මිනිස්සු ටික ටික ආන්ඩුවට ප්‍රසිද්දියේම විරෝදය පානව නේද ?

තොත්ත බබා

Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    මිනිසුන්ට වැදගත් වෙන්නෙ සල්ලි එන එකක් මිසක් වෙන දෙයක් නෙවී. හොරු ඇල්ලුවා කියලා, රට ලස්සන උනා කියලා (තාම ලබ්බක්වත් වෙලා නෑ) උන්ට වැඩක් නෑ. උඹට අමතකද දන්නෙ නෑ මුන් කියපු මුලිකම දේවල් තමා ලයිට්/වතුර/තෙල්/බදු වගේ ඒවා අඩු කරනවා කියලා. මිනිස්සු ඒව තමා අල්ලන්නෙ නැතුව මහින්ද හිරේ දාන ඒවා වගේ ඒවා නෙවී.

    ඕක නොකලොත් ඕක කරනවා කියලා පොරොන්දු වෙන ඊලඟ එකාට මුන් චන්දේ දෙනවා. ලංකාවෙ දේශපාලනය හරි සරලයි.

    මේක තමා ඇත්ත,
    අරගලය කියන්නෙ තනිකරම බඩ මූලික ක්‍රියාවලියක්
    අපේ බත් ගිල ගිල ගෙට වෙලා උන්න අම්මන්ඩිල පාරට බැස්සෙ බඩට පාර වැදුන නිසා


    Maru miniha! issellama JVP hitiya, Passe Cylindereta set una, ita passe Ranilta puka pennala Sajiyata set una 😂😂

    ser234.jpg

    muu honda waddek habai
    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 12:44 PM
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    කලින් ආණ්ඩු දෙකම (2015/2019) ගෙදර ගියේ මිනිස්සුන්ට සල්ලි නැතුව නෙමෙයි නේ. ඇරියස් එකට. ඇත්තටම සිංහලුන්ගේ ආතල් එක තියෙන්නේ කාට හරි පීඩාවක් වෙනකොට. මහින්ද දිනුවේ ඒකයි. දෙමලට ඇරපු සතුටින්. ජවිපෙ ආයුෂ තියෙන්නෙත් පොහොට්ටුව හිරේ යන නිවුස් තියනකම් විතරයි. හපන්න පොදු හතුරෙක් ඉන්න කම් ආණ්ඩු දුවනවා. රනිල්ට බැරි වුණා ඒ ආතල් එක සපයන්න.
    මේක 100% හරි නෑ , ඒ කාලේ මිනිස්සු පීඩනෙන් හිටියෙ (පීඩනය කියන්නෙ සාපෙක්ශ දෙයක්). මිනිසුන්ට හැමතිස්සෙම මොනාහරි දෙයක් වැඩියෙන් ඕනා. ඊටපස්සෙ කරන්න තියෙන්නෙ "උඹලට ඔය සැප නැත්තෙ මෙන්න මුන් නිසා" කියලා කාවහරි පොදු හතුරෙක් මැප් කරන්න ඕනා, 2015 උනෙ ලැබ්බොර්ගිනි, රත්‍රන් අස්පයෝ. 2025 උනේ උගන්ඩා ඩොලර්, මහින්දගෙ මන්දිරෙ.

    හැබැයි ඒ හෑම පාරම ඇවිල්ලා හෑවට පස්සෙ ඊලඟට එන්නෙ අර කලින් පාර වෙච්ච පොදු හතුරා. ඌ ඇවිල්ල කරන්නෙ ලංකාවෙ උන්ට ලෙස්ටම පුකේ අරින එක. ඕක තමා cycle එක


    Den minissu oya dennam kaasi walata ahu unu kaale iwarai ban. Naakiyo nam ahu wei. Me maasa 10ta wipakesh un adana edilla balapan. Salli enawada netda, Progress ekak tiyenawada netda kiyana eka hada ganna munta already gediya pitin 4 years tiyenawa.
    ea unata wipakshe Strong Candidate kenek kauda inne kiyapan?
    දෙන්නම් කාසිවලට අහුවෙන්න නෑ? පිස්සුද බන්. උඹලා තාම දකින්නෙ ලංකාවෙ 1%ක් වගේ පොඩි ප්‍රමානයක්. ඔය දෙන්නම් කාසි කියන ඒවා එක එක සමාජයට වෙනස්. මෙතන උන් කී දෙනෙක් බදුකොටාට කඩී ගිහින් පස්සෙ වාහනයක් ගන්න බැරි උන නිසා මල පැනලා ඉන්නවද? මෙතන කී දෙනෙක් බදු කොටාට කඩේ ගිහින් පස්සෙ උන්ට වැඩීයෙන් බදු ගැහුවා කියලා මලෙන් ඉන්නවද?

