ම්ලේච්ඡයන් සමග තවදුරටත් විසිය හැකිද?

NDT ආයතනය, ඉන්ජිනේර&#3

  • යා යුතුය.

    Votes: 71 78.9%
  • එසේ නොකළ යුතුය.

    Votes: 19 21.1%

  • Total voters
    90

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    උඹ මාර ඩයල් එකක් නෙ බලන් යනකොට.. අපි සේරටම වඩා වෙච්ච සිද්දිය උබ දන්නව. මාරයි නෙ.. මටත් දැනගන්න එක්ක කියන්න බලන්න මොකක්ද වැරැද්දට පාර කපන්න අපි කරේ කියල.අපි දන්නෙ නෑ බන් උබ තරන් ඕවයෙ වෙන දේවල් :(

    පු* විතරක් නෙමෙයි බන් උබේ හැමතැනම කහනව ඇති,මොකද උබ ඉරිසියාවෙන් පිරිල වයිරෙන් හිත පුරෝගෙන නෙ ඉන්නෙ..මෙන්න මේව දැක්කම ඕන කෙනෙකුට ඒක පේනව..අපරාදෙ කියන්න බෑ (වැරදිලාද දන්නෙත් නෑ ) උබ නං රෙප් කපල නෑ.. :)


    344e51s.png

    honest killer ko reply???
     

    Chathurangaabey

    Well-known member
  • Oct 14, 2006
    3,150
    114
    63
    තාම බෙඩ්
    මට කියන්න තියෙන්නේ එක දෙයයි.... මුන් කවුරු වුනත් කඩල බිදල දාල තියෙන්නේ පොදු දේපළ.... හිතන්නෙපා අයේ ඕව ඉක්මනට හැදෙයි කියල..... කාලකන්ණි...
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    උඹ මාර ඩයල් එකක් නෙ බලන් යනකොට.. අපි සේරටම වඩා වෙච්ච සිද්දිය උබ දන්නව. මාරයි නෙ.. මටත් දැනගන්න එක්ක කියන්න බලන්න මොකක්ද වැරැද්දට පාර කපන්න අපි කරේ කියල.අපි දන්නෙ නෑ බන් උබ තරන් ඕවයෙ වෙන දේවල් :(

    පු* විතරක් නෙමෙයි බන් උබේ හැමතැනම කහනව ඇති,මොකද උබ ඉරිසියාවෙන් පිරිල වයිරෙන් හිත පුරෝගෙන නෙ ඉන්නෙ..මෙන්න මේව දැක්කම ඕන කෙනෙකුට ඒක පේනව..අපරාදෙ කියන්න බෑ (වැරදිලාද දන්නෙත් නෑ ) උබ නං රෙප් කපල නෑ.. :)
    අනේ ගොනෝ. තොපි අවුරුදු 4ක් කැම්පස්ක් එකේ ඉගෙනගෙන එලියට එනකොට ඒ ලෙවල්වල ජොබ් වලට සෙට් වුන එවුන් එන්න ඕන තැන් වලට ඇවිත් ඉවරයි. ඊටපස්සෙ උපාධියත් තියාගෙන ඒ ලෙවෙල් එවුන් යටතෙ වැඩකරන්න තියෙන්නෙ,:lol:අන්න එහෙම පු* කහගන්න නියපොත්ත නැති එවුන්ට මොනවට ඉරිසියා කරන්නද? ඔය මම නෙමෙයි බන්. මම ට්‍රයි කලා කලින් කපලා හින්දා පස්සෙ කපන්න කිව්වා.:lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අනේ ගොනෝ. තොපි අවුරුදු 4ක් කැම්පස්ක් එකේ ඉගෙනගෙන එලියට එනකොට ඒ ලෙවල්වල ජොබ් වලට සෙට් වුන එවුන් එන්න ඕන තැන් වලට ඇවිත් ඉවරයි. ඊටපස්සෙ උපාධියත් තියාගෙන ඒ ලෙවෙල් එවුන් යටතෙ වැඩකරන්න තියෙන්නෙ,:lol:අන්න එහෙම පු* කහගන්න නියපොත්ත නැති එවුන්ට මොනවට ඉරිසියා කරන්නද? ඔය මම නෙමෙයි බන්. මම ට්‍රයි කලා කලින් කපලා හින්දා පස්සෙ කපන්න කිව්වා.:lol:

    ane itin apita ehema wada karanna wenawanan ai oya ochchara bayawela..api degreeya aran enakota oya apita wada ihala post ekaka innnako.. oya ka gahana widiyen penawa oyata ehema ihala post ekakata thiya pahala post ekakatawat enna bari bawa... :lol::lol::lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මට කියන්න තියෙන්නේ එක දෙයයි.... මුන් කවුරු වුනත් කඩල බිදල දාල තියෙන්නේ පොදු දේපළ.... හිතන්නෙපා අයේ ඕව ඉක්මනට හැදෙයි කියල..... කාලකන්ණි...

