මට ලොකු ප්‍රශ්නයක්. ජිවිතේම එපා වෙලා, උදව් 

kputha

Member
May 5, 2012
5,534
240
0
:rofl::rofl:රිදිලා
අපොයි;15957612 said:
සමහරවිට ඔහොම කේස් එකක් නැතුවත් ඇති.. මූට නැනට කෙලින්න ඔනා කමට මන්ද මානසික ආතල් එකක් ගන්නවා වගේ.. මුන් වගේ උන් තමා කවදාහරි තමන්ගේ දුවවත් පේන්න බැරි තැනට එන්නේ.. බිජ්ජ මිලිමීටරේ ගනකමට පෙතිගහන්න ඔනා මුන්ගේ..
:yes::yes: ඔව් ඔව්
 

r.pathirana

Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    සුවදා;15957501 said:
    මචන්, මගේ ගම ගාල්ල. ඒක නිසා වැඩි විස්තරයක් නැතුව සිද්දිය කියන්නම්. මම මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් බැන්දා. එයාගෙ ගම හැදෙනිය, නුවර පැත්තේ.. ේ සම්බන්දේ ඇති උනේ කටුනායක ස්මාට් ශර්ට්ස් ගාමන්ට් එකේ වැඩ කරන කාලේ. කොහොමහරි ඒ වෙනකොට මම අපේ ගමේ අපේම මාමගේ දුවත් එක්ක සම්බන්දයක් තිබුනා, ඒත් ඒක නොකෙරෙන එකක් බව අපි දෙන්නම දැනගෙන හිටිය නිසා ඒ කාලෙම ඒක නැති උන, ඒත් දැන් අපි ගමේ පදින්චියට ආවට පස්සේ මට නැනා නිතර මුන්ගැහෙනවා, මේ සම්බන්දේ ගැන මගේ වයිෆ් කිසිම දෙයක් දන්නෙ නැ, එයා දැන් රට යන්න කියලා හදන්නේ.. මම මුලින් එකට අකමැති උනත් දැන් නම් ඒකට මගේ හිතේ අකමැත්තක් නැ, මේ වෙනස උනේ නැනගේ හමුවීමත් එක්ක කියලා මට හිතෙනවා. මම දැන් මොකද කරන්නේ.. ප්ලීස් උදව් කරන්න

    ගෑණි රට ගිය ගමන් නෑනා ගෙට ගනින්
    11.gif


     
    Nov 29, 2013
    3
    0
    0

    ගෑණි රට ගිය ගමන් නෑනා ගෙට ගනින්
    11.gif


    එහෙම කරන්න බැ බන්. නැනට මම දැනුවත්වම අපේ අයියා එව්වා මෙව්වා කලා බන් මම කොලඹ ඉන්න අතරේ
     

    djminuka

    Well-known member
  • Nov 5, 2007
    2,318
    464
    83
    ජොනී බට්ට;15957517 said:
    නොදකින්වත් , තොපි ඔක්කොටම ගෑනු ප්‍රශ්න. එක්කෝ කෙල්ලගේ අක්කට කෙලින්න හිතිලා. නැත්තම් බඩු ගහල බිජ්ජ වන කරගෙන. නැත්තම් ගැනිට සැප දෙන්ඩ බැරුව. දැන් මුත් ඇවිත් නෑනට කෙලින්ද හදනවා.
    :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

    සිරා සිද්ධීය!! :D :D :D :D :yes: :yes: :P :P :P :rofl: :rofl:
     
    • Like
    Reactions: Lansalaral

    xcorect

    Well-known member
  • Apr 17, 2007
    7,883
    86
    48
    umbata jeewithe epa wela newei gaaniwa epa wela. naanata asaawak athi wela thiyenne.

    okkotama kalin wife ta kiyapan atta wistare umbe parana affair eka gana.
    anika gaaniwa rata yawala kana eka anumatha karanna ba.
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    Yako meda dan Badu podt ekak welane...wadagath deyak aththema na...owwa gihi kiyapan ban Doctors lata.nattama hitata hitana de karapan....apita wada nodi
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මේ දවස් වල මේ තරම් සොන්නයො මොකෝ බං කිරියේ.................
    හීතලට ද, නැත්තං චොගම් ඉවර නිසා පුගම් ආතල් ගන්න ද?
    :dull::dull::dull:
     

    maXfenda

    Active member
  • May 22, 2012
    504
    138
    43
    36
    මහ පොලව උඩ
    ane yakune ai me paul prashani kellange prashnai serama elakiri eke daanne... ubalata paule prashnayak wisa daganna beri nam kohomada bun jiwath wenne? mokata bende? kollo neda machan..... ubala mehema me wage gon prashna daaala nikan pather wenne ai bun.... gedara prashna gedara wisada ginin.... kawada hari etakota ubata ube paul jiwithe gena santhosayak hitei.... suba pethum...
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    ane yakune ai me paul prashani kellange prashnai serama elakiri eke daanne... ubalata paule prashnayak wisa daganna beri nam kohomada bun jiwath wenne? mokata bende? kollo neda machan..... ubala mehema me wage gon prashna daaala nikan pather wenne ai bun.... gedara prashna gedara wisada ginin.... kawada hari etakota ubata ube paul jiwithe gena santhosayak hitei.... suba pethum...

    :yes:
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මේ දවස් වල මේ තරම් සොන්නයො මොකෝ බං කිරියේ.................
    හීතලට ද, නැත්තං චොගම් ඉවර නිසා පුගම් ආතල් ගන්න ද?
    :dull::dull::dull:

    සෙක්ස් තෙරෙඩ් දාන ඇයෝ ban කරල thread වහල දන්නා ඕන..:angry::angry: