owne ehema kiyala wedi karanna puluwandaFixed rate කියන එක එහෙනම් බොරු නේ
සෙලවෙන මනස පුතාFixed rate කියන එක එහෙනම් බොරු නේ
ai cheena guuuuuuuuuuuuuu nawata kara gahuweth people's bank ma thamai lolනන්දසේන රජ උනාට පස්සේ බැංකුවලින් ණය දෙනකොට අවුරුදු 2කින් රිවයිස් කරනවා කියල කොන්දේසියක් දාල ණය දුන්න. මේ එහෙම අයට වෙන්න ඕන
Bankrupt country ekakaa owa karanna puluwanowne ehema kiyala wedi karanna puluwanda
අනේ මන්දා බන් මමත් දන්නෙ නැ.owne ehema kiyala wedi karanna puluwanda
සෙලවෙන මනස පුතා![]()
CBSL ekan mama ahuwa danna ekake genowne ehema kiyala wedi karanna puluwanda
mara huttakneCBSL ekan mama ahuwa danna ekake gen
ehama puluwan lu machan. Bank ekan oya fixed eka denne, CBSL ekan newee
CBSL eka kiuwoth eka aiyin karanna kiyala puluwan lu
oww bung, meka ehama lesiyan karanne na lu. ekaiyi banks fixed ewa ehama thiyagena innemara huttakne