මම බුදු දහමට අපහස කරලා නැ කවදාවත්ම...

Marhaba

Banned
Feb 6, 2012
383
32
0
අනේ ෆාතිමා අක්ක මං ගැන කොච්චර වද වෙනවද :cool:
මං දවසක ඕගොල්ලන්ගේ ගෙදර එන්නම්කෝ :P

forum wala kalaya nasthi karanne nathuwa gym ekakata gihilla umbe oya katu bodiya hadaganin. katu body thiyena eunta puluwanda chandi part daanna. cardboard kaallak wage indagenane umba mechchara sadde daanne.
 
Last edited:

dj ice cold

Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව
    forum wala kalaya nasthi karanne nathuwa gym ekakata gihilla umbe oya katu bodiya hadaganin. katu body thiyena eunta puluwanda chandi part daanna. cardboard kaallak wage indagenane umbe mechchara sadde daanne.


    කටු බොඩිය උනාට අපෙත් නගිනවා ෆාතිමා අක්කේ :lol:
     
    • Like
    Reactions: gkcnalaka

    Epic Madness

    Banned
    Jan 2, 2012
    1,139
    124
    0
    රාමලාන් සද බලන්න එන්න ෆාතිමා.

    moon+dick.jpg
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    Mr බොරලුගොඩ, බුදු දහමට අපහාස කරනවා කියන්නේ බුදුහාමුදුරුවන්ට බැනලා ගහපු ෆොටෝ එකක් දාන එකවත්, ආගමකට කෙලින්ම බනින එකවත් ඒ ආගමේ නායකයින්ට අපහාස කරන එක විතරක් නෙවෙයි. ඔයා නියෝජනය කරන ජාතියේ හා ආගමේ කට්ටිය කරන ආක්‍රමණයට සහය දෙන එකත් අපහාසයක්. ඔයාගේ නොලිමිට් ත්‍රෙඩ් එක වගේම පළවෙනි ත්‍රෙඩ් එකේ සැඟවුනු අරමුණු ගැන බැලුවහම පේන දෙයක් තමයි යම්කිසි ගැටුමක් ඇතිවෙන්න ක්‍රියාකරන දෙයක්. අඬන්න ඉන්න මිනිහාගේ ඇහැට ඇඟිල්ලෙන් අනිනවා වගේ දෙයක්.
    ඒ වගේම ඔයා වටේ ඉන්න මිතුරන් පිරිස ගැන බලපුවාම නම් කියන්න පුලුවන් ඒගොල්ලන් කෙලින්ම අපහාස කරන බව. මෙතන සංවිධානාත්මක බවක් තියෙනවා කියලා නම් පැහැදිලියි. ඔයාගේ කාර්යය වෙන්නේ බුදු දහමට අපහාස කරන අයව හා ඒ ආගමික මතවාද වලට සුදුහුනු ගාන එක. ඒකත් අපහාසයක්
     

    uzi101

    Member
    Dec 7, 2011
    1,677
    172
    0
    ow boralugoda sahodaraya meke kohewath budu dahamata apahasa karala naha.

    බොරලුගොඩ මහතා හීන් නූලෙන් ගේම දෙනකොට ඔබතුමා නම් එළිපිටම ත්‍රෙඩ් පිට ත්‍රෙඩ් දදා අපහාස කරනවා වගේ නේ. අන්තිමට වැරදිකාරයන්ගේ රෙදි අපුල්ලන්නත් එනවා