මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....

truthP

Member
Aug 17, 2017
21
2
3
මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....

මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....
මොකද කරන්නෙ දැන්.......
කිසිම සතුටක් නෑ ජීවිතේ..... රොබෝ කෙනෙක් වගේ ගෙවනව.....
මට දැන් එපා වෙලා.... දාලා යන්නත් හිතෙනව..... දරුවා හින්දා යන්නත් බෑ.......
 

Fin

Junior member
  • Aug 28, 2017
    92
    23
    8
    ඔහොම තමා ඔයි ජිවිතේ!!ජිවිත නිකන් හින්දි ෆිල්ම් වගේ නැහැ!
     

    dildude

    Member
    May 27, 2015
    12,540
    620
    0
    🅷🅴🅰V🅴🅽
    එකම ඉරියව්වෙන් කරන්න එපා ඒකට.
    එතකොට එපා වෙනවා තමා.
    අර පොතේ තියනවා විවිද ඉරියව්.
    ඒවා අත්හදා බලන්න.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....
    මොකද කරන්නෙ දැන්.......
    කිසිම සතුටක් නෑ ජීවිතේ..... රොබෝ කෙනෙක් වගේ ගෙවනව.....
    මට දැන් එපා වෙලා.... දාලා යන්නත් හිතෙනව..... දරුවා හින්දා යන්නත් බෑ.......

    dan ganiwa apita bara ganna kiyalada kiyanne?
     

    Athugala

    Junior member
  • Nov 11, 2008
    178
    13
    18
    44
    SL
    උබට බදින්න කලින් තේරුනේ නැදද?
    ඊට පස්සේ ලමයි හදන්න කලින් තේරුනේ නැද්ද?.
    ලගදි එකක් set වෙලා උබ සිහින ලොකෙක වගේ ජීවත් වෙන්නේ.මේක බැන්දනම් මෙහෙම ඉන්න තිබ්බා මෙහෙම කරන්න තිබ්බා කියලා.
    ගොඩක් උන් බැන්දහම ඔය වගේ තමා.
    දැන් උබට fun එක දෙන එක බැන්දත් ඔහොම තමා.

    කතා කරලා විසදගන්න.

    උබට sure ද උබෙන් වෙන්න ඕනේ දෙවල් හරියට වෙනවා කියලා.sex විතරක් නෙමේ හස්බන්ඩ් කෙනෙක් විදිහට උබේ වගකීම්.

    ගොඩක් උන් ගෑනි sexy නැහැ කියලා කොහෙ හරි හොද බඩුවක් සෙට් කරගෙන මෑ මලෙනුත් පුකෙ ඇරගෙන ඊට පස්සේ එනවා අයෙත් පරන ගෑනිව හොයගෙන.


    උබට ලමයෙක් ඉන්නවා කිව්වා නෙද? උබේ wife උබේ ලමයට හොද අම්මා කෙනෙක්ද?.

    පොඩ්ඩක් ඔය පහල ලින්ක් එකත් බලපන්.

    https://www.youtube.com/watch?v=LHgEKwkrLZ4
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: a2mdb

    DangerMan119

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    6,027
    1,324
    113
    on the ROOF
    උබට බදින්න කලින් තේරුනේ නැදද?
    ඊට පස්සේ ලමයි හදන්න කලින් තේරුනේ නැද්ද?.
    ලගදි එකක් set වෙලා උබ සිහින ලොකෙක වගේ ජීවත් වෙන්නේ.මේක බැන්දනම් මෙහෙම ඉන්න තිබ්බා මෙහෙම කරන්න තිබ්බා කියලා.
    ගොඩක් උන් බැන්දහම ඔය වගේ තමා.
    දැන් උබට fun එක දෙන එක බැන්දත් ඔහොම තමා.

    කතා කරලා විසදගන්න.

    උබට sure ද උබෙන් වෙන්න ඕනේ දෙවල් හරියට වෙනවා කියලා.sex විතරක් නෙමේ හස්බන්ඩ් කෙනෙක් විදිහට උබේ වගකීම්.

    ගොඩක් උන් ගෑනි sexy නැහැ කියලා කොහෙ හරි හොද බඩුවක් සෙට් කරගෙන මෑ මලෙනුත් පුකෙ ඇරගෙන ඊට පස්සේ එනවා අයෙත් පරන ගෑනිව හොයගෙන.


    උබට ලමයෙක් ඉන්නවා කිව්වා නෙද? උබේ wife උබේ ලමයට හොද අම්මා කෙනෙක්ද?.

    පොඩ්ඩක් ඔය පහල ලින්ක් එකත් බලපන්.

    https://www.youtube.com/watch?v=LHgEKwkrLZ4

    meka moo athal ganna dapu thread ekak ban.....hamada ekak dekak watenawamai:(
     

    router slt

    Member
    Jan 14, 2017
    135
    6
    0
    මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....
    මොකද කරන්නෙ දැන්.......
    කිසිම සතුටක් නෑ ජීවිතේ..... රොබෝ කෙනෙක් වගේ ගෙවනව.....
    මට දැන් එපා වෙලා.... දාලා යන්නත් හිතෙනව..... දරුවා හින්දා යන්නත් බෑ.......

    Daruwo Anata karana apa ban,kata karala visadaganin.:yes::yes:
     
    Last edited:

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    ලංකාවෙ විවාහ නීතිය යටතෙ ද බැන්දෙ ? එහෙනං උඹට අබ සරණයි :sorry: දික්කසාද වෙන්න බෑ :no: ගෑණිව ගැටගහල පැට්‍රල් ටිකක් වක් කල්ල ගිණි තියපං :yes: ලමයින්ව අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි ගැටගහල ගඟකට දාපං :yes: ඊට පස්සෙ හිරේ ගිහිං නිදහසේ ජීවත් වුනෑකි :yes: ඔය වගේ ප්‍රශ්න වලට දික්කසාද වෙන්න දෙන්නෑ :no:
     

    Gccamila

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    3,282
    624
    113
    DownTown
    ආපහු හරි කෙනෙක් හොයාගෙන කසාදයක් බැදපන් බං හිටං
    :lol::lol::lol::lol: