පෞද්ගලික ගිණුම් වලින් පළවන දෙවල් විතරයි අදින් පස්සේ news feed එකේ පෙන්නන්නේ
Target Hoona Well-known member Jul 15, 2016 1,134 895 113 Oct 20, 2017 #21 පෞද්ගලික ගිණුම් වලින් පළවන දෙවල් විතරයි අදින් පස්සේ news feed එකේ පෙන්නන්නේ
Hashcode Active member Jul 5, 2017 718 190 43 Badulla Oct 20, 2017 #22 මාර්ක් අයියා තව මොනා ගෙනෙයිද මන්ද FB වලට ඊයේ Food Order Service එකක් හදුන්වා දුන්න නේ.. දැනටම page වල group වල සෙල් කරන්න දෙනවා.(external payment gateway හරහා) . තව FB හරහා සල්ලි යවන පුළුවන් Friends ලට චැට් එකෙන්ම. මෙහෙම ගියාම ebay/ amazon එකට කෙලිනවා නුදුරු අනාගතෙදීම මුන්ගේම payment gateway එකක් ගෙනත්. මේ කරපු වැඩේ නම් හොදයි. මන් කොහොමත් ඔය පේජ් කාරයෝන්ව unlike කරලා දැන් ගොඩක් කල්.. ඕකුන් තමයි සමාජේ brainwash කරන්නේ. no offense btw
මාර්ක් අයියා තව මොනා ගෙනෙයිද මන්ද FB වලට ඊයේ Food Order Service එකක් හදුන්වා දුන්න නේ.. දැනටම page වල group වල සෙල් කරන්න දෙනවා.(external payment gateway හරහා) . තව FB හරහා සල්ලි යවන පුළුවන් Friends ලට චැට් එකෙන්ම. මෙහෙම ගියාම ebay/ amazon එකට කෙලිනවා නුදුරු අනාගතෙදීම මුන්ගේම payment gateway එකක් ගෙනත්. මේ කරපු වැඩේ නම් හොදයි. මන් කොහොමත් ඔය පේජ් කාරයෝන්ව unlike කරලා දැන් ගොඩක් කල්.. ඕකුන් තමයි සමාජේ brainwash කරන්නේ. no offense btw
Hashcode Active member Jul 5, 2017 718 190 43 Badulla Oct 20, 2017 #23 Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22380784 said: උන්ට ගෙවනව ද බන් Click to expand... Directly නැහැ ඒ වුනාට Facebook Audience Network එකත් එක්ක monetize කරාම පුළුවන්.(via instant article and so on) Fan depend වෙනවා . eCPM එක 3 යි නම් $3 හොයන්න පුළුවන් 1000 ad impressions වලට. https://www.alltechbuzz.net/facebook-audience-network-review/
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22380784 said: උන්ට ගෙවනව ද බන් Click to expand... Directly නැහැ ඒ වුනාට Facebook Audience Network එකත් එක්ක monetize කරාම පුළුවන්.(via instant article and so on) Fan depend වෙනවා . eCPM එක 3 යි නම් $3 හොයන්න පුළුවන් 1000 ad impressions වලට. https://www.alltechbuzz.net/facebook-audience-network-review/
tsomeone Well-known member Jul 29, 2012 4,028 620 113 Oct 21, 2017 #24 FB ekata salli deela add daganna ayatanam awulak nathi wei man hithanne, suggested post kiyala enne, e kiyanne FB wahen oro kiyanne dan athi nikan karagatta apita salli deela karaganiw kiyala
FB ekata salli deela add daganna ayatanam awulak nathi wei man hithanne, suggested post kiyala enne, e kiyanne FB wahen oro kiyanne dan athi nikan karagatta apita salli deela karaganiw kiyala
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,228 1 43,585 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Oct 21, 2017 #26 ෆෝන් එකට හොඳම ෆේස්බුක් ඇප් එක මොකක්ද?