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::(:(:(:(:(:(
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    ane itin apita ehema wada karanna wenawanan ai oya ochchara bayawela..api degreeya aran enakota oya apita wada ihala post ekaka innnako.. oya ka gahana widiyen penawa oyata ehema ihala post ekakata thiya pahala post ekakatawat enna bari bawa...
    ehema post ekaka idagena kiyanne ponsiyo :lol::lol::lol: thopi kadadasiwala kurutu gagenama hitapiyaw :P
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    mkakda kiyapan balanna post eka?? nagara sabawe "senior wasikili kamkaru" da? :P:P:P ubata eeta wada hoda post ekakata yanna puluwanda ? :rofl:

    ape wasikiliyak tiyenawa ,sudda karala deela yanna warenko.. uba wage senior porak ena eka wada hodai.. :P
    ekata thope batch eke inna salli nathi anathayekwa dapan :P
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ekata thope batch eke inna salli nathi anathayekwa dapan :P

    salli nathth mole tiyena ewunwa danna ba bn..mole nathi ekekwa mai daanna ona.. ubawama tamai hariyanne.. :rofl::P:P:P

    mko post eka kiyanna baritaran lajjai da?
    "anaathayo and sons" company eke MD eka uba? :rofl:

    rajaye uni wadak na,ganan ganne na private ganan gannawa kiyala uba kiwwwata uba giyapu private ladarame nama kiyannat lajjai ne ubata..ane bn oya redda galawala katakarapankoo,lajja nadda tawat oka adan inna.. api nan ona welawka kiyanawa api UoM engineering kiyala.. ko ubalata ehema kiyanna kondak? :lol:

    apita terenawa ubala wage po*na dial kochchara kagahuwat atula his kiyala..ekai ganan ganne natte..uba mahaloku dial ekak nan uba giyapu uni ekai(ubala kiyannawa ati uni kiyala,wena kawrut kiyanne na :lol: ) karapu degreeyai ( ekatat deg kiyala kiyanne ubala witarai) metana post karapanko.. dan ubata tiyena post ekat kiyapanko... ethakota api piligannawa uba mara dial ekak uba kiyana de hari kiyala.. :D mn ubata oya challenge eka meeta kalinut kara matakada ubata?uba edat eka baragatte na pon*aya.. puluwan an adawat baraganinko. lajjawa poddakwat nadda bn mechchara ahaddi??? :P:P
     

    charitha chandi

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    4,619
    161
    63
    machan mama num kiyanna yanna kiyala nawi...! NTD ayata honda thank hadala denna ona eyalage studies walata...! nathnum hadama ma prashna wenna puluwan...! Eng,NDT walin behi wena degollanma apa rattata ona wadagat pirisak..!
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    machan mama num kiyanna yanna kiyala nawi...! NTD ayata honda thank hadala denna ona eyalage studies walata...! nathnum hadama ma prashna wenna puluwan...! Eng,NDT walin behi wena degollanma apa rattata ona wadagat pirisak..!

    na machan,api kiyanne na ee course eka nawattanna ona kiyala.. eyalage tiyenawa asadarana illeem & apita asadaranayak wena wada..

    apita eyalawa elawanna ona na,eyalata tanak hadanawa 2000 idan diyagama,api kiyanne ikmanata eyalawa ekata yawanna kiyala. mkada dan nam kohomawat ee wage marayo ekka ekata campus eke inna bane..eka ape jeewita arakshawata tharjanayak..

    1998 di ee kalakanni marayo ape E fac eke kenek wa maruwa.. me awruddeth karanna haduwe ekamai,eth wasanawakata ee ayya beruna yantan.. eyage wasanawata.. eyin passe kamituwak pathkara mekata wisadumak denna..eken dunna warthawak Dayantha wijesekara kamitu warthawa kiyala.eke tibuna yojana walata E fac studnts society ekat , ndt stdnts socty ekat piligatta..eke tibune mewa.. (metana tiyenne tikai,mn sawistarawa hoyala dannam.)

    diyagama tamai ndt ekata institute eka hadanne..
    ekata yanakan,

    intake eka wadi karanna ba...

    syllabus aluth karanna ba(eth 2005 di aluth karala)
    ethakota eka neeti wirodiy

    aluten hadapu building use karanna ba,atulata yannat tahanan(eth dan mechanicl eke building wala practcl karanawalu...)etakota ekat neeti wirodiy..
    anika dan oya meke kalin pic ekak dala tibune ndt eke tibuna..eke dala tiyenne tronic building eka.eka use karanna ba..eth un danne menna ape ewa kiyala..

    tawa tiyenawa..owa th hetu tamai
    eth pradana hetuwa me wage marayo ekka tawat inna bane..

    oya piliganne nadda eka?

