මම නොටීස් කරපු දෙයක් තම මැලේසියා වල එලෙක්ට්රොනික් අයිටම්ස් වල ගනණ සෑහෙන්න අඩුයිනෙ.
මට iPhone එහෙම ඒ Malaysia කාලෙ හිටපු එකෙක් ලිස්ට් එකක් එවුවා ඒවත් එහෙමයි ගොඩක් අඩුයි
කාලයක් තිස්සෙ ගන්න හිටපු වොච් එකක් තමා මේක. බලපන්කො ඒ ඒ රටවල් වල ගනන් බලන්න පුලුවන් මේකෙන්ම. සාමාන්යෙන් මැලේසියා වල ගනන් අඩුයි.
https://www.tissotwatches.com/en-my/t0064073603300.html
Any Idea???
මට iPhone එහෙම ඒ Malaysia කාලෙ හිටපු එකෙක් ලිස්ට් එකක් එවුවා ඒවත් එහෙමයි ගොඩක් අඩුයි
කාලයක් තිස්සෙ ගන්න හිටපු වොච් එකක් තමා මේක. බලපන්කො ඒ ඒ රටවල් වල ගනන් බලන්න පුලුවන් මේකෙන්ම. සාමාන්යෙන් මැලේසියා වල ගනන් අඩුයි.
https://www.tissotwatches.com/en-my/t0064073603300.html
Any Idea???
Last edited: