මාස ගානකට පස්සෙ කිරිපිටි හම්බුනා..

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,375
    1
    101,240
    113
    34
    Kalutara
    මෙන්න හම්බුන එක. රුපියල් 20 තේ කඩේකින් ගෙනාවෙ. පොර තේ හදන්නෙ මෙව්ව දාලලු. මම තුනක් ඉල්ලුවම එකක් දෙන්නම් කියල දුන්නෙ. මේ තරම් අරපිරිමැස්ම කියල දුන්න ගෝටාභය ජනාධිපතිතුමනි ඔබට පිං..

     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    ඕක කපනකොට පැකට් එක කොනේ කෙලවරේ තියෙන පිටි ටිකට වතුර ටිකක් දාලා දිය කරලා ගන්න අමතක කරන්න එපා.

    පැකට් එක ඉවර උනාම, ඒකට වතුර දාලා හොල්ලලා පාවිච්චියට ගන්න. නැත්නම් අපරාදේ.
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,789
    19,767
    113
    ඕක කපනකොට පැකට් එක කොනේ කෙලවරේ තියෙන පිටි ටිකට වතුර ටිකක් දාලා දිය කරලා ගන්න අමතක කරන්න එපා.

    පැකට් එක ඉවර උනාම, ඒකට වතුර දාලා හොල්ලලා පාවිච්චියට ගන්න. නැත්නම් අපරාදේ.
    Ea ganatama rata watuna itin
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    ඕක කපනකොට පැකට් එක කොනේ කෙලවරේ තියෙන පිටි ටිකට වතුර ටිකක් දාලා දිය කරලා ගන්න අමතක කරන්න එපා.

    පැකට් එක ඉවර උනාම, ඒකට වතුර දාලා හොල්ලලා පාවිච්චියට ගන්න. නැත්නම් අපරාදේ.
    kalin oka 18 ta tibbe pudumai thama 20 i kiwwama parana stock wenna athi
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,232
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    ube phone eke pickme food app eka dala , search karapan milk powder kiyala
    bonlack laxpary wage ewa thiye , ekak gannin 45-30 min wage gedarata genna ganna puluwan
    maaath gatta 1KG laxpary ekak old price walata
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අමු මෝඩයෙක්, ඕව බිලමද කොහෙද තොට මොලේ නැත්තෙත්
     
    • Sad
    Reactions: B.Chat