highway entrance එක ගාව පොට් එකද මේ?
Maharagama - Dehiwala Road eke Boralesgamuwa Wewa gawa.highway entrance එක ගාව පොට් එකද මේ?
Overpriced![]()
![]()
මම කාල තියෙනවා...
කෑම හොදයි
පාකින් තියෙනවා...
Oka hodai. Poddak kaluwara wadi mata nam athule.
ආන් කනව නම් කඩෙ...Ratthanapitiye Kesel Kole kiyala kadayak thiyanawa. Nelum wikara nathuwa ekata gihin kapan ban
Kesbewa/halpita?very expensive neh. ape patte food kadayak tiyenawa Dikwella Foods kiyala. full rice and curry ekak 530rs patta rasai, me patte okkoma rice and curry oya ganan. maharagama idan 10km neh
Ehema ganna ba bn. 4ida koheda puluwan. Oya set eken select karana eka thama epama karapu wadeUP . ඔච්චර Curry වර්ග දාගෙන කන්න පුළුවන් ද බන්? ගෙවන ගානෙ හැටියට බෙදා නොගත්තොත් පාඩුයි.
ඇතුල්කෝට්ටේ කිට්ටුවත් ඔය වගෙ එකක් තිබුනා කෑම නම් හොදයි පට්ට ගනන්