ඔය අළුතෙන් අස්වැසුම දෙන්නේ රනිල් ද?
thota yamak therum ganna beri awulak thiyada
Ranil ge Concept neda Aswesuma
ඔය අළුතෙන් අස්වැසුම දෙන්නේ රනිල් ද?
Ranil ge Concept neda Aswesuma
These people doesnt want job bro. they just want free shitDhammika perera could help them coz he has the most reliables gloves manufacturing company
monawada pako allanakan allapan ganawa, alluwama apa aran eilu huthige logic ne ubalata thiyene. wesige putha.
Free shit?These people doesnt want job bro. they just want free shit
ටැක්ස් ෆයිල් submit බීශනේ තිබ්බේ.පෙට්රල් 120ට බස්සල දෙන්නම්,
මාසික බදු නිදහස ලක්ශ 2 කරන්නම්
කියල පොරොන්දූනාට කවදද දෙන්නෙ???ගමේ උන්ගෙන් බේරිල්ලක් නෑ![]()
System stuck wela ekath fail una nedaටැක්ස් ෆයිල් submit බීශනේ තිබ්බේ.
මොනවද බං තේරුම් ගන්න තියෙන්නේ දැන් අනුර ආවේ රනිල් කරන ඒවා කරන්න දthota yamak therum ganna beri awulak thiyada
මටත් දාන්න බැරි වුණා. ගෙවන්න ඕනේ ගාණක් පෙන්වන්නේත් නෑSystem stuck wela ekath fail una neda
ලොක්කට ගූත් නැතුව ඇති
සහනාධාර කැපුවා නේ
බඩ කට පිරෙන්න කන්න නැතුව ඇති
ලැජ්ජාවක් තියනවා නම් මෙහෙම කරයිද බන්
![]()
![]()
------ Post added on Dec 2, 2024 at 10:30 PM
මොනවද බං තේරුම් ගන්න තියෙන්නේ දැන් අනුර ආවේ රනිල් කරන ඒවා කරන්න ද