තෑන්ක්ස් ලොක්කාcopy paste this
½
ඒත් ඕක ටයිප් කරන විදිහ දන්නවනම් කියල දෙන්නකෝ... 

½ ,⅓ ⅕
⅙ ⅛ ⅔ ⅖
⅚ ⅜ ¾ ⅗
⅝ ⅞ ⅘
http://fsymbols.com/all/?home_More_symbols#all_cats
ඕක යූස් කරපන් මචෝ, ගොඩක් එව තියෙනව, කොපි පේස්ට්
man nam karanne machan word wala type karala ganna eka

මමත් බැලුවා බන්.alt press කරගෙන type කරන්න බෑ බං![]()
එහෙම කරන්න බෑ
.ටයිප් වෙන්නෙ නෑ මොකුත්ම
ස්පීකර් බුන් බුන් ගානව![]()
moko bari me balannako ½මමත් බැලුවා බන්.එහෙම කරන්න බෑ
.ටයිප් වෙන්නෙ නෑ මොකුත්ම
![]()
moko bari me balannako ½
ඇත්තටම ඒ අපේ එහෙම අයිප් වෙන්නෑ බං ඩුං ඩුං ගානවා