මට ඩිග්රි එකක් තියෙනවා අය්යේ ..... පියුමි ගුගුලයි

King kekille

Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    ගොඩක් යුරොප් රටවල් වල තියන ලංකාවේ සලොන් වල මෙකිගේ ක්‍රීම් එක වික්කා..අපේ ගෑනීත් ගත්තා..🤣 බාතෘම් එකේ තියනවා දකින හැම වෙලාවෙම් හිතෙන්නේ පයිය උඩින් තියල ඵොටෝ ගහල කිරියේ දාන්න..ඊයේ බලද්දී විසි කරල 🤣🤣🤣 මෝඩ ගෑනු අපේ ගෑනීත් පොඩ්ඩක් ටියුබ් ලයිට්..මම එයාගේ කැමති උනේ පාටට ඒ උනත් එයාට ඕන සුදු වෙන්න 🤣..වයිෆ් ගේ පාට උමාලි තිලකරත්න ගේ පාට ඒ ලුක්..මට සෙට් උන හැම කෙල්ලම ඒ පාට..මොකද මට නගින්නේ ඒ පාටට..🤣🤣🤣
     

    ushan sampath

    Well-known member
  • Aug 9, 2007
    1,520
    1,418
    113
    ගොඩක් යුරොප් රටවල් වල තියන ලංකාවේ සලොන් වල මෙකිගේ ක්‍රීම් එක වික්කා..අපේ ගෑනීත් ගත්තා..🤣 බාතෘම් එකේ තියනවා දකින හැම වෙලාවෙම් හිතෙන්නේ පයිය උඩින් තියල ඵොටෝ ගහල කිරියේ දාන්න..ඊයේ බලද්දී විසි කරල 🤣🤣🤣 මෝඩ ගෑනු අපේ ගෑනීත් පොඩ්ඩක් ටියුබ් ලයිට්..මම එයාගේ කැමති උනේ පාටට ඒ උනත් එයාට ඕන සුදු වෙන්න 🤣..වයිෆ් ගේ පාට උමාලි තිලකරත්න ගේ පාට ඒ ලුක්..මට සෙට් උන හැම කෙල්ලම ඒ පාට..මොකද මට නගින්නේ ඒ පාටට..🤣🤣🤣
    අන්තිමට පියුමි උබේ නගින එක නැතිකරා .. උබේ ගැනිව සුදු කරලා :LOL:
     

    rukshrulz

    Well-known member
  • Jul 16, 2013
    9,961
    16,990
    113
    Colombo
    අනේ මේ. උබල කවුද බන් පියුමි අක්කට එක එක එව්ව කියන්න? උබලට පැලියාව degree එකක් නෑනෙ තොපිට.
    cream විකුනල කීයක් හරි හොයාගත්තම තොපිට ඊරිසියයි.
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මට ඩිග්රි එකක් තියෙනවා අය්යේ ..... පියුමි ගුගුලයි ...


    View attachment 232236

    certificate of completion කියන්නේ degree එකක් කියලා මෙකි කියනවා .. මේක ඇත්තද සිංහලු .....
    ඕක නෙමෙයි බැක්සයිඩ් ඩිග්‍රි එක ගැන කියලා තියෙන්නේ.
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    ගොඩක් යුරොප් රටවල් වල තියන ලංකාවේ සලොන් වල මෙකිගේ ක්‍රීම් එක වික්කා..අපේ ගෑනීත් ගත්තා..🤣 බාතෘම් එකේ තියනවා දකින හැම වෙලාවෙම් හිතෙන්නේ පයිය උඩින් තියල ඵොටෝ ගහල කිරියේ දාන්න..ඊයේ බලද්දී විසි කරල 🤣🤣🤣 මෝඩ ගෑනු අපේ ගෑනීත් පොඩ්ඩක් ටියුබ් ලයිට්..මම එයාගේ කැමති උනේ පාටට ඒ උනත් එයාට ඕන සුදු වෙන්න 🤣..වයිෆ් ගේ පාට උමාලි තිලකරත්න ගේ පාට ඒ ලුක්..මට සෙට් උන හැම කෙල්ලම ඒ පාට..මොකද මට නගින්නේ ඒ පාටට..🤣🤣🤣
    හැමෝම කියනවා ඔය කීම් එක ගෑවට ඇග සුදු උනාට අහවල් තැන සුදුවෙන්නෙ නෑලු... අනේ හොද එකා වගේ බලලා කියහං එක ඇත්තද කියලා...
     

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    හැමෝම කියනවා ඔය කීම් එක ගෑවට ඇග සුදු උනාට අහවල් තැන සුදුවෙන්නෙ නෑලු... අනේ හොද එකා වගේ බලලා කියහං එක ඇත්තද කියලා...
    සුදු වෙනවා..ඒත් තරම් සුදුවෙන ගාන අඩු ක්‍රීම් ඕන තරම් තියනවා..පියුමි නම් මේ ක්‍රීම් ගාල නෙමෙයි..ඒකි මොනාහරි inject කරගන්නවා.
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    පැය 900 ක research based PhD එකක් නේද මේ..
    Dr. හංසමාලි කියලා නිකං වත් කිව්වාද...
    බලන්න ඒ නිහතමානී කම...
    ඒක නෙහ්. ආදරෙයි නංගියෝ :love2:

    ජුන්ඩා පැහැපත් කරගන්න කිරීම් ජාතියක් නැද්ද බන්ස්ලා?🥴
    උඹේ ජුන්ඩ පැහැපත් කරන්න ඉතින් බ්ලීච් වල තමා ඔබන්න තියෙන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: wissnshaftler

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ඒක නෙහ්. ආදරෙයි නංගියෝ :love2:


    උඹේ ජුන්ඩ පැහැපත් කරන්න ඉතින් බ්ලීච් වල තමා ඔබන්න තියෙන්නේ

    බ්ලීච් වල ඔබලා ඕක ලෙලි ගියොත් එහෙම මගුලක් වෙනවා. ගෑනිගේ ෆවුන්ඩේෂන් ටිකක් ගාලා ලිප්ස්ටික් ටිකක් උලලාවත් බලනවා


    sku_armswatch_color_all_03_3000x.progressive.jpg

    🥴
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    මෝඩ ගෑනු අපේ ගෑනීත් පොඩ්ඩක් ටියුබ් ලයිට්..මම එයාගේ කැමති උනේ පාටට ඒ උනත් එයාට ඕන සුදු වෙන්න 🤣..වයිෆ් ගේ පාට උමාලි තිලකරත්න ගේ පාට ඒ ලුක්..මට සෙට් උන හැම කෙල්ලම ඒ පාට..මොකද මට නගින්නේ ඒ පාටට..🤣🤣🤣
    ඒ කියන්නෙ උඹට දැන් නගින්නැද්ද? :shocked:
     

    IMUNA

    Well-known member
  • Feb 16, 2012
    1,926
    3,277
    113
    ඕක මොකද්ද බන් අර පින් පොන් ටත් තියෙන්නෙ ..
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa