් ‍වෙන්න බෑ. ඒකට පිළිපැදිය යුතු ක්‍රමවේදයක් තියෙනවා.


    ara unalage mokadda Jathaka kathawak thiyanawane.. ekkenek marry karanna innakota hamaduruwo ekkan yanawa me lagata yanawa kiyala. eya mrry karana kenath balan innakota.. boru kiya kiya ekkan yanawane.. api ehema naha ban. mata puluwan nam ekata uththarayak dipan

    කියන දේ පැහැදිලි නෑ ටිකක් පැහැදිලිව කියන්න එතකොට උත්තර දිය හැකියි
     

    thameera rathnayake

    Active member
  • Sep 5, 2010
    459
    55
    28
    34
    wattala
    1st..
    thamusela wage Marry karapu ayath mahana wenna yanakota Pawla ,Lamay okkoma anatha karala yana jathiye agamak namai ban.. e wagema boru kiyala rawattala agamata ganna jathiyakuth namai..
    මචන් මම මේකට පැහැදිලි උත්තරයක් දෙන්නම්, බුද්ධ ධර්මයේ ප්‍රධාන හරය වෙන්නේ මේ ලෝකය් තියෙන කිසිම දෙයකට ආශා කිරීමෙන් වලකින්න කියන එකයි!!! මහණ උන හාමුදුරුවෝ නමක් කියන්නේ බුදු රජාණන් වහන්සේ ගේ ධර්මය අනාගතය සදහා රුගෙන යන කෙනෙක්, බුදු හාමුදුරැවන්ට සම කළ නොහැකි උනත් සිල්වන්ත හාමුදුරැවෝ නමක් කියන්නේ බුදු හාමුදුරැවන්ගේ ජායා පිටපතක් වගේ!!!
    ඉතින් මහන වෙනවා නම් සියලුම ලෞකික සැප සම්පත් අත අරින්න ඔනේ..
    ඔය සැප අතර තියෙන දෙයක් තමයි කාම , සැප කාම ලොල් බව, අපේ ආගමේ හැටියට එක අයෙකුට සහාකරැවන් හෝ සහාකාරියන් එක්කෙනයි ඉන්න පුලුවන් ඒ පිළිබදව සදහන් වෙන තැනි අපේ ආගමේ තියෙනවා ඒවා මම දැන් කියන්නේ නැහැ!!
    ඉතින් ඔය කාම ආශාව කියන්නේ අපි මේ ‍ලෝකේ තියෙන දේවල් වලට කරන ආශාවන්, (මම මේ කොම්පියුටරේට ආදරෙයි නේ... අන්න ඒවගේ) විරුද්ධ ලිංගයට ඇති ආශාවත් මෙයට තමයි අයත් වෙන්නේ, ඉතින් මහන වෙන්න නම් ඔය ආශාව අත අරින්න වෙනවා බදලා නම් ඒ පවුලත් එක්ක තියෙන ලෞකික බැදීම අත අරින්න වෙනවා, නමුත් ඒ පවුලට වෙනත් කිසිම හව් හරනයක් නැත්නම් හාමුදුරැවෝ නමක‍ට පුලුවන් ඒ පවුලට උදව් කරන්න හැබැයි ඒ ගමේ ඉන්න අසරණ පවුලකට උදව් කරන අරමුණෙන් විතරයි.......
    බුදු හාමුදුරැවොත් තමාගේ පවුලෙන් නික්මුණා ඒත් බුදු හාමුදුරැවෝ ගිය මාර්ගයේ යශෝදරා දේවිය සහා පුත් රාහුල කුමරැ ගිහින් නිවනට මග පාදා ගත්තා!!
    !
     

    mensoft2003

    Member
    Sep 12, 2007
    1,776
    152
    0
    මචන් බුද්ධ ධර්මයේ කවදාවත් කියලා නැහැ මිනිසා සහා අනිත් සත්තු මැව්වේ දෙවියෝ කියලා!!!
    අනික අපේ ආගමේ ගිහි සහා පැවිදි කියලා කොටස් දෙකක් තියෙනවා, අපිට කවදාවත් කියලා නැහැ නිවන් දකින්න නම් මහන වෙන්න ඔනේ කියලා!!! ගිහියෙකු වශයෙන් ඉදන් නිවනට යන්න පුලුවන්, හාමුදුරුවෝවරු ඉන්නේ ධර්මය පවාත්වාගෙන යන්න!!!
    මට තව ප්‍රශ්ණයක් තියෙනවා මම පොඩිකාලේ කියව්ව මුස්ලිම් පොතක තිබ්බා දෙවියන්ට සත්ව බිල්ලත් ලබා දෙනවා නම් සතාගේ බේල්ල කපන කෙනා සතාගේ බේල්ල කපද්දි ගිණියම් වෙච්ච යකඩයක් උඩ ඉදන් කපන්න ඔනේ කියලා.... ඒත් දැන් ඒ කෑල්ල කෝ??? උබලා උබලාට ඔන විදියට දැන් ආගම වෙනස් කරන් ද???