    ඔය ප්‍රශ්න දෙකම විසඳනවා කියලා එකෙක් කිව්වොත් උඹ හිතන්නෙ මුන්ගෙ පුක ඒ පැත්තට හැරෙන එකක් නෑ කියලද?

    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 12:49 PM
     

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113
    දෙන්නම් කාසිවලට අහුවෙන්න නෑ? පිස්සුද බන්. උඹලා තාම දකින්නෙ ලංකාවෙ 1%ක් වගේ පොඩි ප්‍රමානයක්. ඔය දෙන්නම් කාසි කියන ඒවා එක එක සමාජයට වෙනස්. මෙතන උන් කී දෙනෙක් බදුකොටාට කඩී ගිහින් පස්සෙ වාහනයක් ගන්න බැරි උන නිසා මල පැනලා ඉන්නවද? මෙතන කී දෙනෙක් බදු කොටාට කඩේ ගිහින් පස්සෙ උන්ට වැඩීයෙන් බදු ගැහුවා කියලා මලෙන් ඉන්නවද?

    ඔය ප්‍රශ්න දෙකම විසඳනවා කියලා එකෙක් කිව්වොත් උඹ හිතන්නෙ මුන්ගෙ පුක ඒ පැත්තට හැරෙන එකක් නෑ කියලද?

    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 12:49 PM
    Den kauda ehema ekekta inne? Namal wage ekek? 😂😂

    6 wenida koti 5k kolambata :love:
    අගෝස්තු 6! රටම බේරේ වැවට 😂😂

     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,296
    25,075
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    අනුරය සිරාවට වැඩ්ඩෙක් වුනත් බයි ජනතාවට අවුරුදු 2න් 3න් ප්‍රතිඵල ඕනේ.. නැත්නම් ගෙදර තමයි.. ඕවා pure ජෙපි ඡන්ද නම් අවුරුදු 10-15 අල්ලන් ඉන්න තිබ්බා.. බයියා කියන සතාට වැඩිය දුර පේන්නේ නෑ..

    “here we go again..” වෙනවා අවුරුදු 2-3 යද්දි.. අහක ඉන්න එවුන් බැනුම් අහනවා රට කෑවා කියලා.. බොරුනම් බලපල්ලා ටිකක් ඉවසන් ඉඳලා.. 🤭
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    සිලින්ඩර් සජබයියෝන්ගේ ගොන් ආතල් කුඩු කරන්න එපා බන්
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    කලින් ආණ්ඩු දෙකම (2015/2019) ගෙදර ගියේ මිනිස්සුන්ට සල්ලි නැතුව නෙමෙයි නේ. ඇරියස් එකට. ඇත්තටම සිංහලුන්ගේ ආතල් එක තියෙන්නේ කාට හරි පීඩාවක් වෙනකොට. මහින්ද දිනුවේ ඒකයි. දෙමලට ඇරපු සතුටින්. ජවිපෙ ආයුෂ තියෙන්නෙත් පොහොට්ටුව හිරේ යන නිවුස් තියනකම් විතරයි. හපන්න පොදු හතුරෙක් ඉන්න කම් ආණ්ඩු දුවනවා. රනිල්ට බැරි වුණා ඒ ආතල් එක සපයන්න.
    ariyas aka athi kale jeppo. 2015 jeppo mainda mathiyata hora hora kiwwe nathnam dan rajapaksa kenek thaama janadaipathi.

    ehenam dan lankawe eka puthgala adayama dolar 12000 pannala. wagon R ganne target paractice karanna!


