අර දොස්තර හොඳහිත එකේ දියරකුස් ගෙ කට හඬ. දිය රකුස්ට හඬ කවන්නෙ විජේවීරද මන්දා.ලොක්කගෙ වොයිස් එක සුප්පා!![]()
![]()
අර දොස්තර හොඳහිත එකේ දියරකුස් ගෙ කට හඬ. දිය රකුස්ට හඬ කවන්නෙ විජේවීරද මන්දා.ලොක්කගෙ වොයිස් එක සුප්පා!![]()
![]()
Bankrupt වෙන්නෙ බංකොළොත් නාකි පොන්නයා නෙවෙයි රටේ ජනාධිපති
මාස තුනෙන් තෙල් පෝලිම් හැදිලා පොන්නප්පු ජනාධිපත් වෙනව කියපු එවුන් දැන් මාස හතරකුත් ගිහින් තාම ජනාධිපති උනේ නැති උනාම මේ අවුරුද්දෙ සැප්තැම්බර් වෙනකන් ඉන්නවලු. එතකොට අවුරුද්දක් ඉවරයිනේ පොන්නයෝ
එතන ඉඳන් මාස කීයක් වෙයිද.![]()
මන් හිතන්නේ JVP නායක විජේවීර පිස්සගේ voice එකම අරන් තියෙන්නේ නොන්ඩියට UNP ආණ්ඩුවෙන්අර දොස්තර හොඳහිත එකේ දියරකුස් ගෙ කට හඬ. දිය රකුස්ට හඬ කවන්නෙ විජේවීරද මන්දා.![]()

අර දොස්තර හොඳහිත එකේ දියරකුස් ගෙ කට හඬ. දිය රකුස්ට හඬ කවන්නෙ විජේවීරද මන්දා.![]()
මන් හිතන්නේ JVP නායක විජේවීර පිස්සගේ voice එකම අරන් තියෙන්නේ නොන්ඩියට UNP ආණ්ඩුවෙන්![]()

Data මගින් තැරි දාර මෝඩ ජෙප්පන් ට සත්ය අවබෝධ වෙවස්විරුද්ද කන්ඩායම් වලින් වැඩීම අපවාද අහපු මිනිස්සු දෙන්න තමයි ලන්කාවට වැඩීම වැඩ කරල තියෙන්නෙ!
ලොක බැන්කු වාර්තා මෙ!
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.MKTP.CD?end=2023&locations=LK&start=1960
Start year GDP in USD billions END YEAR GDP in USD billions Growth % Sirima Bandaranayeka 1970 2.3 1977 4.1 78.26087JR Rayawardana - UNP government 1978 2.78 1989 6.99 151.4388Ranasinghe Premadasa - UNP Government 1989 6.99 1993 10.34 47.92561Chandrika Bandaranayeka - SLPF Government 1994 11.62 2001 15.75 35.54217Ranil Wikramasinge Government / SLPF Presiedent 2001 15.75 2004 20.66 31.1746Mahinda Rajapaksa - SLPF Government 2005 24.41 2015 85.14 248.7915Mithreepala / Ranil - yahapalanaya 2015 85.14 2018 94.49 10.98191BOMB BLAST 94.49 2019 89.01 -5.79956Gotabaya Rajapaksa / SLPP Government 2019 89.01 2022 74.14 -16.706Ranil Wikramasinghe Prasident / SLPP Goverment 2022 74.14 2024 84.57 14.06798AKD 2024 84.57 2029??
දැන් ඉතින් NPP ආණ්ඩුව කියන්නේ රෝද තුනේ කරත්තයක් වගේ තමාBankrupt වෙන්න බංකොළොත් නාකි පොන්නයා නෙවෙයි රටේ ජනාධිපති
මාස තුනෙන් තෙල් පෝලිම් හැදිලා පොන්නප්පු ජනාධිපත් වෙනව කියපු එවුන් දැන් මාස හතරකුත් ගිහින් තාම ජනාධිපති උනේ නැති උනාම මේ අවුරුද්දෙ සැප්තැම්බර් වෙනකන් ඉන්නවලු. එතකොට අවුරුද්දක් ඉවරයිනේ පොන්නයෝ
එතන ඉඳන් මාස කීයක් වෙයිද.![]()
3k na, roda 1i. harakata kakul 3iData මගින් තැරි දාර මෝඩ ජෙප්පන් ට සත්ය අවබෝධ වෙවස්
දැන් ඉතින් NPP ආණ්ඩුව කියන්නේ රෝද තුනේ කරත්තයක් වගේ තමා
------ Post added on Mar 8, 2025 at 12:31 PM
Indeed, CTB bus paint karala open karana ewa thama munge mega projects.. they dont have a vision beyond that.Can't think of any mega project as they have no macro vision for the country. It will be like "Eda Vela Tours".
Uba wage lamaka tin tin lata owa noterunata terena ewun ona taram innawa ban..කවුරු ආවත් රටක් එක පාරට සංවර්ධනය කරන්න බෑ මුලින්ම මානව සම්පත සංවර්ධනය කරන්න ඕන නැතුව ඉතින් මොනදේ කරන්නත් සුදුසු අය නෑ, වැඩක් දුන්නොත් හරයට කරන්න බෑ කාටවත්, අතරින් පතර එකෙක් දෙන්නෙක් ඉඳල ඕක කරන්න බෑ අනිත් අයගෙ නිසි දායකත්වය ගන්න බැරිනම්. වී ටික ඉහල පැහෙනකම් බලා හිටපු ජාතියක්, අස්වැසුම ගන්න පෝලිම් තියෙන රටක් එක පාරට සංවර්ධනය කරන්න බෑ අනික කොහෙන්ද පටන්ගන්නෙ කියල හිතන එකත් අමාරුයි. මේක විෂම චක්රයක්.
මම නම් හැම දෙයක්ම දේශපාලන කෝනෙන් බලන වහලෙක් නෙමේ, මේකත් පක්ෂයකට ගැතිව කියපු දේකුත් නෙමේ. මෙහෙ වැඩ කරන්න අමාරුයි කියල project වලට ආපු විදේශිකයො පවා කියනව, මගේ අත්දැකීමත් ඒකම තමා. මෙහෙ ගොඩක් එවුන් කියන්නෙ පුළුවන් කියල තමයි, මෙලෝ දෙයක් බැරි වුනාට.Uba wage lamaka tin tin lata owa noterunata terena ewun ona taram innawa ban..
Lapaya kaiwaru gahuwe, serama puluwan kiyala neh.. karanna bari unama ball pass karala wedak na.. minissu tika kalayai balance inne. . results nattam pukata pain gahala elawai..
Elawala, Sakkili maina naaki seeya nuugath sajiya namal enawa kiyala newe kiyanne.. minissu wena option ekak balai..