
රිදිලා අපොයි;15957612 said:සමහරවිට ඔහොම කේස් එකක් නැතුවත් ඇති.. මූට නැනට කෙලින්න ඔනා කමට මන්ද මානසික ආතල් එකක් ගන්නවා වගේ.. මුන් වගේ උන් තමා කවදාහරි තමන්ගේ දුවවත් පේන්න බැරි තැනට එන්නේ.. බිජ්ජ මිලිමීටරේ ගනකමට පෙතිගහන්න ඔනා මුන්ගේ..

ඔව් ඔව්
රිදිලා අපොයි;15957612 said:සමහරවිට ඔහොම කේස් එකක් නැතුවත් ඇති.. මූට නැනට කෙලින්න ඔනා කමට මන්ද මානසික ආතල් එකක් ගන්නවා වගේ.. මුන් වගේ උන් තමා කවදාහරි තමන්ගේ දුවවත් පේන්න බැරි තැනට එන්නේ.. බිජ්ජ මිලිමීටරේ ගනකමට පෙතිගහන්න ඔනා මුන්ගේ..

ඔව් ඔව්සුවදා;15957501 said:මචන්, මගේ ගම ගාල්ල. ඒක නිසා වැඩි විස්තරයක් නැතුව සිද්දිය කියන්නම්. මම මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් බැන්දා. එයාගෙ ගම හැදෙනිය, නුවර පැත්තේ.. මේ සම්බන්දේ ඇති උනේ කටුනායක ස්මාට් ශර්ට්ස් ගාමන්ට් එකේ වැඩ කරන කාලේ. කොහොමහරි ඒ වෙනකොට මම අපේ ගමේ අපේම මාමගේ දුවත් එක්ක සම්බන්දයක් තිබුනා, ඒත් ඒක නොකෙරෙන එකක් බව අපි දෙන්නම දැනගෙන හිටිය නිසා ඒ කාලෙම ඒක නැති උන, ඒත් දැන් අපි ගමේ පදින්චියට ආවට පස්සේ මට නැනා නිතර මුන්ගැහෙනවා, මේ සම්බන්දේ ගැන මගේ වයිෆ් කිසිම දෙයක් දන්නෙ නැ, එයා දැන් රට යන්න කියලා හදන්නේ.. මම මුලින් එකට අකමැති උනත් දැන් නම් ඒකට මගේ හිතේ අකමැත්තක් නැ, මේ වෙනස උනේ නැනගේ හමුවීමත් එක්ක කියලා මට හිතෙනවා. මම දැන් මොකද කරන්නේ.. ප්ලීස් උදව් කරන්න
එහෙම කරන්න බැ බන්. නැනට මම දැනුවත්වම අපේ අයියා එව්වා මෙව්වා කලා බන් මම කොලඹ ඉන්න අතරේ
ගෑණි රට ගිය ගමන් නෑනා ගෙට ගනින්![]()
ජොනී බට්ට;15957517 said:නොදකින්වත් , තොපි ඔක්කොටම ගෑනු ප්රශ්න. එක්කෝ කෙල්ලගේ අක්කට කෙලින්න හිතිලා. නැත්තම් බඩු ගහල බිජ්ජ වන කරගෙන. නැත්තම් ගැනිට සැප දෙන්ඩ බැරුව. දැන් මුත් ඇවිත් නෑනට කෙලින්ද හදනවා.
![]()

utath plastic ekak set korapan![]()


ඩයසාද මන්දා බන් මෙත්රෙඩ් ලිස්ට් එකම දාන්නෙ

yakoo dan mona thread eka dammath mawada ahuwenne??

ඩයසාද මන්දා බන් මෙත්රෙඩ් ලිස්ට් එකම දාන්නෙ

dan man sira love ekak hoyanne me dawas wela...![]()

ගෑනි රට ගියාමත් ත්රෙඩ් එකක් දායිද දන්නෑ මිනිහ ළඟ නැති නිසා මොකද කරන්නෙ කියල




ane yakune ai me paul prashani kellange prashnai serama elakiri eke daanne... ubalata paule prashnayak wisa daganna beri nam kohomada bun jiwath wenne? mokata bende? kollo neda machan..... ubala mehema me wage gon prashna daaala nikan pather wenne ai bun.... gedara prashna gedara wisada ginin.... kawada hari etakota ubata ube paul jiwithe gena santhosayak hitei.... suba pethum...

මේ දවස් වල මේ තරම් සොන්නයො මොකෝ බං කිරියේ.................
හීතලට ද, නැත්තං චොගම් ඉවර නිසා පුගම් ආතල් ගන්න ද?![]()

