තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!!
GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි
තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!!
GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි
දැක්කෙත් දැං.......
මේ මොන හුයන්නෙක් ද යකෝ මේහ්!![]()




මේ මචන් මගේ ෆේක් එක,,
අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,
ආපු එව්න්,ඇන ගත්ත එව්න්, නාගත්ත එව්න්, තාම ඉන්න එව්න්, එකී නොකී ගොඩක් අයගෙ නොම් බරේ මම දන්නව. උඹල නිකන් නයට කහින්නෙ නැතුව ඉඳපල්ල
ආගිය ඒවා කියන ඌ මේකෙ ඇඩ්මින් ද?
මට නම් ඌත් එක්ක කිසි අව්ලක් නෑ,, ඌ දන්න දේවල් ගොඩක් තියෙනවා.
හැබැයි ඌ සමහර දේවල් ගැන අන්තගාමීව කතා කරන්නෙ. අන්න ඒක තමයි උගේ අව්ල.



අහක ඉන්න ඔයාවත් අල්ලලා නේද


ou ban crazybuddy ya nam ela porak
uva magadi hambaunath kadekata ekkagena gihin tekak aran denava mama
oka thamai me site eke epama karapu charithe 
දැක්කෙත් දැං.......
මේ මොන හුයන්නෙක් ද යකෝ මේහ්!![]()
ඇයි දතාව විතරද පේන්නේ. මම මේ ටිකේ වැඩිය කිසිම ත්රෙඩ් එකක පෝස්ට් දැම්මේ නෑ අහක ඉන්න මාවත් අල්ලලා කාපුවාගේ වේදනාවට.![]()
ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!!
GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි
ඇයි දතාව විතරද පේන්නේ. මම මේ ටිකේ වැඩිය කිසිම ත්රෙඩ් එකක පෝස්ට් දැම්මේ නෑ අහක ඉන්න මාවත් අල්ලලා කාපුවාගේ වේදනාවට.![]()
me tho mokada magen video illanna kiyala eka eka then wala dala thiyenne 
ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.
ඇයි gtට හැමෝටම එක විදිහට සලකන්න බැරි
ඔහේ නිකන් කෑ ගහන්න එපා බන්, හිරිකිතයි.
ඇයි gtට හැමෝටම එක විදිහට සලකන්න බැරි


tho genannam ithin ahanna deyakye kolu karayaneme tho mokada magen video illanna kiyala eka eka then wala dala thiyenne
![]()





මම ගෙස්ට් කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන කාලයක් හිටියා මචන්. දැන් උනත් බලපන් ගෙස්ට්ලා කීයක් ඔන්ලයින් ඉන්නවද කියල. මම ත්රෙඩ් දාන්නමයි reg උනේ.රත්තරං;19212718 said:
මචෝ උබව බෑන් කරල තියෙන එකම හේතුව මෙන්න මේක
"මේ මචන් මගේ ෆේක් එක,,
අවුරුදු පහ හයක ඉඳන් මේකෙ උන දේවල් මම දන්නව බන්,"


මම ගෙස්ට් කෙනෙක් විදිහට සෑහෙන කාලයක් හිටියා මචන්. දැන් උනත් බලපන් ගෙස්ට්ලා කීයක් ඔන්ලයින් ඉන්නවද කියල. මම ත්රෙඩ් දාන්නමයි reg උනේ.
"මේ කාගෙ ෆේක් එකද" කියල අහපු එකට තමයි මම, මේ "මගේ, ෆේක් එක" කියල දැම්මෙ.
ත්රෙඩ් එකේ ටොපික් එක ගනන් ගන්න එපා බන්, උඹ ගැන අබමල් රේනුවකවත් අව්ලක් නෑ![]()