    අපේ හැඟීම් එක්කනෙ මුන් සෙල්ලං කරන්නෙ. පපුවෙ අමාරුවකුත් හැදෙන්න වගේ

    කොච්චර බලාපොරොත්තු තියාගෙනද අපි ඉන්නෙ දෙසැම්බර් වල රනිල් සර් ජනාධිපති වෙලා ජෙප්පො බංකොළොත් කරපු රට ගොඩදානකන් 🙁🙁
    ubala lape kotek janadipathi kale mona tharam balaporoththu thiyagenada?
    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 4:07 PM
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,470
    8,637
    113
    Galaha
    ලංකාවේ උන්ට මාර අමාරුවක්නේ තියෙන්නෙ ආන්ඩු මාරු කරන්න. මමනම් කියන්නෙ ලංකාව හදන්නෙ නැතුව වෙන රටකට ගියානම් හරි. මේ හුකන රටේ මොන ආන්ඩුව ආවත් එකයි වෙනසක් වෙන්නෙ නෑ. දැනටනම් අනුරයා ටිකක් හරි හොඳයි.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    මේක 100% හරි නෑ , ඒ කාලේ මිනිස්සු පීඩනෙන් හිටියෙ (පීඩනය කියන්නෙ සාපෙක්ශ දෙයක්). මිනිසුන්ට හැමතිස්සෙම මොනාහරි දෙයක් වැඩියෙන් ඕනා. ඊටපස්සෙ කරන්න තියෙන්නෙ "උඹලට ඔය සැප නැත්තෙ මෙන්න මුන් නිසා" කියලා කාවහරි පොදු හතුරෙක් මැප් කරන්න ඕනා, 2015 උනෙ ලැබ්බොර්ගිනි, රත්‍රන් අස්පයෝ. 2025 උනේ උගන්ඩා ඩොලර්, මහින්දගෙ මන්දිරෙ.

    හැබැයි ඒ හෑම පාරම ඇවිල්ලා හෑවට පස්සෙ ඊලඟට එන්නෙ අර කලින් පාර වෙච්ච පොදු හතුරා. ඌ ඇවිල්ල කරන්නෙ ලංකාවෙ උන්ට ලෙස්ටම පුකේ අරින එක. ඕක තමා cycle එක



    දෙන්නම් කාසිවලට අහුවෙන්න නෑ? පිස්සුද බන්. උඹලා තාම දකින්නෙ ලංකාවෙ 1%ක් වගේ පොඩි ප්‍රමානයක්. ඔය දෙන්නම් කාසි කියන ඒවා එක එක සමාජයට වෙනස්. මෙතන උන් කී දෙනෙක් බදුකොටාට කඩී ගිහින් පස්සෙ වාහනයක් ගන්න බැරි උන නිසා මල පැනලා ඉන්නවද? මෙතන කී දෙනෙක් බදු කොටාට කඩේ ගිහින් පස්සෙ උන්ට වැඩීයෙන් බදු ගැහුවා කියලා මලෙන් ඉන්නවද?

    ඔය ප්‍රශ්න දෙකම විසඳනවා කියලා එකෙක් කිව්වොත් උඹ හිතන්නෙ මුන්ගෙ පුක ඒ පැත්තට හැරෙන එකක් නෑ කියලද?

    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 12:49 PM
    Pidel "TAX" Disanayeka

    Che Gu "TAX" Silva
     
    • Haha
    Reactions: CohenLenstra

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,808
    113
    ariyas aka athi kale jeppo. 2015 jeppo mainda mathiyata hora hora kiwwe nathnam dan rajapaksa kenek thaama janadaipathi.

    ehenam dan lankawe eka puthgala adayama dolar 12000 pannala. wagon R ganne target paractice karanna!



    ubala lape kotek janadipathi kale mona tharam balaporoththu thiyagenada?
    ------ Post added on Aug 4, 2025 at 4:07 PM
     
    • Haha
    Reactions: Rick Sanchezz

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,808
    113
    ඕකට උත්තරේ උඩින්ම දාල ඇති, සජියා ඉන්නකල් පොල්පිත්තක් දැම්මත් දිනනවා :lol: :lol:

    සජියා අයින් උනත් සජබ වෙන එකෙක් දාගන්නවා මිසක් (හර්ශ?) ආපහු රනිල් ගාවට යන්නේ නෑ. ඕකුන් කැඩිලා ගියේම රනිල් ගහපු ගැට වලට එපා වෙලා නේ. රනිල් ඉන්නකම් පොල් පිත්තක් දැම්මත් අනික් පැත්ත දිනුම්. ඌ පිලිගන්න කැමති නෑ මිනිස්සු ඌට කවදාවත් චන්දෙ දෙන්නේ නෑ කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Rick Sanchezz

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    අගෝස්තු 6 සීන් එක මොකක්ද
    පොහොට්ටුවට හිතැති සියළුම දේශප්‍රේමීන්ට කරන දැනුවත් කිරීමයි.


