ඉස්සර මගෙන් Hosting ගන්න ආපු මල්ලි කෙනක් හිටියා Domain එක ගන්නවත් දන්නේ නැහැ ඔකොම කියලා දුන්නා. Hosting පැකේජ් සල්ලි දෙන්නේ නැතුව ගත්තා Client සල්ලි දුන්නට පස්සේ තමා මගේ Hosting පැකේජ් වල ගනම් බෙරන්නේ සමහර වෙලාවට මම අඩු කරලා දීලා තියෙනවා. Wordpresss A - Z කියලා දුන්නා. තව මම Web Design Orders 10-12 හොයලා දීලා තියෙනවා එයාට එත් එයා මාව අමතක කරලා දැම්මා මම ගනම් ගත්තේ නැහැ ගොඩක් අයට උදව් කරලා මම අනන්ත මෝඩ වෙලා තියෙනවා එක නිසා ගනම් ගත්තේ නැහැ එක. කෙනක් උදව්වක් ඉල්ලුවාම කරන්නේ නැහැ කියලා හිතං හිටියත් මටම නොදනී මම එක කරනවා. ඒ මල්ලි php developer කෙනක් එයාට php වැඩනම් හොදට පුළුවන් අද මම වැඩක් කරලා ඉල්ලුවා.
ඒ මනුසයා මට කිව්වා සල්ලි Bank එකට දාලා Call කරන්න කියලා වැඩේ කරන්න ඕනම්. හෙන ඔලුවෙන් කතා කරේ මාව තුට්ටුවට දාලා ඒ කතාවට මට මාර දුකක් හිතුණා. මම සල්ලි දීලා තමා වැඩේ කරගන්න ගියේ නමුත් විශ්වාස නැති කෙනක් ගෙන් වගේ මගෙන් මුලින්ම වැඩේ කරන්න කලින් සල්ලි ඉල්ලපු එකට තමා දුක හිතුනේ
අපි මිනිස්සු විශ්වාස කරාට මිනිස්සු අපි ගැන හිතන්නේ එහෙමයි සමහර විට මට පාඩමක් වෙන්න ඇති ඉගෙන්නුවේ කියලා හිතුණා මම Advance ගන්නේ නැතුව වැඩ කරනවට
මම අදහස් කරේ නිකන් කරගන්න ඉල්ලුවා කියන එක නමේ මම සල්ලි දීලා තමා කරගන්න ගියේ , එයා විශ්වාස නැති කෙනක් ගෙන් වගේ මගෙන් ඉසෙල්ලා ම සල්ලි ඉල්ලාපු එකට දුක හිතුනේ වැඩේ කරලා ඉවර වෙලා සල්ලි ඉල්ලන්න තිබ්බා කියන එක මම අදහස් කරේ. එයාට මම එහෙම Service දීලා තියෙන නිසා
ඒ මනුසයා මට කිව්වා සල්ලි Bank එකට දාලා Call කරන්න කියලා වැඩේ කරන්න ඕනම්. හෙන ඔලුවෙන් කතා කරේ මාව තුට්ටුවට දාලා ඒ කතාවට මට මාර දුකක් හිතුණා. මම සල්ලි දීලා තමා වැඩේ කරගන්න ගියේ නමුත් විශ්වාස නැති කෙනක් ගෙන් වගේ මගෙන් මුලින්ම වැඩේ කරන්න කලින් සල්ලි ඉල්ලපු එකට තමා දුක හිතුනේ
අපි මිනිස්සු විශ්වාස කරාට මිනිස්සු අපි ගැන හිතන්නේ එහෙමයි සමහර විට මට පාඩමක් වෙන්න ඇති ඉගෙන්නුවේ කියලා හිතුණා මම Advance ගන්නේ නැතුව වැඩ කරනවට
මම අදහස් කරේ නිකන් කරගන්න ඉල්ලුවා කියන එක නමේ මම සල්ලි දීලා තමා කරගන්න ගියේ , එයා විශ්වාස නැති කෙනක් ගෙන් වගේ මගෙන් ඉසෙල්ලා ම සල්ලි ඉල්ලාපු එකට දුක හිතුනේ වැඩේ කරලා ඉවර වෙලා සල්ලි ඉල්ලන්න තිබ්බා කියන එක මම අදහස් කරේ. එයාට මම එහෙම Service දීලා තියෙන නිසා
Last edited:
