ehema kiyala umbala kiyana katha aha aha napunsakayo wage balan inna bahane. ekai mage jaathiya wenuwen katha karanna mama methanata set wune. nikan anawashya katha kiyanne nathuwa katha karana deyak tharkaanukulawa katha karanna igena ganin. apatah dannawa honda honda kunuharapa. me forum eke rules mama akurata pilipadina nisai mama kata wahagena inne. umba hithanna epa umabla wage ewunta api baya wei kiyala. kunuharapa katha karanawanam ban wenna laasthi wela katha karapan.
ai yako uba kiyanne mata thowa hurathal karanna kiyalada para thambi ballaa? thooo wage parayekuta banala depaarak ban unath mata kamak naa yakoo..anna eka mathaka thiyaaganin wes* thambiyaaa..ai yako tho mata awahal ekak karannada aaaa? waren ithin kiyapan uba danna kunuharupa balla












