((((මාලු පැටව් හෙල්ප් එකක් ඔන))))

cyberwar

Member
Apr 8, 2011
138
8
0
((((මාලු පැටව් හෙල්ප් එකක් ඔන))))

picture.php

මෙන්න මේ මාලු පැටව් ගහල අපේ මාලු ටැංකියේ මම උන්ව වෙන් කලා ලොකු ඈයො කොටනවා..මේ මාලු පැටව්ට මාලු කෑම දැම්මට කන්නේ නෑ වෙන මොනවද කෑම දමන්න ඔන?
:confused:
 

geethq

Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    උබෙ අම්මට *****:growl:
    මොකද බල්ලො තොගෙ අම්මට මොනවත් කිව්වද මං , උබෙ අම්ම මාළුවෙක්ද
    මම ජොක් එකක් කරේ තෝ අම්මට බනින්න එන්නෙ
     

    cyberwar

    Member
    Apr 8, 2011
    138
    8
    0
    පොන්න

    මොකද බල්ලො තොගෙ අම්මට මොනවත් කිව්වද මං , උබෙ අම්ම මාළුවෙක්ද
    මම ජොක් එකක් කරේ තෝ අම්මට බනින්න එන්නෙ

    කො කොහේද උබලගේ අම්මට බැනල තියෙන්නනේ බල්ලා..උබෙ අම්මට කිව්වේ මාලුවගේ අම්මට උබ නිකන් පු* නොදී ඉන්නවද?
     

    ruwanfer

    Well-known member
  • Mar 26, 2007
    8,110
    934
    113
    One Mile to heaven
    Biththarayak thambala Kaha made wathura tikaka (Tikak ganata hitinda) diya karala paththara pituwakata dala awwe thiyala welunama ena podi keli danda tikakin penglila yatata giyama un kanawa.

    Habai mehemath puluwan . un tika podi tank ekakata dala kaha made ekata diya karala paya 1/2kin withara aye pataw tika aragena wena tankiyakata danda.

    Meka mama goldfish patawnta kema dena widiya. Muntath hari yai.
     

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    මොකද බල්ලො තොගෙ අම්මට මොනවත් කිව්වද මං , උබෙ අම්ම මාළුවෙක්ද
    මම ජොක් එකක් කරේ තෝ අම්මට බනින්න එන්නෙ

    Hi my friend,
    fish food(eta kema ) demmata unta kanan behe
    podi nisa..anika dirawanne nehe...hondama de thama malu gas or siyasewala tikak lindakin kadala dana eka
     

    maheshsenadheera

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    18,399
    3,712
    113
    කන්ද උඩරට
    machan biththara kahamada tikak wature diya karana malu patw ina tank eke me widiyta dawsta sarayk gane daws 3k witra dana ita pase podi patwta dena puluwan frema dust kama 1k tiymwa eka hoyagana bri nam normal malu kama kudu karala dana
    hby kama wadi karagna epa ehema unoth malt patw marewi min madura therd 1ka dane mama oyata onam eke blna mam wistara dala athi
     

    gimhanmax

    Active member
  • Mar 16, 2008
    500
    143
    43
    ලොකු අයියේ මලු කෑම කුඩු කරලා දපන්...පෑටව් වෙන්කරල තියපන්.......