මා සෙවනගල කාමේශ්වරී රසායනය මිල දී ගත්මි.

EvelynCarnahan

Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    Focus කරන්න හොදයි කියපු නිසා අර ගත්තා. Order කරායින් පස්සේ තමයි දන්නේ කාමේෂ්වරී බාවිතය කරන්නේ Sex වලට කියලා. ජීව ශක්ති රසායනය ගන්නවා ඊලග සැරේ. කමක් නැහැ ඉතිං දැන්. :D ඉතිං මේක පාවිච්චි කරන්නේ කොහොමද? මේකේ තියෙන්නේ නම් වද්‍ය උපදෙස් මත දිනකට දෙවරක් එලකිරිත් එක්ක ගන්න කියලයි. මගේ ලග වද්‍ය වරයෙකුත් නැහැ එලකිරිත් නැහැ. ඒ නිසා මම මෙහි උදව් පතනවා. මට ඕනේ ආතල් එකක් ගන්න නෙවේ Focus වෙන්න. Focus වෙන්න කොච්චර ප්‍රමාණයක්ද කන්න ඕනේ? එකක්ම කෑවොත් අවුල් යයිද? :baffled: එතකොට Sex කරන්න නම් කොච්චර කන්න ඕනෙද? ගැහැණු පාර්ශවයට දුන්නට අවුලක් නැත්ද? :nerd: මේක වැඩ කරන්න කොච්චර වෙලා යනවද? පාවිච්චි කරන/ කරපු අය උපදෙසක් දෙන්න. මාත් කාලා බලලා ගුණ අගුණ මම කියන්නම්. :yes:

    IMG-20221102-1319301.jpg


    thumbnail.jpg
     
    Last edited:

    alex007

    Well-known member
  • May 17, 2007
    821
    1,676
    93
    මාත් ගත්තා, මෝදක කහපාට. මුල් දවසේ වැනිලා මිල්ක් එකක් එක්ක ගැහුවේ, පැය 2.5ක්ට පස්සේ පොඩ්ඩක් හිනායන ගතියක් දැනුනා. රිලැක්ස් ගතියක් දැනුනා ඒත් ඒක වැඩි වෙලාවක් තිබ්බේ නෑ. ඔලුව බර ගතියක් ආවා, සෙම වැඩි වෙලා වගේ. වෙන නම් ලොකු දෙයක් වුනේ නෑ.
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    kohenda gaththe? dan hama thanama thiyenne fake jarawal. hamoma hondai kiyapu nisa kaha pata pack eke ena podi kali 12k gaththa. wadi kiyala bayata bagayak kawa mulinma. anthimata dekakma kawa. melo rahak na. kisi wenasak na. beheth rahak witharai thiyenne. mona jarawa ambarala denawada danne na
     
    • Wow
    Reactions: EvelynCarnahan

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    මාත් ගත්තා, මෝදක කහපාට. මුල් දවසේ වැනිලා මිල්ක් එකක් එක්ක ගැහුවේ, පැය 2.5ක්ට පස්සේ පොඩ්ඩක් හිනායන ගතියක් දැනුනා. රිලැක්ස් ගතියක් දැනුනා ඒත් ඒක වැඩි වෙලාවක් තිබ්බේ නෑ. ඔලුව බර ගතියක් ආවා, සෙම වැඩි වෙලා වගේ. වෙන නම් ලොකු දෙයක් වුනේ නෑ.
    matanam ehemawath gathiyak na. nikan ambaneka seeni tikak agata dagaththa witharai
     

    asankadinesg

    Well-known member
  • Mar 25, 2008
    5,084
    1
    1,278
    113
    බොරලැස්ගමුව
    kohenda gaththe? dan hama thanama thiyenne fake jarawal. hamoma hondai kiyapu nisa kaha pata pack eke ena podi kali 12k gaththa. wadi kiyala bayata bagayak kawa mulinma. anthimata dekakma kawa. melo rahak na. kisi wenasak na. beheth rahak witharai thiyenne. mona jarawa ambarala denawada danne na
    yellow ela sewanagala eka neda? kameshwari eka 3600/- da koheda.
     
    • Like
    Reactions: EvelynCarnahan

    alex007

    Well-known member
  • May 17, 2007
    821
    1,676
    93
    matanam ehemawath gathiyak na. nikan ambaneka seeni tikak agata dagaththa witharai
    Math ban. First day witarai ara widiyata danune, eeka placebo effect ekakda danne na, mokada man guiliya kapu wele indan time kara kara hitiye dan wadiy dan wadiy kiyala hitha hitha.

    Dan dawas thunak guli kewa dawasata eka gane. Second and third day nothing happened :eek:
     

    EvelynCarnahan

    Well-known member
  • Oct 21, 2022
    453
    753
    93
    123
    London, England
    ubata wadina feeling ekak one nan. kiri dada bonda epa. mulinma bagayak aran udu thalle alawagena himita sooppahan. madi nan full 1kma try karahan. kiri dala biwama power eka adu wenawa.
    අප්පිරියයි නේ. පැනිරහ ලෝඩ් එක. වදිනවා කෙසේ වෙතත් වමනේ නම් යයි

    kohenda gaththe? dan hama thanama thiyenne fake jarawal. hamoma hondai kiyapu nisa kaha pata pack eke ena podi kali 12k gaththa. wadi kiyala bayata bagayak kawa mulinma. anthimata dekakma kawa. melo rahak na. kisi wenasak na. beheth rahak witharai thiyenne. mona jarawa ambarala denawada danne na
    සෙවනගල ඔෆිසියල් එකෙන් ගත්තේ නම්
    ------ Post added on Nov 2, 2022 at 1:51 PM
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    yellow ela sewanagala eka neda? kameshwari eka 3600/- da koheda.
    yellow eka sewanagala thamai. a deka dekak nemei. sewanagala kameshwari rasayanaya (SKR) kiyala enne. kallak 200i
    Math ban. First day witarai ara widiyata danune, eeka placebo effect ekakda danne na, mokada man guiliya kapu wele indan time kara kara hitiye dan wadiy dan wadiy kiyala hitha hitha.

    Dan dawas thunak guli kewa dawasata eka gane. Second and third day nothing happened :eek:
    sirawata ban. math dawas thunak withara kawa. melo rahak na. ithuru tika thama thiyenawa. kanna bayai mona jarawada danne nathi nisa. KG walatath demand eka wadi wenakota una dema guli walatath wela wage
    ubata wadina feeling ekak one nan. kiri dada bonda epa. mulinma bagayak aran udu thalle alawagena himita sooppahan. madi nan full 1kma try karahan. kiri dala biwama power eka adu wenawa.
    kiri nathuwath try kara. no effect.

    අප්පිරියයි නේ. පැනිරහ ලෝඩ් එක. වදිනවා කෙසේ වෙතත් වමනේ නම් යයි


    සෙවනගල ඔෆිසියල් එකෙන් ගත්තේ නම්
    ------ Post added on Nov 2, 2022 at 1:51 PM
    ehema appiriya na ban. beheth rahak enawa thamai. uba kohomada official kiyala danagaththe? fb page ekakin da order kare? order karapu link ekath dapan balanna
    ------ Post added on Nov 2, 2022 at 2:00 PM
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,610
    25,966
    113
    Sewanagala Sanjiwani Aurweda - Original

    බාගයක් බුලත් කොලේක ඔතලා කටේ තියාගෙන පැය බාගයක් විතර සූප්පු කරන්න..සීනි / පිටි අධික බීම කෑම ගන්න.

    එක පාරටම ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ මත් වෙනවා.

    හොඳ මනෝ පාරක් දාගෙන සිංදුවක් අහන්න. බයික් / එළවන්න යන්න එපා.
    ජිගියක් දාන්නත් පුලුවන්..🤣
    පහුවදා පොඩි ඌශ්ණ ගතියක් දැනෙයි.
    නාන්න උදේම. දවසම කම්මැලි වගේ පහුවදාට.
     

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    Sewanagala Sanjiwani Aurweda - Original

    බාගයක් බුලත් කොලේක ඔතලා කටේ තියාගෙන පැය බාගයක් විතර සූප්පු කරන්න..සීනි / පිටි අධික බීම කෑම ගන්න.

    එක පාරටම ඔලුවට පොල්ලෙන් ගැහුවා වගේ මත් වෙනවා.

    හොඳ මනෝ පාරක් දාගෙන සිංදුවක් අහන්න. බයික් / එළවන්න යන්න එපා.
    ජිගියක් දාන්නත් පුලුවන්..🤣
    පහුවදා පොඩි ඌශ්ණ ගතියක් දැනෙයි.
    නාන්න උදේම. දවසම කම්මැලි වගේ පහුවදාට.
    ගම්නෙ කොහෙන්ද :rolleyes: :baffled: