salli nathth mole tiyena ewunwa danna ba bn..mole nathi ekekwa mai daanna ona.. ubawama tamai hariyanne..



mko post eka kiyanna baritaran lajjai da?
"anaathayo and sons" company eke MD eka uba?
rajaye uni wadak na,ganan ganne na private ganan gannawa kiyala uba kiwwwata uba giyapu private ladarame nama kiyannat lajjai ne ubata..ane bn oya redda galawala katakarapankoo,lajja nadda tawat oka adan inna.. api nan ona welawka kiyanawa api UoM engineering kiyala.. ko ubalata ehema kiyanna kondak?
apita terenawa ubala wage po*na dial kochchara kagahuwat atula his kiyala..ekai ganan ganne natte..uba mahaloku dial ekak nan uba giyapu uni ekai(ubala kiyannawa ati uni kiyala,wena kawrut kiyanne na

) karapu degreeyai ( ekatat deg kiyala kiyanne ubala witarai) metana post karapanko.. dan ubata tiyena post ekat kiyapanko... ethakota api piligannawa uba mara dial ekak uba kiyana de hari kiyala..

mn ubata oya challenge eka meeta kalinut kara matakada ubata?uba edat eka baragatte na pon*aya.. puluwan an adawat baraganinko. lajjawa poddakwat nadda bn mechchara ahaddi???