    ජේවීපී එකෙන් පවත්වාගෙන යන මහින්දගෙ නාමල්ගෙ ෆොටෝ පොහොට්ටුවෙ ලාංඡනේ දාගත්තු ප්‍රොෆයිල් වලින් 6 වෙනිදා කොළඹට එන්න කියලා ලොකු ප්‍රචාරනයක් කරගෙන යනවා. ජෙප්පො අපිව කොළඹට ගෙන්නගන්න ගහපු ප්ලෑනක්ද කියලා සැක නිසා, අපි ඇත්ත ජීවිතයේ දන්න ප්‍රොෆයිල් වලින් එන්න කියනවා නම් විතරක් සංවිධානය වෙලා යන්න.

    පොහොට්ටුවෙ ශර්ට් තොප්පි දාගෙන එන ඔබ නොදන්නා නාඳුනා අය එක්ක (ඉස්ට්‍රේන්ජ-ඩේන්ජ) හිතවත් වෙලා පිරිසෙන් වෙන් වෙලා ඈතට යන්න එපා.(මහින්දගෙ නාමල්ගෙ ටැටූ තිබ්බත් විශ්වාස කරන්න එපා) කිසිම වෙලාවක තනි වෙන්න එපා. වේලි වේලි ඉන්න අපිට පොහොට්ටුවෙ කෙල්ලෙක් සෙට් වෙලා රූම් යන්න වගේ ආවත් රැවටෙන්න එපා. නාගෙන එන්න වෙන්නෙ. සියළු දෙනා කෙරෙහි සැකෙන් බලන්න.

    මතක් වෙන හැටියට පිලිපැදිය යුතු උපදෙස් පස්සෙ දෙන්නම්
    කිරියේ සෙට් එක එදාට සෙට්වෙමු
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මිනිස්සු ටික ටික ආන්ඩුවට ප්‍රසිද්දියේම විරෝදය පානව නේද ?

    මෙහෙම ගියොත් නන් මට හිතෙන්නෙ අවුරුදු 4 යන්න කලින් ආන්ඩු පෙරලියක් වෙයි වගේ,


    නාමල් ඇමති තුමා තමා ඉතින් දැනට ඒ තැනට එන්න පුලුවන් කියල බුද්දි අන්ස වලින් පවා කියල තියෙන්නෙ


    Konde katha 😆😆😆 pure adukule
     

    JohnWick

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    1,126
    1,464
    113
    කන පොඩි වෙන්න දෙන්න ඕන පොන්නයෙක්නෙ බන් ඒ. ආණ්ඩුනම් පෙරලෙන්නෙ නෑ බන් අවුරුදු 5 යනකන්.

    පහෙන් පස්සෙ මුන් ගෙදර යනවා, නාමල් වගේ එකෙක් එනවා,මම හැමදාම කියනවා වගේ සජියා ඉන්නතාක්කල් අනිත් පැත්තේ ඕන එකෙක් දිනුම්. උන් දිනලා ඇවිත් ආයි ලෙසටම අපිට පුකේ අරිනවා. :yes: :yes:
    Namal :lol:
    Mata pena heena
    Meka bookmark karala thiyagena 2029 bump karapan. Stock market eka ganawath awareness ekak nadda bn? Poddak stats check karapan me wage gon kathaawak kiyaddi.

    Danata pena widihata me anduwa henama stable widihata test match ekak gahagena yanawa kalabalayak nathuwa.

    Samantha, Nalin, Hadun mona gon kathaa kiwwath minissu lokuwata consider karanne na ekakwath. Monawa kalath kiyanne kalin hitapu unta wada hodai kiyala. Thamange hithama rawattagenne nathuwa poddak wata pita balapan as arala.

    AKD will be president for 10 years.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,643
    72,854
    113
    මාලඹේ
    ගෝඨා වගේ පරිණත දේශපාලනයක් නම් මේ මෝඩයන් ගෙන් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ 😂

    මේ අවුරුදු 5 හම උබලට වදුරෝ ගැන ගැන ඉන්න තමා වෙන්නේ🐒🐒😂

    නියම දඩුවම ලංකාවේ පොන්නයන් සෙට් උනේ🙏🙏🙏😂😂😂