wasi:- pata gala ona deyak rath kere gane puluwan including water / popcprn hadane puluwan
awasai: electricity consumption , cancer risk
beko ගනින්.මමත් එකක් ගන්න ඉන්නේ.
![]()
Convection Oven ekak ganna
![]()
All in One
Cooks all. Cooks easily
LG gives you the perfect reason to have your dream kitchen. With LG range of microwave oven, you can cook everything with just one touch. From stewing to roasting. Roasting to Baking. Browning to Pasteurizing. Barbecuing to Diet Frying. Diet Frying to Heating. Steaming to Grilling.This one does all.
Convection Oven kiyanne mokadda machan?
convection oven eke microwave + normal oven dekama tiyanawa![]()
ubata 2k ganna oni na mekak tiyanawanam math gatta LG ekak
Thanks machan. ethakota machan cake wage hadanawanamda electric ekak ona wenne.. duty free eken ganna beluwe machan.






මචො, මයික්රෝ වේව් අවන් / ඉලෙක්ට්රික් අවන්
වලින් වෙන්නෙ වැඩ දෙකක්.
මයික්රෝ වේව් අවන්
අපි මේක පාවිච්චි කරන්නෙ ක්ශනිකව රත් කරගන්න.
සාමන්ය ගෙදරක ඕක පාවිච්චි වෙන ක්රම ටිකක් කිව්වොත්,
නිවිලා තියෙන කැම එකක් රත් කරගන්න, (බෙදලා තිබබ් කැම එකක් වගේ)
ෆ්රිජ් එකේ දාලා තිබ්බ කැම එකක් කන්න පුලුවන් වෙන්න රත්කරගන්න,
පොප්කෝන් හදාගන්න / තව සුපර්මාකට් වල තියෙනවා විනාඩි 10 ක් microWave කරලා කන්න පුලුවන් කැම ඕන තරම්
තේ එක නිවිලා නම් ඒක රත් කරගන්න,
පීසා එකක් බර්ගර් සම්බැරින් ගෙනාවම නිවිලා නම් රත්කරගන්න.
ඔය ටික කරගන්න පුලුවන් විනාඩි 2 ක් වගේ microWave අවන් එක පාවිච්චි කරලා.
තව කැම උයාගන්න, සුප් හදාගන්න, චිකන් හදන්න , පොටැටො හදන්න ඕන දෙයක් පුලුවන්,විනඩි 10, 20 ක් පාවිච්චි කරලා.
ඒත් ගොඩක් අය කැම උයන්න microWave එක පාවිච්චි කරන්නෙ නැ,
ඔන්න ඔය වගේ වැඩ කරගන්න පුලුවන්, ඊට අමතරව මම ඕකෙන් ගන්න වැඩ
තෙත ඇදුම් වේල ගන්න, (සමහර වෙලාවට ඇදුමක් වේලිලා නැත්නම් microWave එකෙන් වේල ගන්න පුලුවන් ක්ශනිකව. තාම අවන් එක පිච්චුනේ නම් නැ, පොඩි කාලෙ ඉදන්ම කරන වැඩක්)
උනු වතුර ඕන උනාම ඇල්වතුර ග්ලාස් එකක් දාලා විනාඩි 1 ගානෙ දදා අවශ්ය ගාන වෙනකල් රත් කරගන්නවා,
පාන් බනිස් වගේ දේවල් කලින් දවසෙ ඒවා ආයෙත් ෆ්රෙශ් කරගන්න ඕන නම් ඔන්න ක්රමේ
දවස් 5 ක් පරන පාන් පෙති ටිකක් දැම්මා නම් අද පාන් වගේ ෆ්රෙශ් වෙනවා, ගොඩක් හොටෙල් වල මේ වැඩේ කරනවා, කලින් දවසෙ මාලුපාන් ගේන්නෙ Microvave කරලා
Electric Oven
කේක් හදන්න / ගෙදර ඉදන් පාලුපන් / බනිස් / කප්කේක් / මෆින් හදන්න..
ඔය වගේ දේවල් වලට ඇරෙන්න රෝස්ට් චිකන් හදන්න / බේක්ඩ් පොටැටො වගේ දේවල්
පීසා හදන්න ඔය වගේ දේවල් පුලුවන්
ඒත් මචො Electric Oven එකක් හෝ MicroWave එකෙන් දෙකක් ගන්න ඉන්නවා නම් Electric Oven එකක් ගන්න එපා.
MicroWave එකකින් සාමාන්ය ගෙදරක සැහෙන්න වැඩ ගන්න පුලුවන්.
කේක් හදන්න රොස්ට් චිකන් හදන්න ඕන නම් Gas Oven එකක් ගන්න, Electric එකේ හැදුවට වඩා කැම මාර රහයි Gas Oven එකේ, චිකන් හොදට් රෝස්ට් වෙනවා, කේක් මැද තැම්බිලාද කියලා අමුතුවෙන් බලන්න දේයක් නැ,
කලින් දාලා තියෙනවා වගේ Gas HOB එකක් ගත්තා නම් වැඩ දෙක තුනම ගොඩ. ඒක තමයි ගෙදරකට හරියනම විදිය
![]()
Oven එක තියෙන Gas HOB එකකුයි MicroWave Oven එකකුයි දෙකක් ගන්න පුලුවන් නම් කුස්සියේ වැඩ ඔක්කොඅම් ඉරවයි.


මචො, මයික්රෝ වේව් අවන් / ඉලෙක්ට්රික් අවන්
වලින් වෙන්නෙ වැඩ දෙකක්.
මයික්රෝ වේව් අවන්
අපි මේක පාවිච්චි කරන්නෙ ක්ශනිකව රත් කරගන්න.
සාමන්ය ගෙදරක ඕක පාවිච්චි වෙන ක්රම ටිකක් කිව්වොත්,
නිවිලා තියෙන කැම එකක් රත් කරගන්න, (බෙදලා තිබබ් කැම එකක් වගේ)
ෆ්රිජ් එකේ දාලා තිබ්බ කැම එකක් කන්න පුලුවන් වෙන්න රත්කරගන්න,
පොප්කෝන් හදාගන්න / තව සුපර්මාකට් වල තියෙනවා විනාඩි 10 ක් microWave කරලා කන්න පුලුවන් කැම ඕන තරම්
තේ එක නිවිලා නම් ඒක රත් කරගන්න,
පීසා එකක් බර්ගර් සම්බැරින් ගෙනාවම නිවිලා නම් රත්කරගන්න.
ඔය ටික කරගන්න පුලුවන් විනාඩි 2 ක් වගේ microWave අවන් එක පාවිච්චි කරලා.
තව කැම උයාගන්න, සුප් හදාගන්න, චිකන් හදන්න , පොටැටො හදන්න ඕන දෙයක් පුලුවන්,විනඩි 10, 20 ක් පාවිච්චි කරලා.
ඒත් ගොඩක් අය කැම උයන්න microWave එක පාවිච්චි කරන්නෙ නැ,
ඔන්න ඔය වගේ වැඩ කරගන්න පුලුවන්, ඊට අමතරව මම ඕකෙන් ගන්න වැඩ
තෙත ඇදුම් වේල ගන්න, (සමහර වෙලාවට ඇදුමක් වේලිලා නැත්නම් microWave එකෙන් වේල ගන්න පුලුවන් ක්ශනිකව. තාම අවන් එක පිච්චුනේ නම් නැ, පොඩි කාලෙ ඉදන්ම කරන වැඩක්)
උනු වතුර ඕන උනාම ඇල්වතුර ග්ලාස් එකක් දාලා විනාඩි 1 ගානෙ දදා අවශ්ය ගාන වෙනකල් රත් කරගන්නවා,
පාන් බනිස් වගේ දේවල් කලින් දවසෙ ඒවා ආයෙත් ෆ්රෙශ් කරගන්න ඕන නම් ඔන්න ක්රමේ
දවස් 5 ක් පරන පාන් පෙති ටිකක් දැම්මා නම් අද පාන් වගේ ෆ්රෙශ් වෙනවා, ගොඩක් හොටෙල් වල මේ වැඩේ කරනවා, කලින් දවසෙ මාලුපාන් ගේන්නෙ Microvave කරලා
Electric Oven
කේක් හදන්න / ගෙදර ඉදන් පාලුපන් / බනිස් / කප්කේක් / මෆින් හදන්න..
ඔය වගේ දේවල් වලට ඇරෙන්න රෝස්ට් චිකන් හදන්න / බේක්ඩ් පොටැටො වගේ දේවල්
පීසා හදන්න ඔය වගේ දේවල් පුලුවන්
ඒත් මචො Electric Oven එකක් හෝ MicroWave එකෙන් දෙකක් ගන්න ඉන්නවා නම් Electric Oven එකක් ගන්න එපා.
MicroWave එකකින් සාමාන්ය ගෙදරක සැහෙන්න වැඩ ගන්න පුලුවන්.
කේක් හදන්න රොස්ට් චිකන් හදන්න ඕන නම් Gas Oven එකක් ගන්න, Electric එකේ හැදුවට වඩා කැම මාර රහයි Gas Oven එකේ, චිකන් හොදට් රෝස්ට් වෙනවා, කේක් මැද තැම්බිලාද කියලා අමුතුවෙන් බලන්න දේයක් නැ,
කලින් දාලා තියෙනවා වගේ Gas HOB එකක් ගත්තා නම් වැඩ දෙක තුනම ගොඩ. ඒක තමයි ගෙදරකට හරියනම විදිය
![]()
Oven එක තියෙන Gas HOB එකකුයි MicroWave Oven එකකුයි දෙකක් ගන්න පුලුවන් නම් කුස්සියේ වැඩ ඔක්කොඅම් ඉරවයි.
Cake hadanna puluwan covection oven eke
https://www.leaf.tv/articles/how-to-use-a-convection-oven-to-cook-cake/
convection oven eke microwave + normal oven dekama tiyanawa![]()
ubata 2k ganna oni na mekak tiyanawanam math gatta LG ekak


eka keeyak unaada machan ... gaththa model eka ...kochchara kal use kalaada ... kohenda gatte ... mewwa apita kiyapan bro...![]()
