මම ස්ල්ටි ගන්න යන්නේ හෙල්ප් ඕනේ

randitha chathumal

Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    අපේ නම් සම්පූර්ණයෙන්ම අන්ලිම්ටඩ්
    දැන් අන්ලිමිට් කියල දෙන පැකේජ් සම්පූර්ණ බොරුවක් කරන්නෙ
    පුළුවන් නම් වෙන විකල්ප සර්විස් ප්‍රවයිඩර් කෙනෙක් එක සෙට් වෙන්නෙ
    ලිමිට් එක නොපනී කියල හිතනව නම් එස්.එල්.ටී ගත්තට කමක් නෑ
    ලිමිට් පැන්නොත් ඩයල් අප් කනෙක්ශන් එකක ස්පීඩ් එක අත්විදින්න පුළුවන්

    ඩයලොග් 3ජිබි එක කොහොමත් ඩයල් අප් තමා මේකේ හොදයිනේ :yes:
     

    nfs

    Well-known member
  • Mar 29, 2009
    1,638
    76
    48
    ඇයි එන්නද??
    මම මේ ලැන්ඩ් ලයින් සිස්ටම් එක ගැන මෙලෝ දෙයක් දන්නේ නැ.මට මේක ගැන පොඩ්ඩක් කියලා දෙන්නකෝ :)
    මම ගන්න ඉන්නේ රු 1490.00 එක. දැන් මචං ලා අන්ලිමිටෙඩ් එක නැ නේද? 25gb ලිමිට් එක නේද? ලිමිට් පැන්නම ස්පීඩ් දෙන්නේ කොහොමද?හොදයිද ?:)

    ow bn. limit pannama melo rahak na bn. patta slow. eka hariyata nikan nonawathina dialup connection ekak wage :rofl::rofl: anika rata patta slow bn :angry::angry::angry::angry::angry:
     

    randitha chathumal

    Well-known member
  • Jul 16, 2011
    5,699
    1,070
    113
    ow bn. limit pannama melo rahak na bn. patta slow. eka hariyata nikan nonawathina dialup connection ekak wage :rofl::rofl: anika rata patta slow bn :angry::angry::angry::angry::angry:
    කියක් විතර ස්ලෝව් වෙනවද මගේ ඩයලොග් එකේ 25Kbps එනවා ඔකේ :)
     

    analiza26

    Member
    Jul 11, 2010
    742
    30
    0
    Etisalat special package eka vasiy ne ban me okkotama vada
    10GB masetama 999/= k vitharai
    contact to buy this package 072-9334791
     

    පොඩ්ඩා

    Well-known member
  • Nov 2, 2011
    2,920
    344
    83
    ===() කියන්න බෑ () ===
    Lankabell dan Unlimited nawaththala kiyala kiyanne. hariyata danne naa mage yaluwek kiwwe. u arana thiyenne limited 4Mbps ekk.


    1837406085.png