මහජන බැංකුවත් නිකුත් කළ ණය සඳහා (fixed rates) පොලී අනුපාත ඉහළ දමයි

akr20

Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශයක් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣🤣🤣

    අඩුම ගානේ රාජ්‍ය ණය ඒකාබද්ධ කිරීමවත් කරලා නැතුව මොන IMF ද පගෝ , ඕවා ගිහින් කියපන් පොනිලගේ ඇටේ ලොවන ගූ කබ්බෝන්ට
    Central Bank eka thamaye booruwo meka kiyala thiyenne umba dannawa wadiye ekaye oyatharam gon.IMF within next year hambenawa Kiyala ona bet ekak damuda?gon part noda?😂😂😂
     
    • Dislike
    Reactions: Oli_Vili

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Central Bank eka thamaye booruwo meka kiyala thiyenne umba dannawa wadiye ekaye oyatharam gon.IMF within next year hambenawa Kiyala ona bet ekak damuda?gon part noda?😂😂😂
    ඉතින් බිජ්ජෝ Central Bank එකෙන් කොහෙද කියලා තියෙන්නේ , උඹ කියපු විදියට IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා, පුළුවන් නම් පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣🤣🤣 🤣🤣🤣
     
    • Dislike
    Reactions: akr20

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    ඉතින් බිජ්ජෝ Central Bank එකෙන් කොහෙද කියලා තියෙන්නේ , උඹ කියපු විදියට IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා, පුළුවන් නම් පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣🤣🤣 🤣🤣🤣
    Hari within this year hambaunoth umba kiriyen leave wenna one hambaune nathnam mama leave wenawa moko kiyanne bayla wadak na.
     
    • Dislike
    Reactions: Oli_Vili

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    https://www.hirunews.lk/324338/විස්තීර්ණ-ණය-පහසුකම-ලැබීම-ගැන-මහ-බැංකුවෙන්-ප්‍රකාශයක්-වීඩියෝ

    Booru patiyo Anna central bank ekenma kiyanawa within few months IMF hambenawa lu.Paw ban umba Dan kiyapan okath Boru kiyala.mama oka kiyaddi walalenna giya gon thadiya Dan central bank eken ahaganin aye ehema kiyanne kiyala.nikan kicha una gon part Danna gihin😋😋😋😂😂😂

    Hari within this year hambaunoth umba kiriyen leave wenna one hambaune nathnam mama leave wenawa moko kiyanne bayla wadak na.

    මුලින්ම within few months IMF ලැබෙනවා කිවුවා දැන් within this year ලැබෙනවලු , මොනවද පගෝ එකක් කියපන්කෝ , අපිත් confuse වෙනාවා නේ

    කෝ උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශය පෙන්නපන්
     
    • Dislike
    Reactions: akr20

    ජොසී

    Well-known member
  • May 29, 2014
    5,206
    4,455
    113
    Padavi Sripura
    උබ කොහොමද කියන්නෙ කඩාවැටෙන්නෙ නෑ කියල . මේ ඩිසිශන් වලින් වෙන්නෙ ඒකනෙ . මන් සරල කරුනු ටිකක් කියන්නම් . මන් ආර්තික විද්‍යාව දන්නෙ නෑ . හැබැයී මේ මට පේන දේ .

    1. බැංකු වල ෆික්ස් ඩිපොසිට් වලට දැන් 30% විතර දෙනව .
    2. බැංකු එහෙම එකතු කරගන්න රුපියල් ටික ආන්ඩුවට වැඩි පොලියට නයට දෙනව .
    3. දැන් IMF අනන් මනන් ආයෙ එකක්වත් එන්නෙ නෑ . ඒක ශුවර්
    4. එතකොට ආන්ඩුවට ඒ රුපියල් ණය ගෙවන්න බැරි වෙනව .
    5. එත්කොට බැංකු වලට ඔය කියන ෆික්ස් ඩිපොසිට් වල පොලිය ලබන අවුරුද්දෙ දීගන්න බැරි වෙනව .
    6. ඒ අතරෙ මිනිස්සු බැංකු ලෝන් ගෙවන්නෙ නැතුව අත අරිනව .
    7. ඒ ලෝන් හරි ලීසින් වලට හරි ඇප තියපු ඇසට් වල වැලියු එක ඩිප්‍රිශියේට් වෙනව වගේම වෙන්දේසි වලින් කියන ගනන් වලට ගන්න කෞරුත් නැති වෙනව .
    8. මූල්‍ය ආයතන වල රුපියල් නැති වෙනව
    9. ඒව කඩා වැටෙනව .

