මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....
මොකද කරන්නෙ දැන්.......
කිසිම සතුටක් නෑ ජීවිතේ..... රොබෝ කෙනෙක් වගේ ගෙවනව.....
මට දැන් එපා වෙලා.... දාලා යන්නත් හිතෙනව..... දරුවා හින්දා යන්නත් බෑ.......








එකම ඉරියව්වෙන් කරන්න එපා ඒකට.
එතකොට එපා වෙනවා තමා.
අර පොතේ තියනවා විවිද ඉරියව්.
ඒවා අත්හදා බලන්න.
උබට බදින්න කලින් තේරුනේ නැදද?
ඊට පස්සේ ලමයි හදන්න කලින් තේරුනේ නැද්ද?.
ලගදි එකක් set වෙලා උබ සිහින ලොකෙක වගේ ජීවත් වෙන්නේ.මේක බැන්දනම් මෙහෙම ඉන්න තිබ්බා මෙහෙම කරන්න තිබ්බා කියලා.
ගොඩක් උන් බැන්දහම ඔය වගේ තමා.
දැන් උබට fun එක දෙන එක බැන්දත් ඔහොම තමා.
කතා කරලා විසදගන්න.
උබට sure ද උබෙන් වෙන්න ඕනේ දෙවල් හරියට වෙනවා කියලා.sex විතරක් නෙමේ හස්බන්ඩ් කෙනෙක් විදිහට උබේ වගකීම්.
ගොඩක් උන් ගෑනි sexy නැහැ කියලා කොහෙ හරි හොද බඩුවක් සෙට් කරගෙන මෑ මලෙනුත් පුකෙ ඇරගෙන ඊට පස්සේ එනවා අයෙත් පරන ගෑනිව හොයගෙන.
උබට ලමයෙක් ඉන්නවා කිව්වා නෙද? උබේ wife උබේ ලමයට හොද අම්මා කෙනෙක්ද?.
පොඩ්ඩක් ඔය පහල ලින්ක් එකත් බලපන්.
https://www.youtube.com/watch?v=LHgEKwkrLZ4

meka moo athal ganna dapu thread ekak ban.....hamada ekak dekak watenawamai![]()



මට හිතෙන්නෙ මම බැදලා ඉන්නෙ වැරදි කෙනාව....
මොකද කරන්නෙ දැන්.......
කිසිම සතුටක් නෑ ජීවිතේ..... රොබෝ කෙනෙක් වගේ ගෙවනව.....
මට දැන් එපා වෙලා.... දාලා යන්නත් හිතෙනව..... දරුවා හින්දා යන්නත් බෑ.......


දික්කසාද වෙන්න බෑ
ගෑණිව ගැටගහල පැට්රල් ටිකක් වක් කල්ල ගිණි තියපං
ලමයින්ව අත් දෙකයි කකුල් දෙකයි ගැටගහල ගඟකට දාපං
ඊට පස්සෙ හිරේ ගිහිං නිදහසේ ජීවත් වුනෑකි
ඔය වගේ ප්රශ්න වලට දික්කසාද වෙන්න දෙන්නෑ 