
brand new වීල් අරන් වැඩක් නෑ බන්
දැන් බජාජ් එක 5.10/= වෙනවා
අනික බාජාජ් පෙට්රල් දැන් එන මොඩල් එකේ එංජිම් කේස් එකක් එනවා
(මං තීවිල් සේල් එකක් බන් කරන්නේ)
විකුණනවා වුනාට මට හරියන්නෙම නැති වාහනයක් බන්
වැදගත් පෝස්ට් ටික.. ඒත් EFI කියන්නේ මොකකක්ද?
attata mokakda (EFI) kiyanne?????



මචං ගෙදර පාවිච්චියට එදිනෙදා ගමන් ටික යන්න මරුටි කාර් පොඩ්ඩක් ගන්න කියලා බැලුවේ
අතේ 5ක් විතර තියනවා
මරුටි 19ක් හරි 300, 301 වගේ නම්බර් එකක් ගන්න බැලුවේ
පදින උන් පොඩ්ඩක් කියපන්කෝ මේකේ පෙට්රල් කීයක් කරනවද බන්
ටයර් සෙට් එක කිලෝ මීටර් කීයක් දුවන්න පුලුවන්ද
අනිත් මේන්ටේන් කොස්ට් එක කොහොමද බන්
තව තව විස්තර ටිකක් කියපන්කෝ

මමත් බැලුව එකක් 2003 රෙජිස්ටර් කරපු JJ XXXX නමබර් එකක්... 7ක් විතර වෙයි. හැබැයි ඒක සෙට් වෙන්නේ දෙසැම්බ්ර වල තමයි....

පවර්ස්ටිරින් නැති වුනාට ගානට ස්ලෝ කරලා හරවන්න පුලුවනි. එකතැන නවත්තලා ස්ටිරින්වීල් කරකවන් නෑ නෙ සාමාන්යයෙන්. වාහනේ පවර්ස්ටිරින් වුනා කියලා හරවන්න පුලුවන් රවුමේ අරය (radius) වෙනසක් වෙන් නෑ මම හිතන විදියට. පවර්ස්ටිරින් වලින් අපිට ස්ටිරින්විල් එක කරකවන්න පහසු කරනවා.
ලංකාවෙ පාරවල් කීයෙන් කීයද 60 ට වඩා වේගෙන් යන්න පුලුවන් .
වාහනෙත් පොඩි නේකුමාරයෝ K නම්බර් එකකටවත් පලයන් මචන් ..![]()

පාවිච්චිය ගොඩක්ම හොදයි. JJ නම්බර්ස් කියන්නේ කේට එකකට කලින් වර්ෂන් එක නිසා වැඩි ලොකුම වෙනසක් නැතුව ඇති නේද බන්?නැහැ බන් මේක අපි දන්න කියන අන්කල් කෙනෙක්ගෙ දුවෙක් පාවිච්චි කරන එකක්. ඇස් දෙක වගේ පාවිච්චි කරන්නේ...පාවිච්චිය ගොඩක්ම හොදයි. JJ නම්බර්ස් කියන්නේ කේට එකකට කලින් වර්ෂන් එක නිසා වැඩි ලොකුම වෙනසක් නැතුව ඇති නේද බන්?


අන්කල්ගේ දුව ගේ නම් ගනින් ආයේ මොන නම්බර්ද ?
පරිස්සමෙන් දුවපු වාහනයක් නම් OK බන් ! දන්නා තරමින් නම්![]()


දුවගේ පශ්චාත් ස්පර්ශය ලද...


වැදගත් පෝස්ට් ටික.. ඒත් EFI කියන්නේ මොකකක්ද?
attata mokakda (EFI) kiyanne?????


ඈල්ටෝ එකකට වගේ ට්රයි කරපන්..... මරුටිය හොදා පාන් ගේන්න කඩේට යන්න වගේ නම්.... දුර ගමනක් යන්න බෑ.... ඈගම රිදෙනවා..... 