    මන් මේ කියපු දේවල් වල වැරැද්දක් තියද . මේහෙම වෙන්නෙ නැතුව සල්ලි මවන්න විදිහක් තියද මූල්‍ය ආයතන වලට
    IMF සරණ තමා ඉතිං
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    මුලින්ම within few months IMF ලැබෙනවා කිවුවා දැන් within this year ලැබෙනවලු , මොනවද පගෝ එකක් කියපන්කෝ , අපිත් confuse වෙනාවා නේ

    කෝ උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශය පෙන්නපන්
    Bayla wadak na hambawenne nathi IMF ekata bet ekak Danna aye ban umba baya godak durata Masa 6k thula ho maximum within this year IMF sure ekaye buruwo kiwwe mula endanma.Moko kiyanne this year labunoth oya leave wenna nathnam mama leave. Oya oya tharam porak Nam bet eka dannako gon part noda.Aye ithin umba amu gawaya kiyala penawa nikan kathakarana style ekenma.Ehema ekekwa kiriyen leave karala dunnoth Loku pinakne.😂
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Bayla wadak na hambawenne nathi IMF ekata bet ekak Danna aye ban umba baya godak durata Masa 6k thula ho maximum within this year IMF sure ekaye buruwo kiwwe mula endanma.Moko kiyanne this year labunoth oya leave wenna nathnam mama leave. Oya oya tharam porak Nam bet eka dannako gon part noda.Aye ithin umba amu gawaya kiyala penawa nikan kathakarana style ekenma.Ehema ekekwa kiriyen leave karala dunnoth Loku pinakne.😂
    බෙට් දාන්න කලින් කෝ පගෝ උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශය පෙන්නලා ඉඳපන් 😂😂😂
     
    Last edited:
    • Dislike
    Reactions: akr20

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    බෙට් දාන්න කලින් කෝ පගෝ උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශය පෙන්නලා ඉඳපන් 😂😂😂
    Hari ban ehema ekak kiyala na mama nikan kiyanne😂ethin bet eka dapanko mokada wenne balanna.Umba siyalla dath ne.Umba bayaye ne ayyo rangana rangillata mama hithuwe eka parinma bet eka dawi kiyala.😋within this year umbawa meken leave karanna puluwan aniwa.🙂
     
    • Dislike
    Reactions: Oli_Vili

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Hari ban ehema ekak kiyala na mama nikan kiyanne😂ethin bet eka dapanko mokada wenne balanna.Umba siyalla dath ne.Umba bayaye ne ayyo rangana rangillata mama hithuwe eka parinma bet eka dawi kiyala.😋within this year umbawa meken leave karanna puluwan aniwa.🙂
    ඒ කියන්නේ උඹ පිලිගන්නවා නේද උඹ බොරුවක් කිවුවා කියලා ?
     
    • Dislike
    Reactions: akr20

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Bayagulla.Bet eka Danna kiwwama gon talks deela wate yanawa.
    අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තර දීපන් පකෝ , උඹ පිලිගන්නවා නේද උඹ බොරුවක් කිවුවා කියලා ?

    matath hithenawa local debt restructure ekakata yai kiyala. Feb wage weddi yai.
    ලංකාවේ 80%-90% විතර TBill & Tbond අරං තියෙන්නේ බැංකු වලින් , එතකොට internal debt restructure කරොත් ලංකාවේ බැංකු ටික කඩන් වැටෙනවා restructuring කතාව ඇදි ඇදි තියෙන්නේ ඕක නිසා , ගියොත් බඩු බනිස් බන් , යනවනම් යන්න වෙන්නේ long term tbo වලට තමයි එත් අරුන් ඒක පිළිගන්නේ නෑ , short term උනොත් රිපෝ පාරක් වත් ගහලා බිල් ටික බේරගන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න මමත් මේ බලන් ඉන්නේ.
    ------ Post added on Jan 7, 2023 at 6:06 PM
     
    Last edited:
    • Dislike
    Reactions: akr20

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    අහපු ප්‍රශ්නෙට උත්තර දීපන් පකෝ , උඹ පිලිගන්නවා නේද උඹ බොරුවක් කිවුවා කියලා ?


    ලංකාවේ 80%-90% විතර TBill & Tbond අරං තියෙන්නේ බැංකු වලින් , එතකොට internal debt restructure කරොත් ලංකාවේ බැංකු ටික කඩන් වැටෙනවා restructuring කතාව ඇදි ඇදි තියෙන්නේ ඕක නිසා , ගියොත් බඩු බනිස් බන් , යනවනම් යන්න වෙන්නේ long term tbo වලට තමයි එත් අරුන් ඒක පිළිගන්නේ නෑ , short term උනොත් රිපෝ පාරක් වත් ගහලා බිල් ටික බේරගන්න ට්‍රයි එකක් දෙන්න මමත් මේ බලන් ඉන්නේ.
    ------ Post added on Jan 7, 2023 at 6:06 PM
    Umba wage pol booruwek ekka Katha karala wadak na IMF this year hambaunama balamuko umbada mamada Hari kiyala.Dislike dagena kunuharpa kiyagena walalena gonage attitude eka ekenma penawa.
     
    • Dislike
    Reactions: Oli_Vili

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Umba wage pol booruwek ekka Katha karala wadak na IMF this year hambaunama balamuko umbada mamada Hari kiyala.Dislike dagena kunuharpa kiyagena walalena gonage attitude eka ekenma penawa.
    මම උඹට IMF නොලැබෙන හේතු ටික කිවුවා නේ ඒවගේ පුළුවන් නම් උඹ කියපන් IMF ලැබෙන්නේ මේ හේතු නිසා කියලා හේතු ටික කියපන් , එහෙම නැතුව උඹ හිරිකොතේ ඉඳන් පොනිලගේ ඇටේ ලොවන වෙලාවට තොට හිතෙන හිතෙන විදියට IMF ලැබෙනවා කියන පොන්න පකෙක් එක්ක මොන තර්ක ද පොන්නයෝ , පොනිලට කියලා පුක පලාගෙන නිදාගනින් පකෝ
     
    • Dislike
    Reactions: akr20

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශයක් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣🤣🤣

    අඩුම ගානේ රාජ්‍ය ණය ඒකාබද්ධ කිරීමවත් කරලා නැතුව මොන IMF ද පගෝ , ඕවා ගිහින් කියපන් පොනිලගේ ඇටේ ලොවන ගූ කබ්බෝන්ට
    Gobba buruwo Anna IMF denna yanawa pol buruwa nikan chaa una.China debt re structure nokara denna hadanne😋😋😋paw gobbaya gon tharka genalla nikan Cha una.dan moko kiyanne umba elakiri eken resign wenna one.paw Oye umba😂😂😂

    https://www.google.com/url?sa=t&sou...DKAB6BAgHEAE&usg=AOvVaw0lLXGAPklo7zIVpl3qlwCi
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 10:39 AM

    Onna oyata podi source ekakuth damma.IMF easy gannawa kiwwama tho Mata monawada nokiwwe Dan ethin walaliyan.😜😜😜
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 10:41 AM

    Debt restructure nathuwa dennema na kiyala lorry talk dunna Anna denawalu unta pissuda danne na.😋paw Oye thamuse.😂😂😂
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 10:44 AM

    Umba Genuine Nam kiriyen yannama one.lajja nathnam ethin mokak Hari bayla ekak gahala endapan.😜
    ------ Post added on Feb 18, 2023 at 10:45 AM

    පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , උඹ කියපු විදියට ශ්‍රී ල්‍ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්‍රකාශයක් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන් 🤣🤣🤣

    අඩුම ගානේ රාජ්‍ය ණය ඒකාබද්ධ කිරීමවත් කරලා නැතුව මොන IMF ද පගෝ , ඕවා ගිහින් කියපන් පොනිලගේ ඇටේ ලොවන ගූ කබ්බෝන්ට
    Ahh malli mama kiwwa wage masa 2 1/2 imf hambaunane source oneda.paw oye umba meeta passe wath nodanna magul walata pandi talk nodee endapan.😂😂😂
    ------ Post added on Mar 21, 2023 at 9:33 AM