<<<<<මාස තුනකට පසු දුප්පත් පැලක සිදු විය හැ&#3482

cybernalin

Member
Nov 25, 2009
3,784
361
0
ගල්පාත මහත්තයා;11133590 said:
හිනා වෙන්න නෙවෙ, තෙරුම් ගන්නයි දැම්මේ, උබට හිනා වෙන්න ඕනනම් වෙන මොකක්හරි හොයාගනින් මචන්

හා ඈ තේරුම් ගියා.... :rofl::rofl:
 

senarath

Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    ගල්පාත මහත්තයා;11130915 said:
    අපිට හාල් හිගයක් නෑ බං එක එකාගෙන් පිනට කන්න,
    කැමතිනම් උබේ අම්මව යවපන්
    උබ වගේ රටට බරක් වෙච්ච එකෙක්ට
    බත් තම්බ තම්බ කවන කොට සෑහෙන්න වියදමක්නේ


    :D:D:D:D:D:D:D
     

    PCUser

    Member
    Oct 9, 2011
    4
    2
    0
    අනේ මහතුනේ ගලයට වු දුක දැකලා
    සෙනෙහෙ සිතින් අනුකංපා උපදවලා
    හාල් කිලෝඑක ගන්නට දිරි දිලා
    රැපියල සතපනහ දෙමු අපි පිං කතලා

    හැම ගනි නිවේ කුසගිනි ඇතිවු කලට
    ගුණදමි ‍නසයි කුසගිනි ඇතිවු කලට
    හාල් කිලෝ එක ලිපඋඩ නැති කලට
    අමිම අක්ක විකුණයි අපෙ ගල්පාත

    මේ වගේ දුකක් කිසි කෙනෙකුට වෙන්ඩ එපා
    කන්නට බත්පතක් හෙම නැතිවෙන්ඩ එපා
    අමිමා අක්ක ගණිකාවන් කරනු එපා
    ගල්පාතයෝ ජඩකමි අත් හරිනු හොදා
    :(:(:(:(:(:no::no::no::rofl:
     
    • Like
    Reactions: elaballa

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ගල්පාත මහත්තයා;11133357 said:
    උබ මට පිම් කරලා එවලා එවපු දේම මෙතනත් දාලා,
    ඉන්න මමත් උබට පිම් කරපු එකත් දාන්නම්,
    තේරුම් ගන්නවනම් තේරුම් ගනින්


    අම්මෝඔ මව බය උනනෙ මචන්:rofl:
    මොකො කරන්නෙ මම දැන්?:rolleyes:
    මෙ උබ මම ගැන දන්නෙ නැති නිස මම උබට උබ බැනපු බාශවෙන් බනින් නෙ,

    මුලින් තෙරුම් කරනම්,
    මචන් මගෙ ත‍්‍රෙඩ් වලට බනින කගෙවත් මම රෙප් කපන් නෙ..
    කවදාවත් කරලත් නෙ,
    කරන්නෙත් නෙ..
    එක උබ පිලිගන්නවනම් පිලිගන්න, එකයි ඇත්ත
    මචන් එලකිරි එකෙ මට ගොඩක් යලුවො ඉන්නව

    උන් මන් ගෙන දන්නව හොදට,
    සමහර විට උන් උබෙ රෙප් කපන්න ඇති සුනිමල් වගෙ උබත් කුඩු දුමින්දට සපෝට් කියල,
    උබ GT ගෙන් අහපන්, නැත්තම් tintin123 අහපන් උබෙ රෙප් කැපුවෙ කව්ද කියල,

    උබ ෆෙක් එකවුන්ට් එකක් නෙවෙයිනම් උබට අනිව උදවු කරයි .
    ටොපියක්වත් ගන්න බැරි මල ඉලව් රෙපක් හින්දා
    මට උබත් එක්ක වැල්ලවත්තේ ගහගන්න ඔනෙ නෙ බන්,
    නිකන් මොඩ කතා කියන්න එපා.

    Bayagulla.... Duwala Gihin Pana Beraganin...... Duwapiya,,,,,
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    :lol::lol::lol::lol: වැල්ලවත්තේ ගහගන්න
    උබලට පිස්සුද බන් :lol: මට හමිබෙචිච රෙප් ටික දැක්කනමි මචන් උබල වෙඩි තියා ගන්නව:lol::lol:
    පිස්සු කෙලින්ඩ එපාබන් කුල් එකේ හිටපල්ල ,බැන ගත්ත එතනින් ඉවර කරපල්ල, ඔව මොනවද :yes: මමත් මේවට සමිබන්දයිනෙ, මගෙ නමි කාත් එක්කවත් තරහක් නැ, කුල් එකේ හිටපල්ල:yes:;)

    picture.php

    Umbathama ehenam -rep dena eka..
     
    Bayagulla.... Duwala Gihin Pana Beraganin...... Duwapiya,,,,,

    කොහෙ දුවන්නද බං?
    නිකන් මෝඩයෙක් වෙන්නෙ නැතුව ඉදහන්,
    තෙර්ඩ් එකක් කියවලා තෙරුම් ගන්න බෑ කියලා මොනා කරන්නද බං,
    උබලා වගේ මෝඩයෝ මම ඕන තරම් එලකිරි එකේ දැක්කා, :lol:
    උබත් මට එකෙක් විතරයි:lol::lol::rofl:
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ගල්පාත මහත්තයා;11137300 said:
    කොහෙ දුවන්නද බං?
    නිකන් මෝඩයෙක් වෙන්නෙ නැතුව ඉදහන්,
    තෙර්ඩ් එකක් කියවලා තෙරුම් ගන්න බෑ කියලා මොනා කරන්නද බං,
    උබලා වගේ මෝඩයෝ මම ඕන තරම් එලකිරි එකේ දැක්කා, :lol:
    උබත් මට එකෙක් විතරයි:lol::lol::rofl:

    umba man gena danne naha malli....... mage yaka aussaganne nethuwal pala....
    ude pandarinma......





    :lol:
     
    • Like
    Reactions: erozan

    eranda444

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    mey wage deyak wenna puluwan ape rate minissunta horek ,kudu kaarayek , minimaruwek minissunge chande ganna deyak nikan denawanam uge passenma wetila edi e dey denakan .

    gal bothalayatai , bath packet ekatai meeting walata munge boru baila ahala jaya wewa kiyanna yana pirisak inna ratakne meeka :)
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Umbathama ehenam -rep dena eka..

    පිස්සුද බන් මම මොකටද ඔයාට -රෙප් දෙන්නෙ? මම කාටවත් -රෙප් දිල නැ, ඔනෙම කෙනෙක් කයනවනමි දුන්න කියල එක එප්පු කරන්ඩ පුල්වන් මට දුන්නෙ නැ කියල -+රෙප් එකක් ඒ කියන කෙනාට දිල. ඔන්න දැන් මම erozan1234 කියල +රෙප් එකක් ඔයාට දෙනව වැඩෙි ඉවරයිනේ මමනමි නෙමේ මචන් දුන්නේ :yes: දුන්න එකා හොයා ගන්න :yes:
     
    අනේ මහතුනේ ගලයට වු දුක දැකලා
    සෙනෙහෙ සිතින් අනුකංපා උපදවලා
    හාල් කිලෝඑක ගන්නට දිරි දිලා
    රැපියල සතපනහ දෙමු අපි පිං කතලා

    හැම ගනි නිවේ කුසගිනි ඇතිවු කලට
    ගුණදමි ‍නසයි කුසගිනි ඇතිවු කලට
    හාල් කිලෝ එක ලිපඋඩ නැති කලට
    අමිම අක්ක විකුණයි අපෙ ගල්පාත

    මේ වගේ දුකක් කිසි කෙනෙකුට වෙන්ඩ එපා
    කන්නට බත්පතක් හෙම නැතිවෙන්ඩ එපා
    අමිමා අක්ක ගණිකාවන් කරනු එපා
    ගල්පාතයෝ ජඩකමි අත් හරිනු හොදා
    :(:(:(:(:(:no::no::no::rofl:

    කවියක් ගෙතුවට දවසම තටමාලා
    වැසිකිලි වලට වැටුනේ නැත උබේ මළපා
    කියවා තේරුම් ගන්න බැරි වුන මිහරකා
    ගෙට ගොස් බලනු උබේ අක්කා බඩ විලා

    :sorry::sorry::confused:
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    ගල්පාත මහත්තයා;11137300 said:
    කොහෙ දුවන්නද බං?
    නිකන් මෝඩයෙක් වෙන්නෙ නැතුව ඉදහන්,
    තෙර්ඩ් එකක් කියවලා තෙරුම් ගන්න බෑ කියලා මොනා කරන්නද බං,
    උබලා වගේ මෝඩයෝ මම ඕන තරම් එලකිරි එකේ දැක්කා, :lol:
    උබත් මට එකෙක් විතරයි:lol::lol::rofl:

    උඹ ගලක් බන්...
    උඹ මුලින්ම කිව්වේ උඹට බෙනල Comment එකක් දාන්න...
    එතකොට උඹේ thread එක ඉඳිරියට යයි...අනිත් එවුන් කට එරල බලයි
    umbane mata call karala kiwwe umbata baninna kiyala....
    එහෙම කියපු උඹ දෙන කියන්නේ වෙන කතාවක් නේ....
     
    umba man gena danne naha malli....... mage yaka aussaganne nethuwal pala....
    ude pandarinma......





    :lol:

    එලකිරි එකේ දැක්ක හොදම රෙප් අමාරුවා උබයි,
    උබේ හැටි මම දන්නේ නෑ තමා,
    දැන ගත්තා කියලා මහා වෙනසක් වෙන්නෙත් නෑ,
    මම කිව්ව විදියට GT හරි tintin123 අහපන් මෙතන බොරුවට බෙරිහන් නොදි,
    උබේ ෆෙක් එකවුන්ට් තියන නිසා උබ අහන්න බයද රෙප් කැපුවේ කවුද කියලා,
    උබලව හරියන්නේ සමනල site එකකට බං.
    කොච්චර කිව්වත් උබ තේරුම් ගන් නේ
     

    LEEDER

    Member
    Oct 12, 2011
    169
    7
    0
    ***HEAVEN***
    පිස්සුද බන් මම මොකටද ඔයාට -රෙප් දෙන්නෙ? මම කාටවත් -රෙප් දිල නැ, ඔනෙම කෙනෙක් කයනවනමි දුන්න කියල එක එප්පු කරන්ඩ පුල්වන් මට දුන්නෙ නැ කියල -+රෙප් එකක් ඒ කියන කෙනාට දිල. ඔන්න දැන් මම erozan1234 කියල +රෙප් එකක් ඔයාට දෙනව වැඩෙි ඉවරයිනේ මමනමි නෙමේ මචන් දුන්නේ :yes: දුන්න එකා හොයා ගන්න :yes:

    mata -rep dunne naha ban... galaya call karala kiwwa ehema kiyanna kiyala....
    uta me thread eka famous karala rep ganna wenna ethi......
    meka mara rep higannek ne...