මුන්ට මේ ඇප් එකවත් තාම හදාගන්න බැනේ

nethumshan

Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    බැංකුවෙන් online ගෙව්වම විනාඩි කීපයකින් CEB app එකේ unconfirmed payment කියල වැටෙනවා.
    එක වැටිලා මොනා කරන්නද බන්. බිල් එකක් ලිව්වම බිල රියල් ටයිම් අප්ඩෙට් වෙන්න හැදුවනම් ඉවරනේ. උන් එවා මැනුවලි අප්ඩෙට් කරන්නේ. සුවර් එකට දෙශපාලුවන්ට ගොට්ට අල්ලලා ගත්ත පත්විම් වල උන්ට වැඩ දෙන්න ඔහොම මැනුවලි අප්ඩෙට් කරන එවා හදනවා ඇති. නැත්නම් බිල් එක ලිව්වම sms එකක් එනවනම් එක ඇප් එකේ අප්ඩෙට් වෙන්න හදන්න බැරි කමක් නැනේ.
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    Daraz and Genie apps walin pay karana evva nam 10 mins athulatha CEB app eke pennanava. hebei To Be confirmed by CEB kiyala daanawa.
    Puluwan aya Genie app eken Rs. 1000 (plus 70 service charge) gewanna. next month thava Rs. 500 CEB account ekata watila thiyei. dan maasa gaanaka idan thiyena offer ekak. Kathaawak thiyenava December wenakan vitharai lu. CEB, Water board wala e e month eke first payment ekata denne. Multiple payments walata denne na.
     
    • Like
    Reactions: lahirufx+

    lahirufx+

    Well-known member
  • Oct 13, 2008
    9,345
    3,137
    113
    6°54′N 79°54′E
    Daraz and Genie apps walin pay karana evva nam 10 mins athulatha CEB app eke pennanava. hebei To Be confirmed by CEB kiyala daanawa.
    Puluwan aya Genie app eken Rs. 1000 (plus 70 service charge) gewanna. next month thava Rs. 500 CEB account ekata watila thiyei. dan maasa gaanaka idan thiyena offer ekak. Kathaawak thiyenava December wenakan vitharai lu. CEB, Water board wala e e month eke first payment ekata denne. Multiple payments walata denne na.

    app eke tama offer eka pennano mcn...thanks...50 % offer ekata confirmation ekak enoda ?
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,858
    2,695
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    app eke tama offer eka pennano mcn...thanks...50 % offer ekata confirmation ekak enoda ?
    Mata SMS ekak aava mathakai. hebei next month thamai. oyaa ada pay kalaa kiyala ada Rs. 500 hambeno kiyala confirmation ekak enne na. Next month within 7 working days wala Rs. 500 daala SMS ekak aava mathakai.
    FB group ekak thiyenava Internet Banking Facilities Sri Lanka kiyala. ekata join wenna, oya wage offers thiyena evva kattiya post karanava. Lagadi SLT ekata mama Daraz eken 1000 pay karanna 600 (Daraz Points walin) giye. ewage offers dakina kattiya post karanawa.
     
    • Like
    Reactions: lahirufx+