මත්පැන් මිලදී නොගැනීමේ රැල්ලක් ?

Axi

Well-known member
  • Jun 6, 2023
    703
    1,922
    93
    අරක්කු මිල වැඩි වීමේ හිතේ අමාරුවට බිව්වොත් තමයි දැන්
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,988
    13,888
    113
    🤍
    arakku bonneth na , sikrat bonneth na ,


    ඒ නිසා ගානක් නෑ.

    හැබැයි කොණ්ඩම් වල මිල ඉහල දැම්මොත් තමා මට යකා නගින්නේ. 👉👈
     
    • Like
    Reactions: NRTG and AlphaVille

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,651
    67,996
    113
    Mata nan bona eka epa une youtibe eke food review karana un hinda.kanawa kanawa epa wennama.bite ekakwath kanna hitenne ne dan
     
    • Haha
    Reactions: hackerzero

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    මම අදුරන වයින්ස්ටෝර්ස් තියෙන අයත් එක්ක මම කතා කරා. දැන් මාස කීපයක ඉදන්ම මත්පැන් අලෙවිය සැහෙන්න අඩු වෙලා තියෙන්නේ.
    කිව්වට විශ්වාශ කරයිද දන්නේ නැහැ 70% ක් විතර සේල් එක අඩුයි සමහර තැන්වල.

    රෙස්ටුරන්ට් බාර් වලටත් ගිහින් කට්ටිය දැන් ඉස්සර වගේ බොන්නේ නැහැ. ඉස්සර සති අන්තයේ එහෙම ගොඩක් ඒවා ෆුල්.

    දැන් එහෙම නැහැ.
    සමහර රෙස්ටුරන්ට් වල එක එක ඩිස්කවුන්ට් පවා දෙනවා. බයිට් ෆ්‍රී වගේ. බියර් එකක් ගත්තොත් අලපෙති පැකට් එකක් නොමිලේ එහෙම දෙනව.

    කොම්පැනි වලින් ගිය මාසයේ සමහර මත්පැන් වල මිල අඩු කරා පොඩි ලාබයක් තියාගෙන. මොකද සේල් එක අඩු නිසා. මිල අඩු කරලා ආයේ පොඩ්ඩක් සේල් එකක් හදා ගන්න හැදුව විතරයි.

    දැන් ආයේ මිල වැඩි වීම නිසා තවත් අඩුවෙයි.

    ඇත්තටම ඉතින් මිල වැඩි උනා කියලා කොම්පැනි වලට ලාබයක් එන්නේ නැහැ. ආණ්ඩුවටනේ යන්නේ.

    ප.ලි.

    බොන අය කොහොමත් බොනවා. හැබැයි රජයේ අරක්කු නැතුව ගම්වල පෙරන අරක්කු බොනවා. රජයේ අරක්කු අවම බෝතලයක් දැන් 3000 ක් වත් වෙයි.
    ගමේ ඒවා බෝතලේ රුපියල් 800 යි නේ වෙන්නේ.

    meka aththa wenna ona. ape paththe full crowded bars dan 1i 2i inne.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Axi

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මම අදුරන වයින්ස්ටෝර්ස් තියෙන අයත් එක්ක මම කතා කරා. දැන් මාස කීපයක ඉදන්ම මත්පැන් අලෙවිය සැහෙන්න අඩු වෙලා තියෙන්නේ.
    කිව්වට විශ්වාශ කරයිද දන්නේ නැහැ 70% ක් විතර සේල් එක අඩුයි සමහර තැන්වල.

    රෙස්ටුරන්ට් බාර් වලටත් ගිහින් කට්ටිය දැන් ඉස්සර වගේ බොන්නේ නැහැ. ඉස්සර සති අන්තයේ එහෙම ගොඩක් ඒවා ෆුල්.

    දැන් එහෙම නැහැ.
    සමහර රෙස්ටුරන්ට් වල එක එක ඩිස්කවුන්ට් පවා දෙනවා. බයිට් ෆ්‍රී වගේ. බියර් එකක් ගත්තොත් අලපෙති පැකට් එකක් නොමිලේ එහෙම දෙනව.

    කොම්පැනි වලින් ගිය මාසයේ සමහර මත්පැන් වල මිල අඩු කරා පොඩි ලාබයක් තියාගෙන. මොකද සේල් එක අඩු නිසා. මිල අඩු කරලා ආයේ පොඩ්ඩක් සේල් එකක් හදා ගන්න හැදුව විතරයි.

    දැන් ආයේ මිල වැඩි වීම නිසා තවත් අඩුවෙයි.

    ඇත්තටම ඉතින් මිල වැඩි උනා කියලා කොම්පැනි වලට ලාබයක් එන්නේ නැහැ. ආණ්ඩුවටනේ යන්නේ.

    ප.ලි.

    බොන අය කොහොමත් බොනවා. හැබැයි රජයේ අරක්කු නැතුව ගම්වල පෙරන අරක්කු බොනවා. රජයේ අරක්කු අවම බෝතලයක් දැන් 3000 ක් වත් වෙයි.
    ගමේ ඒවා බෝතලේ රුපියල් 800 යි නේ වෙන්නේ.
    aa economic cirisis hinda. dan interest rate adu wela economy eka ayee up wenwa ethakota minissunta mewa amataka wela liquour gannawa.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    arakku bonneth na , sikrat bonneth na ,


    ඒ නිසා ගානක් නෑ.

    හැබැයි කොණ්ඩම් වල මිල ඉහල දැම්මොත් තමා මට යකා නගින්නේ. 👉👈
    ඊට වඩා ලේසි නැද්ද බැදලනම් .පව්ල් සංවිදාන එකට ගිහින් බර්ත් කොන්ට්‍රොල් එකක් දාගන්න එක 8000ක් යයි
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: Psiko and NRTG

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ඉහල දැමූ මිල හේතුවෙන් මත්පැන් මිලදී නොගැනීමේ රැල්ලක් ?
    උබ රනිල් ලග මොන පොස්ට් එකේද බන් වැඩ කරන්නේ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,725
    113
    ඉහල දැමූ මිල හේතුවෙන් මත්පැන් මිලදී නොගැනීමේ රැල්ලක් ?
    wadi karapu eken wenne bebaddo okata wadi pura gewanawa --> gedara unta kanna ituru wena salli tawa adu wenawa --> guti kana gaanu, lamai wadi wenawa

    Nathan un hora magul walata purudu wenawa --> guti kana gaanu, lamai wadi wenawa
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    Gal wala beer , gal, arakku kaal gahapu un awrudu 2kin wath bar eka paththe gihin na un okkoma kasippu bonne
     
    • Like
    Reactions: NRTG