    අඩා යේක යේම තියෙන නිශා තමයි අපිල කොලයක් පතු කරලා මැන්නේ උඩට දල පාගන්නේ.
    යෙතකොය්ට මැන්නේ රේත් වෙනවා ;). අපිල යෙකෙන් අරකගේ බෙල්ල කපල නැට්ට නවල මාෂ් ටික කනවා .:lol::lol::lol::lol::lol::lol: හලාල් ඩෝ යේක හලාල්

    :lol::lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මටත් අල්ලහ්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් අහන්ඩ තියෙනව,
    1. මේ එක ප්‍රශ්නයකටවත් උත්තරයක් දෙන්ඩ එකෙක් මවා ගන්ඩ බැරිඋනේ අයි කියල,:lol::lol::lol::lol:
     

    thameera rathnayake

    Active member
  • Sep 5, 2010
    459
    55
    28
    34
    wattala
    මටත් අල්ලහ්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් අහන්ඩ තියෙනව,
    1. මේ එක ප්‍රශ්නයකටවත් උත්තරයක් දෙන්ඩ එකෙක් මවා ගන්ඩ බැරිඋනේ අයි කියල,:lol::lol::lol::lol:

    සිරා!!!!!!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    pissupoosa jr.

    Well-known member
  • May 31, 2009
    9,525
    784
    113
    ඇයි එන්නද?
    1- sorry to tell your foreskin story is scientifically wrong.if you can give some scientific evidences other than just old kuran it would be nice. as far as i cancern, the glans penis is a very sensitive area with huge nerve supply and lubrication for the feeling of proper sexual experience.and there is always lubrication to make the movements softer.below is an image of a scarred glans penis due to circumcision.
    penis-scar.gif

    and by removing the foreskin your sensitive nerve endings get contact with the undergarments and make it less or no sensitive,so the people like that find it very difficut to have sexual intimacy. that may be the reason that they are allowing to marry upto seven women to find the intimacy that you missed.see here an example of non circumcised penis.
    mobility.gif


    if you still not sure, touch and feel the skin of your palm on little finger and your tongue. when circumcised, skiin of the penis turns into tounge type to palm type.

    there are lot more to type. but i have one more thing to say, don't believe anything just because it was in a book.try an find scientific evidences before you decide. may allah enlighten you. plase don't do it atleast for your son.



    2- i feel laughing about your disease cycle, way don't you understand that those are theories to attract uneducated humans at that time, and if you want to learn about diseases, there's a subject call pathology and i didn,t see any allah as a cause for diseases.

    100%Agreed
     

    ex-muslim Ahmed

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    3,368
    771
    113
    මටත් අල්ලහ්ගෙන් ප්‍රශ්නයක් අහන්ඩ තියෙනව,
    1. මේ එක ප්‍රශ්නයකටවත් උත්තරයක් දෙන්ඩ එකෙක් මවා ගන්ඩ බැරිඋනේ අයි කියල,:lol::lol::lol::lol:


    තොපිට හෙන ගහනවා යකෝ!:angry::angry:

    අනේ අපේ අල්ලා, පෙන්නන්න මයෙ දෙයියෝ වැඩ!:lol:
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    can u tell me from where u got to know that we are scared of dogs and pigs....we consider them as very unclean animals comparing to the other animals.

    but eevry animal in this world for a reason.no matter we like it or not.every animal have its own part in this world.there is a hadees which tells that women who dont practise islam went to heaven as she fed water to a thirsty dog.hope ur doubt got cleared
    .

    එතකොට උඹලට ගොම්බෙටි දාන හරකව රහ කර කර කන්න හොදයි ? අපේ කියල නැ උරෝ හොද නැ ,හරකා හොඳයි කියල. කුම්බියෙක් මැරුවත් ඒක පවක් . එනිසා අනිත් සත්තු ගැන අහල වැඩක් නැනේ :angry:
     

    brave

    Member
    Jan 7, 2010
    348
    19
    0
    එතකොට උඹලට ගොම්බෙටි දාන හරකව රහ කර කර කන්න හොදයි ? අපේ කියල නැ උරෝ හොද නැ ,හරකා හොඳයි කියල. කුම්බියෙක් මැරුවත් ඒක පවක් . එනිසා අනිත් සත්තු ගැන අහල වැඩක් නැනේ :angry:

    its really difficult to talk with stupids like u.
    yes we eat meat. dont this fool cant understand that i told every animal plants have their own roll in this planet.
    dog and pig have its own play and we are not allowed to eat its flesh.

    and please stop yor rubbish of "sathwe karunawe". if u are not allowed to kill an ant then even u have to stop breathing.there are many unseen lives like bacteria which get kill in your each breath.

    if i kill a ant of cource i have to answer for that.i am not allowed to kill ot torture any animal.understand?