තෝ මම දාපු වීඩියෝ එකේ ඉන්න කෙල්ලගේ youtube චන්නෙල් එකට ගිහිල්ල බලාපිය .මේ කෙල්ල කන්නේ අමු එළවලු පලතුරු විතරයි.මෙකෙල්ල ඉන්නේ ඇමෙරිකාවේ .ඒකිගේ blood රෙපොර්ට් එකගැන වීඩියෝවක් ඇති .අනේ පවු ලින් මදිය හොයල බලල මම දාපු වීඩියෝ ඌකොම හොඳට බලල දෙයක් කියපිය .දොස්තරලා සල්ලි කාරයෝ වෙන්නේ උඹලගේ කරමතින් .අවුෂද මෆියාවත් පවතින්නේ උඹල නිසා ...පරයෝ යු රෝපේ මිනිස්සුත් නිර්මාන්ස්හවෙන්න හිතන කාලේ උඹ ඉන්නේ කොයි රටේද ?යකෝ අපේ රටට වැඩ නිර්මාන්ස්හ මිනිස්සුන්ට බටහිර රටවල් ගරුකරනවා .
palayan hutto vegans la onama rataka innawa, ehema kiyala ratama vegan wenne na. youtube eke vegan kenek kiuwa kiyala uba hithanne eka witarai hari kiyalada? anika tho mata europe gana kiyala denna enna epa pako mama giya mase awe UK idala.
Last edited:




