Central Bank eka thamaye booruwo meka kiyala thiyenne umba dannawa wadiye ekaye oyatharam gon.IMF within next year hambenawa Kiyala ona bet ekak damuda?gon part noda?පුළුවන් නම් පෙන්නපන් , උඹ කියපු විදියට ශ්රී ල්ංකා මහ බැංකුව IMF ඉදිරි මාස කිහිපය තුල ඉස්තිර ලෙසම ලැබෙනවා කියලා කියපු ප්රකාශයක් , ගොබ්බ කතා කියන්නේ නැතුව හිටපන් බන්
අඩුම ගානේ රාජ්ය ණය ඒකාබද්ධ කිරීමවත් කරලා නැතුව මොන IMF ද පගෝ , ඕවා ගිහින් කියපන් පොනිලගේ ඇටේ ලොවන ගූ කබ්බෝන්ට