    tawa dewal tiyenawa
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    salli nathth mole tiyena ewunwa danna ba bn..mole nathi ekekwa mai daanna ona.. ubawama tamai hariyanne.. :rofl::P:P:P

    mko post eka kiyanna baritaran lajjai da?
    "anaathayo and sons" company eke MD eka uba? :rofl:

    rajaye uni wadak na,ganan ganne na private ganan gannawa kiyala uba kiwwwata uba giyapu private ladarame nama kiyannat lajjai ne ubata..ane bn oya redda galawala katakarapankoo,lajja nadda tawat oka adan inna.. api nan ona welawka kiyanawa api UoM engineering kiyala.. ko ubalata ehema kiyanna kondak? :lol:

    apita terenawa ubala wage po*na dial kochchara kagahuwat atula his kiyala..ekai ganan ganne natte..uba mahaloku dial ekak nan uba giyapu uni ekai(ubala kiyannawa ati uni kiyala,wena kawrut kiyanne na :lol: ) karapu degreeyai ( ekatat deg kiyala kiyanne ubala witarai) metana post karapanko.. dan ubata tiyena post ekat kiyapanko... ethakota api piligannawa uba mara dial ekak uba kiyana de hari kiyala.. :D mn ubata oya challenge eka meeta kalinut kara matakada ubata?uba edat eka baragatte na pon*aya.. puluwan an adawat baraganinko. lajjawa poddakwat nadda bn mechchara ahaddi??? :P:P
    ගනන් ගන්නෙ නැත්නම් පු* කහනවට වෙන්න ඇති මෙච්චර කොටන්නෙ?:lol::lol:

    අනික අපි ඉගෙනගත්තෙ කැම්පස් එකේ නම විකුනගෙන කන්න නෙමෙයි. ලෝකෙට පොර ටෝක් දාන්නත් නෙමෙයි.:rofl::rofl:

    වැඩේ කියන්නෙ අපේ මල්ටිනැෂනල් බ්‍රෑන්ඩ් එකේ කැම්පස් අනාතයො ගන්නෙ නෑ, බන්, ඔක්කොම පහල ඉඳලා උඩට ආපු අය,එහෙම වුනාට අපේ කම්පැනිය ලෝකෙ හොඳම බ්‍රෑන්ඩ්ස් 100 අතරෙ ඉන්නව පොන්ස්. අපිට ඒ ඇති,පොත් ගුල්ලො වැඩක් නෑ, පොත් ගුල්ලො ඉන්න කම්පැනිත් අනාතයි.
    :baffled::P:P:P
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,689
    87,067
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ගනන් ගන්නෙ නැත්නම් පු* කහනවට වෙන්න ඇති මෙච්චර කොටන්නෙ?:lol::lol:

    අනික අපි ඉගෙනගත්තෙ කැම්පස් එකේ නම විකුනගෙන කන්න නෙමෙයි. ලෝකෙට පොර ටෝක් දාන්නත් නෙමෙයි.:rofl::rofl:

    වැඩේ කියන්නෙ අපේ මල්ටිනැෂනල් බ්‍රෑන්ඩ් එකේ කැම්පස් අනාතයො ගන්නෙ නෑ, බන්, ඔක්කොම පහල ඉඳලා උඩට ආපු අය,එහෙම වුනාට අපේ කම්පැනිය ලෝකෙ හොඳම බ්‍රෑන්ඩ්ස් 100 අතරෙ ඉන්නව පොන්ස්. අපිට ඒ ඇති,පොත් ගුල්ලො වැඩක් නෑ, පොත් ගුල්ලො ඉන්න කම්පැනිත් අනාතයි.
    :baffled::P:P:P

    ඔයා අහන ප්‍රශ්නෙට නෙවේනෙ උත්තර දෙන්නෙ.. පු* කහන්න නියපොත්ත නැති උබල වගේ පොර ටෝක් කාරයො අනාත කරන්නයි මෙහෙම challenges දෙන්නෙ.. :lol:

    ලොකුවට කියෙවුවට තාම චැලෙන්ජ් එක බාරගත්තෙ නෑ. මෙන්න මේකයි challenge එක.අනිත් අයගෙ දැනගැනීමට saha ubath dakke na kiyawine.. kamak na danwat balaganin :P

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1526701&page=6 (55 weni post eka)

    කෝ තාමත් කිවුවෙ නෑනෙ ඔයාගෙ degree එක/ඔයාගෙ පෝස්ට් එක මොකක්ද කියලා..ලැජ්ජද කියන්න.. :(

    අනික උබ entrepreneurship ගැන කතා කරන්නෙ. ලොකු සල්ලි කාරයෙක් කිව්ව නේද? තනියම business පටන් ගන්නෙ නෑ කියල අනිත් උන්ට බැන්න නේද? ඉතින් ඔච්චර සල්ලිකාර උබ ඇයි තනියම business/companiyak පටන් ගන්නෙ නැතුව අනුන්ගෙ කොම්පැනියක වැඩකරන්නෙ??

    අපොයි බන් උබට ලැජ්ජාවක් කියල දෙයක් ගෑවිලාවත් නෑනෙ..
     
    Last edited: