මාව බෑන් කරලා ,,,, රත්තරන්ට පින්සිද්ද වෙන්න

nrjayasinghe

Well-known member
  • Mar 7, 2007
    18,128
    3,559
    113
    46
    Buttala
    මචං,
    උඹට දැන් කරන්න හොඳ වැඩක් තියෙනව. අපි හැමෝම දැන් උඹව දන්නව. උඹේ ඔරිජිනල් එක අතෑරල දාපන්. තව පෝස්ට් ටිකක් වැටුනම උඹ සීනියර් වෙනව. ඔරිජිනල් එක ෆේක් උනාවේ... ෆේක් ඔරිජිනල් කරගන්න :yes::yes::yes:

    T55
    user_offline.gif


    Banned


    • Total Posts: 193
    • Posts Per Day: 6.65

    banned-T55
    user_online.gif


    Member



    • Total Posts: 34
    • Posts Per Day: 34
     

    banned-T55

    Member
    Oct 31, 2015
    47
    3
    0
    පට්ට ගූ ගඳක් එනව බන්.
    මොකෙක් හරි බඩ බුරුල් උන එකෙක් ඇවිල්ල​
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    උඹ ෆේක්ද නැද්ද කියන්න නම් දන්නේ නෑ. ඒ උනාට පහුගිය ටිකේ උඹ මේකේ වැදගත් ත්‍රෙඩ් කීපයක් දානවා දැක්කා. උඹලව බෑන් කලාම පාඩුව උඹලට නෙමෙයි බං මේ ෆෝරුම් එකටමයි.

    GT ට PM එකක් දාලා පොඩ්ඩක් කියපන්. බුවා සාධාරණ මනුස්සයා.

    මම දැනුයි මුලු ත්‍රෙඩ් එකම කියෝලා ඉවර උනේ. හැමතිස්සෙම උද්දච්ච කම තියාගෙන සමාජේ ජීවත් වෙන්න බෑ බං.
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    බැල්ලි කාපුවට පස්සෙන් එලෝනවා නේද තවම. අර මම ඊයේ දාපු ත්‍රෙඩ් එක බලපන් කොලු කුමාර. සචියම කිව්වා ඌට පාඩුවේ ස්කයිප් එකේ ඉන්න දෙන්නෙත් නෑ කියලා ලිංගික අතවර කරන්න ට්‍රයි කරනවා කියලා ඌට. :rofl::rofl:

    paw ithin u dapu dekkoth duka hithenawa , :rofl: uge genige siddi tika demmnnamma athi methana bada yanna :lol: aye mokatada ithin :rofl::dull:
     

    banned-T55

    Member
    Oct 31, 2015
    47
    3
    0
    උඹ ෆේක්ද නැද්ද කියන්න නම් දන්නේ නෑ. ඒ උනාට පහුගිය ටිකේ උඹ මේකේ වැදගත් ත්‍රෙඩ් කීපයක් දානවා දැක්කා. උඹලව බෑන් කලාම පාඩුව උඹලට නෙමෙයි බං මේ ෆෝරුම් එකටමයි.

    GT ට PM එකක් දාලා පොඩ්ඩක් කියපන්. බුවා සාධාරණ මනුස්සයා.

    මම දැනුයි මුලු ත්‍රෙඩ් එකම කියෝලා ඉවර උනේ. හැමතිස්සෙම උද්දච්ච කම තියාගෙන සමාජේ ජීවත් වෙන්න බෑ බං.
    මම අනුන්ගෙ තැනකට ආවා, කනට ගහල එලෙව්වා.

    මම උද්දච්ච නෑ බන්. ඔය පොඩි වචනෙ දැකල මාව බෑන් කරානම්. උතුමානන්ට හිතුන වෙලාවක බෑන් එක අයින් කරපුවාවෙ. මට ඒ මනුස්සයා එක්ක තරහකුත් නෑ.



     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    මම අනුන්ගෙ තැනකට ආවා, කනට ගහල එලෙව්වා.

    මම උද්දච්ච නෑ බන්. ඔය පොඩි වචනෙ දැකල මාව බෑන් කරානම්. උතුමානන්ට හිතුන වෙලාවක බෑන් එක අයින් කරපුවාවෙ. මට ඒ මනුස්සයා එක්ක තරහකුත් නෑ.




    කනට ගහල එලෙව්වුනම් පලයන්කෝ හුත්තෝ නාහෙන් අඩන්නේ ඇයි ත්‍රෙඩ් දාගෙන
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    මම අනුන්ගෙ තැනකට ආවා, කනට ගහල එලෙව්වා.

    මම උද්දච්ච නෑ බන්. ඔය පොඩි වචනෙ දැකල මාව බෑන් කරානම්. උතුමානන්ට හිතුන වෙලාවක බෑන් එක අයින් කරපුවාවෙ. මට ඒ මනුස්සයා එක්ක තරහකුත් නෑ.




    මේකේ ඇඩ්මින්ට බං උඹ කියන පුද්ගලයා ගැන නිකන් ඉල්ලීමක් නොකර අහම්බෙන් ඇස ගැටෙන්න තියෙන සම්භාවිතාවය අඩුයිබං. ඌට කියලත් වැඩ තියෙනවනේ අනික මේකේ මෙම්බර්ස්ලා සෑහෙන ගොඩක් ඉන්නවනේ. උඹ PM එකක් දාලා ඉල්ලීමක් කරපන්. නැත්නම් පොඩ්ඩක් ඔය ඉන්න අඩි 3 -4 න් පොඩ්ඩක් බිමට බැහැලා දත් කිඹුලට කියහන් මේක බෑන් කරවලා අරක අන්බෑන් කරවලා දෙන්න කියලා පෞද්ගලික මැදිහත් වීමකින්.
     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    උඹට මූලක් ගින්නද බං අද මේ ඇවිලෙන්නේ දකින දකින එකා එක්ක?
    :rolleyes:

    මුත් එක්ක නම් මේ ආතල් එකට බන් ..අරුට කියල තිබ්බ දේ උබ දැක්කනේ ..එක ඉතින් මම ගොඩක් කලින් කියන්න හිටපු දෙයක්, වෙලාවක් අවා කිව්වා :yes::yes:
     

    banned-T55

    Member
    Oct 31, 2015
    47
    3
    0
    මේකේ ඇඩ්මින්ට බං උඹ කියන පුද්ගලයා ගැන නිකන් ඉල්ලීමක් නොකර අහම්බෙන් ඇස ගැටෙන්න තියෙන සම්භාවිතාවය අඩුයිබං. ඌට කියලත් වැඩ තියෙනවනේ අනික මේකේ මෙම්බර්ස්ලා සෑහෙන ගොඩක් ඉන්නවනේ. උඹ PM එකක් දාලා ඉල්ලීමක් කරපන්. නැත්නම් පොඩ්ඩක් ඔය ඉන්න අඩි 3 -4 න් පොඩ්ඩක් බිමට බැහැලා දත් කිඹුලට කියහන් මේක බෑන් කරවලා අරක අන්බෑන් කරවලා දෙන්න කියලා පෞද්ගලික මැදිහත් වීමකින්.
    අර ත්‍රෙඩ් එකේ දාපු පොඩි වචනෙ දැක්කෙ කොහොමද බන්?
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    අර ත්‍රෙඩ් එකේ දාපු පොඩි වචනෙ දැක්කෙ කොහොමද බන්?

    ඒක දැක්කේ මේකේ ඉන්නවා බං චීත්ත වගේ සෙට් එකක් පොඩ්ඩ බැරි වෙද්දි ලොක්කට රිපෝර්ට් කරන. ලොවෙත් ත්‍රෙඩ් එක දාන එකත් නෙමෙයි ත්‍රෙඩ් එකේ සම්බන්ධ එකත් නෙමෙයි වෙන අහක ඉඳන් සෙට් එකක් ඉන්නවා රිපෝර්ට් කරන. මම අර දවසක් ලොක්කා මට වෝනින් එවපු පරණ PM එකක් ස්ක්‍රීන් ශොට් දාලා මේකේ ඒකත් රිපෝර්ට් කරපු අපතයෝ හිටියනේ. ආයේ වෝන් කලා ලොක්කා ඒකට.
     

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,489
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    බැල්ලි කාපුවට පස්සෙන් එලෝනවා නේද තවම. අර මම ඊයේ දාපු ත්‍රෙඩ් එක බලපන් කොලු කුමාර. සචියම කිව්වා ඌට පාඩුවේ ස්කයිප් එකේ ඉන්න දෙන්නෙත් නෑ කියලා ලිංගික අතවර කරන්න ට්‍රයි කරනවා කියලා ඌට. :rofl::rofl:

    ආහ් ඒවා දැනගෙනද උඹ සචියට අනිසි ලිංගික චෝදනා කරන්නේ.

    iye image eka dekkada :rofl: reply karanne p*nna h*ththa kiwwahama vitharai
    kochchara hodin machan kiwwath nae p*nna h*ththa kiwwa gaman EI gagena duwagena enawa

    https://gyazo.com/db37474e52d9728c08e93c3667eb8595

    :rofl:
     

    RIDER89

    Member
    Feb 26, 2015
    11,249
    554
    0
    මෙහේ
    අපි කැපෙනවා බන්..දැන් රෑ උනා..

    සගියා....
    ඕක කූරියා ගැහුවාම වලට පස් ටික දාපන් කොල්ලො හරියට පිළිවෙලට ඈ