මීගමුවේ සිට කොළඹ කොටුවට මොනෝරේල් සේවාවක්

Java00

Well-known member
  • Jun 22, 2008
    5,214
    152
    63
    colombo 07
    umbala ai bang me wage comments gahanne! lankawa diwunu wenawata kamathi nadda ? :(:(:(:(

    eka nemei saho:no:. minissunge wiswasaya godak nathi welai thiyenne:(. ekai mehema coments watenne. nathuwa rata sanwardanaya wenawata akamathi hinda nemei mithraya
    1.gif
     

    greatalk

    Member
    Jun 5, 2007
    394
    13
    0
    අතරමගදී ලයිට් ගියොත්? මගියෝ උඩ. කියයි විදුලිය ඇනහිටීම නිසා ඇති වූ ප්‍රමාද දෝෂයට කණගාටුව කියලා.
    :lol::lol:

    machan aluth wadak patan ganna yaddi ekata eka parama akul hellanna epa
    Hoda paththa hithapan
     
    • Like
    Reactions: amila_banks

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අතරමගදී ලයිට් ගියොත්? මගියෝ උඩ. කියයි විදුලිය ඇනහිටීම නිසා ඇති වූ ප්‍රමාද දෝෂයට කණගාටුව කියලා.
    :lol::lol:

    අසුබවාදිව හිතන්ඩ එපා ටිකක් ධනාත්මකව හිතපන් යාලුව :yes:
    පටන් ගත්තොත් එක හොද වැඩක්,අපිම තමයි ඔවගේ සේවය බලාගන්නෙ :)
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    අසුබවාදිව හිතන්ඩ එපා ටිකක් ධනාත්මකව හිතපන් යාලුව :yes:
    පටන් ගත්තොත් එක හොද වැඩක්,අපිම තමයි ඔවගේ සේවය බලාගන්නෙ :)

    :yes::yes::yes::yes:
     

    bartict

    Member
    Jul 18, 2008
    257
    39
    0
    අතරමගදී ලයිට් ගියොත්? මගියෝ උඩ. කියයි විදුලිය ඇනහිටීම නිසා ඇති වූ ප්‍රමාද දෝෂයට කණගාටුව කියලා.
    :lol::lol:

    කාන්දම් කෑලි 2 ක් සාක්කුවේ දාගෙන ගියානම් හරි
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    සමහර පොස්ට් දකිද්දි හිතෙනව ඇයි සමහරැ මේ තරන් කුහක කියල?:confused:
    මේක අපි ජිවත් වෙන අපේ රට.අපේ රට සංවර්ධනයකරා යන්ඩ පටන් ගැනිමක් කරන්ඩ හදද්දිම ඇයි සමහරැ ඒකේ අඩුපාඩු හිතින් මවාගෙන කාලකන්නි ආස්වාදයක් ලබන්නෙ කියල හිතාගන්ඩත් අමාරැයි :confused:
    මේ කටිටිය අපි හැමදාම අන්ත දිලින්දන් වෙලා ඉන්නවටද කැමති? ලැජ්ජයි
    ඔය පෙන්නෙ තම තමන්ගෙ වසල ගති තමයි :confused:
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    සමහර පොස්ට් දකිද්දි හිතෙනව ඇයි සමහරැ මේ තරන් කුහක කියල?:confused:
    මේක අපි ජිවත් වෙන අපේ රට.අපේ රට සංවර්ධනයකරා යන්ඩ පටන් ගැනිමක් කරන්ඩ හදද්දිම ඇයි සමහරැ ඒකේ අඩුපාඩු හිතින් මවාගෙන කාලකන්නි ආස්වාදයක් ලබන්නෙ කියල හිතාගන්ඩත් අමාරැයි :confused:
    මේ කටිටිය අපි හැමදාම අන්ත දිලින්දන් වෙලා ඉන්නවටද කැමති? ලැජ්ජයි
    ඔය පෙන්නෙ තම තමන්ගෙ වසල ගති තමයි :confused:

    :yes::yes: 100%

    Balapan meke Samahara comments dekkama denume tharama monawata prakata wenawa!! Aho !! pora talks dena ayage denum mattama!!:lol:
     

    greatalk

    Member
    Jun 5, 2007
    394
    13
    0
    අසුබවාදිව හිතන්ඩ එපා ටිකක් ධනාත්මකව හිතපන් යාලුව :yes:
    පටන් ගත්තොත් එක හොද වැඩක්,අපිම තමයි ඔවගේ සේවය බලාගන්නෙ :)
    ow machan me yakku hithanne maha asuba wadee widihata

    :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    සමහර පොස්ට් දකිද්දි හිතෙනව ඇයි සමහරැ මේ තරන් කුහක කියල?:confused:
    මේක අපි ජිවත් වෙන අපේ රට.අපේ රට සංවර්ධනයකරා යන්ඩ පටන් ගැනිමක් කරන්ඩ හදද්දිම ඇයි සමහරැ ඒකේ අඩුපාඩු හිතින් මවාගෙන කාලකන්නි ආස්වාදයක් ලබන්නෙ කියල හිතාගන්ඩත් අමාරැයි :confused:
    මේ කටිටිය අපි හැමදාම අන්ත දිලින්දන් වෙලා ඉන්නවටද කැමති? ලැජ්ජයි
    ඔය පෙන්නෙ තම තමන්ගෙ වසල ගති තමයි :confused:

    :yes::yes::yes::yes:
     

    kkr

    Well-known member
  • Jun 1, 2008
    5,274
    796
    113
    Seeduwa
    අතරමගදී ලයිට් ගියොත්? මගියෝ උඩ. කියයි විදුලිය ඇනහිටීම නිසා ඇති වූ ප්‍රමාද දෝෂයට කණගාටුව කියලා.
    :lol::lol:
    :yes::yes::yes::yes:;););)